Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Συγκλονιστική πρόρρηση μαρτυρίου από τον Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο

Posted: Ιανουαρίου 5, 2015 at 7:14 πμ, Last Updated:

«Το κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα του μαρτυρίου, του δικού σου και της μητέρας σου…»
 
ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ
Ι.Μ. ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ
ΟΡΟΣ ΕΛΑΙΩΝ-ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
1 Αυγούστου 2001
Οσιωτάτη μοναχή Νεκταρία,
Εμελέτησα και εκ νέου μελετώ το βιβλίο της Ι. Μονής σας: «Όσιος Φιλόθεος εν Πάρω». Δια τον πρόσθετον λόγον ότι όταν ήμουν παιδί (18) δεκαοκτώ ετών ήλθα στο μοναστήρι σας μόνο και μόνο για να με ευλογήσει ο Γέροντας. Εκείνος πήγε στο Ιερό Βήμα, πήρε μία κόκκινη Ιερατική στολή, μου την έδωσε και μου είπε: «το κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα του μαρτυρίου, του δικού σου και της μητέρας σου. Σου την δίνω δια να σε
αρραβωνιάσω με την Ιερωσύνη. Μόνο πρόσεχε μην σε δουν οι μοναχές και με μαλώνουν ότι ακόμα δεν την έρραψαν και πάλι την έδωσα (την Ιερατική στολή)».
Την έχω ως ευλογία στο Όρος των Ελαιών. Αυτό σαν μαρτυρία και αξιόλογη εμπειρία, όπως γράφετε στο τέλος του βιβλίου. Θαυμάζω που μου είπε: «το κόκκονο χρώμα σημαίνει το μαρτύριο το δικό μου και της μητέρας μου!».
Σας στέλλω σύντομο Ιστορικό και επιφυλάσσομαι να σας στείλω εν καιρώ το μαρτύριο της μητέρας μου. Κυκλοφορεί Ιερά Ακολουθία εις Νεομάρτυρα Αναστασία του Όρους των Ελαιών.
Σας εύχομαι κάθε ευλογία.
π. Ιωακείμ Στρογγυλός.
Η πρόρρησις του Αγίου Φιλοθέου πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουλίου του 1995 όταν ετελειώθη μαρτυρικώς η μητέρα του π. Ιωακείμ και ο ίδιος ημιθανής νοσηλεύτηκε αιμόφυρτος σε Νοσοκομείο της Ιερουσαλήμ. Ο προορατικός οφθαλμός του Αγίου είχε πολλά χρόνια πριν δει το γεγονός και γι’ αυτό προετοίμασε τον π. Ιωακείμ
Πηγή: Αφιέρωμα εις τον Άγιον Γέροντα της Πάρου, Αρχιμ. π. ΦΙΛΟΘΕΟΝ ΖΕΡΒΑΚΟΝ + , Εκδ. Ιερόν Γυν. Ησυχαστήριον  «Παναγία η Μυρτιδιώτισσα» Θαψανών Πάρου
πηγή
ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου