Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Αγίου Νικοδήμου: Φυλακτήριον της Ψυχής... ΗΜΕΡΑ ΙΔ΄






ΗΜΕΡΑ ΙΔ' : Περί της ελεύσεως του Χριστού
Α'   Θα έλθει ο Ιησούς Χριστός θριαμβευτής με τον Σταυρόν Του, συντροφευμένος από μυριάδες Αγγέλων έχοντας κοντά Του την Υπεραγία Μητέρα Του, περικυκλωμένος από τους Αποστόλους και όλους τους Αγίους. Φοβερός, ένδοξος, καθήμενος επάνω σε νεφέλες. Και ως Πλάστης θα μου ζητήσει λογαριασμό για τόσες χάριτες και μέσα, τα οποία μου έδωσε, για να σωθώ, και εγώ ο αχάριστος τα μεταχειρίστηκα κακώς.
Β'   Ως πατέρας θα μου ζητήσει λογαριασμό για την τόση αγάπη που μου έδειξε και εγώ τόσο αχάριστα ανταποκρίθηκα.
Γ'   Ως σωτήρας θα μου ζητήσει λογαριασμό για τόσο αίμα που έχυσε για μένα και εγώ σαν να ήμουν ένα ζώο χωρίς λογική τόσες φορές το καταπάτησα.
   Μετά τη μελέτη αυτών των τριών αληθειών πες με πόνο καρδιάς σου τον ΣΤ'(εκτο) ψαλμόν του Δαυίδ ή κάποια άλλη κατανυκτική ευχή.

Επιμέλεια:
π. Παναγιώτης Δ. Ρούβαλης
Απόδοση κειμένου στην καθομιλουμένη:
 Πανωραία Ρούβαλη-Μικρογιαννίδη, Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου