Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΒΓΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟ ΧΑΦΙΕΔΟΤΣΟΥΡΜΟ…

Του Μιχάλη Τζανάκη […] αυτοί που αποτελούνε τον «εθνικό» κορμό…
Μου αιτιολόγησαν την επιλογή του «ΝΑΙ» με σχεδιαγράμματα ροής χρήματος στις τράπεζες με δείκτες αύξησης των πλεονασμάτων και θετική ανταπόκριση επενδύσεων στη χώρα μας και άλλα φληναφήματα φτιαγμένα σε οικονομολογικά «εργαστήρια» τύπου Στουρνάρα και Παπαδήμου.
Απ’ την πλευρά μου αιτιολογώ το «ΟΧΙ».

Επιλέγω όχι, λοιπόν γιατί:
-Δε μ’ αρέσει ο χαφιεδισμός να γίνεται επίσημη ιδεολογία.
-Δε με τρομοκράτησαν αρκετά τα φασιστοκάναλα.
-Δε γουστάρω να μου την «πέφτουν» ο Γιούνγκερ και η Λαγκάρντ και να μου λένε ότι μ’ αγαπούν.
-Δε γουστάρω τα «διαγγέλματα» του Γιωργάκη, του Κωστάκη, της Σημιτο-αλεπούς και των άλλων «παραγωγικών» φορέων στήριξης του «ΝΑΙ»!
-Δε δέχομαι να μου υποδεικνύουν οι «εταίροι» τις προτιμήσεις τους.
-Δεν πιστεύω πως οι ολετήρες της χώρας που έκαναν το «πλιάτσικο» δε θέλουν και να το συνεχίσουν.
-Δε φοβάμαι όσο θέλουν ή όσο θα ήθελαν να φοβάμαι!
-Δε γουστάρω τον Ψαριανό, τον Άδωνη, τον Λοβέρδο, τον, τον….την, την, την….!!!
-Δε θέλω ν’ αποκτήσω άλλο διαβατήριο, άλλη σημαία, άλλη υπηκοότητα· προτιμώ να το κάνουν άλλοι!
-Δε θέλω να καταγραφεί ότι ο ελληνικός λαός μέσω ενός φασίστα Έλληνα είπε «ΟΧΙ» στον ορίτζιναλ Ιταλό φασίστα πριν 75 χρόνια και ο ίδιος ελληνικός λαός είναι τόσο δειλός για να πει «ΟΧΙ», μέσω ενός δημοκρατικά εκλεγμένου εκπροσώπου του σε ορίτζιναλ εκβιαστές!
Τέλος…
-Δε γουστάρω (τέτοιους) τους «σωτήρες»,
Δε γουστάρω να σωθώ (ειδικά έτσι)!!!


ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου