Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ: «ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ «Αγία Γραφή» των «Μαρτύρων του Ιεχωβά» ΘΕΟΔΩΡΟΥ Γ. ΖΙΩΓΑ


ΘΕΟΔΩΡΟΥ  Γ.  ΖΙΩΓΑ
«ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ
«Αγία Γραφή» των «Μαρτύρων του Ιεχωβά»
ΑΘΗΝΑ 2010 - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ONLINE


ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ο Άγιος Θεός, ο Πατέρας του Κυρίου Ιησού Χριστού, ο Κύριος Ιησούς Χρι­στός και ο Παράκλητος, το Πνεύμα της αλήθειας, θέλησε μέσα στην πανσοφία του σε ηλικία 23 ετών να τον πλησιάσω και να τον γνωρίσου. (Ματθ. ΚΗ’ 19, Ιωάν. ΙΔ’ 9,23,26, ΙΕ’ 26, ΙΖ’ 3, 7-8, 23,25-26, Ρωμ. ΙΕ’ 16, Α’ Κορ. IB’ 4-6, Β’ Κορ. ΙΓΊ3, Γαλ. Δ’ 6, Εφεσ. Δ’ 4-6, Β’ Θεσ. Γ’ 5, Α’ Πέτρ. Α’ 2, Ιούδ. 20-21).
Όταν η καρδιά μου γνώρισε τον Κύριο της δόξας και την Ορθοδοξία, τη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, την οποία θεμελίωσε στο Αίμα Του, μελέτησα την Αγία Γραφή, και την κατανόησα κάτω από το φως της Αποστολικής - μετα-Αποστολικής και Πατερικής διδασκαλίας (Ματθ. ΙΣΊΓ’ 18, ΚΗ’ 20, Ιωάν. ΙΔ’ 16, ΙΣΤ’ 13, Πράξ. Κ’ 28, Α’ Κορ. Β’ 8, Εφεσ. Α’ 17, Δ’ 4-6, Α’ Τιμ. Γ’ 15, Α’ Πέτρ. Δ’ 14, Αποκ. Γ’ 20).
Μεγάλη βοήθεια μου πρόσφερε στη μελέτη της Αγίας Γραφής, ο αδελφός εν Χριστώ, Νικόλαος Σωτηρόπουλος, θεολόγος, ιεραπόστολος, κορυφαίος αντιαιρετικός συγγραφέας και ζηλωτής της Ορθοδόξου Πίστεως, τον οποίο και ευγνωμονώ.
Στη συνέχεια θέλησα με τη χάρη και το έλεος του Κυρίου Ιησού Χριστού να απλώσω «χείρα βοήθειας» σε θύματα αιρέσεων (Ιακ. Ε’ 19, Ιούδ. 23). Για να καταστεί όμως αυτό δυνατό, χρειάσθηκε να μελετήσω μέσα από τα επίσημα κείμενά τους τις αιρετικές διδασκαλίες τους.
Έκτοτε παρήλθαν 37 ολόκληρα χρόνια και είχα τη χαρά να συντελέσω και εγώ με την ελάχιστη βοήθειά μου να επιστρέψουν 10άδες θύματα διαφόρων αιρέσεων στην Ορθοδοξία.
Μεταξύ των αιρέσεων που ασχολήθηκα ήταν και η φοβερή αίρεση των «Μαρτύρων του Ιεχωβά». Χρειάσθηκε να διαθέσω αρκετό χρόνο, για να μελετήσω τις διδασκαλίες τους, τις ψευδοπροφητείες τους, τις αντιφατικές διδασκαλίες τους και το πλήθος των κακοδοξιών τους.
Σημαντική βοήθεια μου πρόσφερε ο εν Χριστώ αδελφός Μηνάς Αναστασάκης, σπουδαίος ερευνητής της «Σκοπιά» και όχι μόνον, ο οποίος έθεσε στη διάθεσή μου όσα βιβλία και περιοδικά της είχε. Συνεργασθήκαμε μάλιστα για την επιστροφή πλανεμένων αδελφών και γι’ αυτό τον ευχαριστώ.
Το περιεχόμενο του βιβλίου είναι κριτική-μελέτη της Μεταφράσεως Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), της επίσημης μεταφράσεως της Αγίας Γραφής από τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά». Προηγήθηκε το 1996 η κυκλοφορία του βιβλίου μου με τον τίτλο «ΧΙΛΙΑΣΤΑΙ-ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ...». Έκδοση Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητος «Ο Σταυρός», Ζωοδ. Πηγής 44, ΑΘΗΝΑΙ.
Εκεί παραθέτω εδάφια από την Καινή Διαθήκη, με τις διαστροφές του «πιστού και φρονίμου δούλου» στη μετάφραση της Καινής Διαθήκης, που κυκλοφόρησε στην Ελληνική γλώσσα τo 1993, με τον τίτλο «ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑ­ΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΕΣ Απόδοση από τη Μετάφραση Νέου Κόσμου».
Το παρόν βιβλίο έχει την ιδιαιτερότητα ότι η κριτική-μελέτη μου όχι μόνο επεκτείνεται και στην Παλαιά Διαθήκη, αλλά κυρίως αποδεικνύω ότι οι «άγιοι» της «Σκοπιά», που μετέφρασαν, ενέκριναν και κυκλοφόρησαν τη ΜΝΚ, «προσάρμοσαν» πλήθος εδαφίων της Αγίας Γραφής σε πλάνες- κακοδοξίες τους, με τους τρόπους που αναφέρω στην ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Από αυτή την άποψη μπορεί να χαρακτηρισθεί το βιβλίο μοναδικό και πρωτότυπο στο είδος του τουλάχιστον στην Ελλάδα. Με την παρούσα κριτική-μελέτη μου πιστεύω ότι, με το πλούσιο αποδεικτικό υλικό που παραθέτω στο βιβλίο, αποδεικνύονται κατά τρόπο αδιαμφισβήτητο οι διαστροφές της «Σκοπιά» στη Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) και ταυτόχρονα αναιρείται πλήθος κακοδοξιών της!
Το βιβλίο είναι ένα πολύ χρήσιμο πνευματικό βοήθημα σε κληρικούς, θεολόγους και σε κάθε Ορθόδοξο Χριστιανό, ακόμη και σε Χριστιανούς που δεν ανήκουν στην Ορθοδοξία, γιατί έχουν στη διάθεσή τους πλούσιο αποδεικτικό υλικό, ώστε ν’ αντιμετωπίσουν Γραφικά, πλάνες-κακοδοξίες της Εταιρείας «Σκοπιά», τις οποίες οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά», «στηρίζουν» σε εδάφια διαστρεβλωμένα στη ΜΝΚ. Ταυτόχρονα, παρέχεται η δυνατότητα να προσφερθεί η απαραίτητη πνευματική βοήθεια σε ψυχές καλοπροαίρε­τες που κινδυνεύουν να πλανηθούν από οπαδούς της «Σκοπιά», αλλά και σε οπαδούς-θύματα της «Σκοπιά», που από άγνοια και απροσεξία έχουν προσχωρήσει και παγιδευθεί στη φοβερή αυτή Ιουδαΐζουσα αίρεση της απώλειας (Β’ Τιμ. Β’ 25-26, Β’ Πέτρ. Β’ 1-3).
Η γλώσσα που χρησιμοποιώ είναι η δημοτική, αλλά όχι σε μορφή που θεωρώ ακραία. Γράφω π.χ. Αντιχρίστου και όχι Αντίχριστου, απωλείας και όχι απώλειας, προφήτου και όχι προφήτη, Θεότητος και όχι Θεότητας, Πίστεως και όχι Πίστης, μεταφράσθηκε και όχι μεταφράστηκε κ.λπ. Επίσης μια λέξη μπορεί να τη χρησιμοποιώ σε καθαρεύουσα ή σε δημοτική μορφή, π.χ. άλλοτε γράφω «αιωνίου κολάσεως» και άλλοτε «αιώνιας δόξας», για την καλύτερη ροή του λόγου.
Πιστεύω ότι μερικές λέξεις, όπως οι ανωτέρω που ενδεικτικά αναφέρω, είναι περισσότερο εύηχες, όπως τις γράφω, και ανταποκρίνονται καλλίτερα στο γλωσσικό μας αισθητήριο.
Κατά την ανάγνωση του βιβλίου καλό θα είναι ο αναγνώστης να έχει ενώπιόν του την Αγία Γραφή, για να κατανοήσει καλλίτερα την έκταση και το βάθος της πνευματικής διαστροφής και αλλοιώσεως του νοήματος των εδάφιων που η «Σκοπιά» διέστρεψε ή μετέφρασε σκόπιμα εσφαλμένα στη Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ).
Εάν ο αναγνώστης είναι οπαδός της «Σκοπιά», ας ανατρέξει στη ΜΝΚ, και στα βιβλία και περιοδικά της που παραπέμπω, για να διαπιστώσει “ιδίοις όμμασι” την ακρίβεια των κειμένων. Εάν υπάρχει κάποιο λάθος σε παρα­πομπή κειμένου της «Σκοπιά», ή άλλου κειμένου, δεν έγινε από πρόθεση αλλά από ανθρώπινη αβλεψία ή από τον «δαίμονα» του τυπογραφείου. Προσωπικά κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε ν’ αποφύγω κάθε λάθος που έχει σχέση με κείμενο στο οποίο παραπέμπω.
Το βιβλίο θα πρέπει ο αναγνώστης να το διαβάσει ολόκληρο, ώστε να έχει σαφή εικόνα και να εξαγάγει τα ορθά συμπεράσματα. Εύχομαι-προσεύχομαι στον ενανθρωπήσαντα Θεό της αγάπης, τον Κύριο Ιησού Χριστό, το βιβλίο να συντελέσει στην επιστροφή και σωτηρία καλοπροαίρετων ψυχών από την ασέβεια των ψευδοπροφητών και ψευδοδιδασκάλων, στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία Του, “ην περιεποιήσατο δια του ιδίου αίματος”. Δευτ. ΙΗ’ 18-20, Πράξ. Κ’ 28, Φιλ. Β’ 6-7, Κολ. Β’ 8-9, Α’ Τιμ. Γ 16, κείμενο.
Με βαθύτατο σεβασμό αιτούμαι τις πρεσβείες προς τον μεγάλο Θεό και Σωτήρα μας Κύριο Ιησού Χριστό, του “προφήτου”, “ζηλωτού”, “ουρανοδρόμου” και “δευτέρου προδρόμου της Παρουσίας Χριστού”, Ηλία του Θεσβίτου, για την ευόδωση των σκοπών της συγγραφής του βιβλίου. (Βασιλέων Α’  (Βασιλειών Γ), IT 20-22, ΙΗ’ 36-37, Μαλ. Δ’ 5-6 (4-5 (θ’), Τίτ Β’ 13, Ιακ. Ε’ 16-18).
Αθήνα, Ιούνιος 2010 Θ. Γ. Ζ



ΠΙΝΑΚΑΣ  ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΟΙ ΔΥΟ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ «Σκοπιά»
ΑΠΟΣΤΑΤΗΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ Η «ΣΚΟΠΙΑ» ΨΕΥΔΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ!
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΩΝ (θ’) ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟ
 Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΓΟΥΕΣΤΚΟΤ ΚΑΙ ΧΟΡΤ
ΘΕΡΜΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ-ΘΥΜΑ ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑ»
ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΜΝΚ)

Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΦΡΑΓΙΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’

ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ Δευτ. ΙΗ’ 20-22
ΕΙΝΑΙ Η «ΣΚΟΠΙΑ» ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ “Ο ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΔΟΥΛΟΣ”; Ματθ. ΚΔ’ 45-47
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’
ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΙΕΧΩΒΑ»
Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΠΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ; Εξ. Γ 14, Ψαλμ. ΙΓ’(ΙΔ) 1, Ησ. ΝΖ’ 15,Γαλ. Γ 6, Β’ Πέτρ. Γ 13
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ Γεν. Α’ 2, Ιεζ. Α’ 12, 28, Β' 1-3, Γ 12, 22, Η’ 3, Α’ Κορ. Β’ 10, ΙΑ’ 1, Ιωάν. ΙΕ’ 26, Πράξ. Ε’ 3-4, ΚΑ' 11, Ρωμ. Η’ 27
 
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’
ΤΟ ΑΚΑΘΑΡΤΟ ΠΝΕΥΜΑ Ματθ. IB’ 43
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’
Ο ΥΙΟΣ Ψαλμ. Β’ 7, ΜΔ'(ΜΕ) 7(6)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’
Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ψαλμ. ΞΖ’(ΞΗ) 19(18), 97(98): 1-2, Παρ. Η’ 22, 24-25, 30, Ησ. ΜΗ’ 16, ΞΓ’ 5, Δαν. Ζ' 14. Μιχ. Ε 1(2), Ζαχ. Γ’ 2, IB’ 10, ΙΓ 7, Ματθ. Α’ 20, Β’ 13,19. Γ' 3. ΚΑ’ 9, 42, ΚΒ’ 37, 41-46, Μάρκ. Ε’ 19-20, IB’ 29, Λουκ. Α’ 16-17, 38.46. Β’ 11, Δ’ 18, Ιωάν. Η’ 58,1’ 38, ΙΔ’ 8-11, ΙΣΤ’ 27-28, ΙΖ’ 8, Πράξ. Α' 24. Β’ 20-21, 25, Β' 47, Ζ’ 2, 59-60, Θ’ 31,1’ 36, ΙΓ’ 2, 10-12, 47, ΙΔ' 3, 23, ΙΣΤ’ 14-15, ΙΗ’ 25, Κ’ 28, ΚΑ’ 14, Ρωμ. I’ 13, ΙΑ’ 34, ΙΔ’ 8, 11, ΙΕ' 11. Α’ Κορ. Β’ 8, 16, Δ’ 1, 4, 19, Θ’ 12,1’ 21-22, 26, ΙΑ’ 32, ΙΣΤ' 7, Β' Κορ. Δ’ 4, Ε’ 20, Η’ 21, Γ 17-18, Εφεσ. Α’ 17, Β' 21, Ε’ 17, ΣΤ’ 4, 5-8, Κολ. Α’ 10,16-17, 19-20, Γ’ 13, 16-17, 22-24, Α’ Θεσ. Δ’ 15, Ε' 2, Β’ Θεσ. Β’ 13, Α’ Τιμ. Α’ 11, Β’ 5, Β’ Τιμ. Α’ 18, Β’ 19, Τίτ. Β’ 13. Εβρ. Α’ 4, 9, Η’ 2, 8-9,10-11, ΙΊ6, 30, IB’ 5-6, ΙΓ’ 6, Ιακ. Α- 7. Β' 1. Δ’ 15, Ε’ 4,11,14-15, Α’ Πέτρ. Α’ 25, Γ’ 12, Δ’ 11,14, Β' Πέτρ. Β 9, Γ’ 8-10, Ιούδ. 5, 9, 14-15, Αποκ. Α’ 7-8, Ε’ 13, ΚΒ’ 5-6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’
 Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ Ησ. ΙΑ’ 10, ΝΘ’ 16, 20
ΠΟΙΟΝ ΚΗΡΥΞΕ Η «ΣΚΟΠΙΑ» ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο «ΡΥΟΜΕΝΟΣ» - Ο «ΧΡΙΣΤΟΣ». Λουκ. Ματθ. ΣΤ’ 13, Α’ 68, Εβρ. ΙΑ’ 35
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΕ το «ΛΥΤΡΟ»; Ματθ. Κ’ 28, 4.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑΧΒΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ! Λουκ. Β’ 30, Γ’ 6, Πράξ. Δ’ 26, ΚΗ’ 28, Τίτ. Α’ 3, Εβρ. Β’ 10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’
Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ιωάν. I’ 15, 17-18, ΙΓ 37-38, ΙΕ' 13, Α’ Ιωάν. Γ 16 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ματθ. ΙΑ’ 12, IB’ 28, Λουκ. I’ 18, ΚΑ’ 24 (Μάρκ. Α’ 15), ΚΒ’ 29, Πράξ. Ε’ 42, Κ’ 20, Ρωμ. ΙΔ’ 17, Εφεσ. A’ 1, 3-5, Α’ Τιμ. ΣΤ’ 15, Α’ Πέτρ. Δ’ 17, Αποκ. Ε’ 9    
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’
Ο ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΙΣΡΑΗΛ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ; Ρωμ. ΙΑ’ 25-26, Ιεζ. ΛΘ’ 23, Δαν. Θ’ 24, 26
ΚΕΦΑΛΑΙΟ IB’
ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ζαχ. ΙΔ’ 12
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ’
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Ψαλμ. ΠΘ(90) 2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΔ’
Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ Γέν. ΙΗ’ 2, ΙΘ’ 1, Βασιλέων A’, Α’ 23, (Βασιλειο5ν Γ’, Δ’ 2(0’), Παρ/νων Α’ (Χρ/κών Α’) ΚΘ’ 20, Αποκ. ΙΘ’ 10, ΚΒ’ 8-9
 
Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ-ΛΑΤΡΕΙΑ Δευτ. ΣΤ’ 13, Ματθ. Δ’ 10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΕ’
ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Γέν. ΣΤ’ 2 (θ’), Ιοΰδ. 6-7
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΣΤ’
ΤΟ «ΘΗΡΙΟΝ» - Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ Ιωάν. Ε’ 43, Β’ Θεσ. Β’ 3-4,Αποκ. ΙΓ’ 8,14
«ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ» - Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ («ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ)
ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ Αποκ. ΙΑ’ 8-9
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΖ’
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ Γέν. ΚΕ’ 8-9, Α’ Σαμ. ΚΗ’ 11-12, 14-16, 19-20, Ιώβ ΚΣΤ’ 5, ΛΒ’ 8, Ψαλμ. Η’ 4-5(5-6), ΙΣΤ’ 9-10, Λ’ (ΛΑ’) 6(5), ΜΗ’ (ΜΘ) 13,15-16(12,14-15), Εκκλ. Θ’ 1,10, IB’ 3-5, Ησ. ΙΔ’ 9-10, Μάρκ. IB’ 26-27, Γαλ. ΣΤ’ 18, Φιλ. Δ’ 23, Α’ Θεσ. Ε’ 23, Β’ Τιμ. Δ’ 22, Φλμ 25, Αποκ. ΙΔ’ 13
ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ Ιερ. Ζ’ 16
ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ-ΘΥΜΙΑΜΑΤΑ Αποκ. Ε’ 8
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΗ’
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ψαλμ. 96(97) 5-6, ΡΑ(ΡΒ) 26-28 (25-27), ΡΛΑ’(ΡΛΒ) 13-14, Ησ. ΙΓ’ 9, ΚΔ’ 19-20, ΛΔ’ 4, ΝΑ’ 6, Ιερ. Δ’ 23-28, Ωσηέ Δ’ 1-3, Ιωήλ Β’ 10, Σοφ. Α’ 18, Ματθ. ΚΔ’ 3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΘ’
Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΥΙΟΣ ΤΗΣ Παρ. Δ’ 3, Ησ. Ζ’ 14
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Κ’
Η ΚΟΛΑΣΗ Ψαλμ. ΛΣΤ(ΛΖ) 9, 22, Ησ. ΑΓ 14, Δαν. IB’ 2, Β’ Πέτρ. Β’ 9, Α’ Ιωάν. Δ’ 18
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑ’
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ Ιωβ ΙΔ’ 14, Ιεζ. ΛΖ’ 1-14, Μάρκ IB’ 25, Λουκ. Κ’ 34-36
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΒ’
ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ Μάρκ. Α’ 4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΓ
Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Πράξ. Β’ 42, Κ’ 7,11, Α’ Κορ. Γ 16, ΙΑ’ 27
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΔ’
Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Πράξ. ΙΘ’ 18
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΕ’
Η ΠΑΤΡΙΔΑ Γεν. IB’ 1, Ιερ. ΚΒ’ 10, Ματθ. ΙΓ’ 54, 57,Πράξ. ΙΖ’ 26
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΣΤ’
ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ Δαν. Δ’ 34, Πράξ. ΚΕ’ 1, Ρωμ. ΙΓ’ 1, Αποκ. Ε’ 9-10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΖ’
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΙΔΙΩΝ ΕΔΑΦΙΩΝ Εβρ. Α’ 7, ΙΔ’ 21
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΗ’
ΕΔΑΦΙΑ ΜΕ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, Ψαλμ. 90(91)1, Ρωμ. Η’ 10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΘ’
ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ Α’ Κορ. Ε’ 7-8
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Λουκ. Β’ 9-11
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Λ’
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΑ’
ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ «ΤΑΛΜΟΥΔ» ΚΑΙ ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑ»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΒ’
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ-ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ «Σκοπιά»
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ



ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ONLINE

Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον      www.egolpion.com 
18  ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Read more: http://www.egolpion.com/mnk_ziogas.el.aspx#ixzz354nzhpuB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου