«ΛΑΘΡΑΙΑ» ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων εισήλθε χωρίς τη σχετική άδεια (διαμονητήριο) με την οποία πρέπει να είναι εφοδιασμένοι οι κοσμικοί, γεγονός που συνιστά κατάφωρη παραβίαση του Καταστατικού Χάρτη που διέπει τη λειτουργία της μοναστικής πολιτείας και τις σχέσεις της με τον έξω κόσμο.
Οι αγιορείτικες αρχές τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες του Καταστατικού Χάρτη και, η άνευ έγγραφης άδειας του αρμοδίου γραφείου της Ιεράς Επιστασίας είσοδος, θεωρείται παράνομη και διώκεται ποινικά.
Ο κ. Καμμένος, σύμφωνα με αγιορείτικες πηγές, όχι μόνο δεν ζήτησε άδεια εισόδου και διαμονής, αλλά φέρεται να μπήκε από το λιμάνι της Ιερισσού με ιδιωτικό σκάφος, ή ταχύπλοο των Εσφιγμενιτών χωρίς να έχει ενημερωθεί το τοπικό λιμεναρχείο που ελέγχει τη θαλάσσια περιοχή του Αγίου Ορους. Πέραν τούτου, τόνιζαν οι ίδιες πηγές, το γεγονός ότι αγνόησε πλήρως την Iερά Επιστασία, την οποία ως όφειλε έπρεπε να επισκεφθεί, εξελήφθη από τους αγιορείτες ως ένδειξη ασέβειας προς τον κορυφαίο θεσμό της αθωνικής πολιτείας.
Και αυτό, όταν και οι πλέον επίσημοι κοσμικοί, ξεκινούν τα προσκυνήματά τους με επίσκεψη στις Καρυές και συναντήσεις με τον Πρωτεπιστάτη. Ανέφεραν, σε αντιδιαστολή, το προσκύνημα, την ίδια μέρα, του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Π. Αποστολίδη, ο οποίος, εφοδιασμένος με διαμονητήριο, επισκέφθηκε πρώτα την Ιερά Επιστασία και στη συνέχεια διάφορες μονές.
Πού αποσκοπούσε όμως το ταξίδι του κ. Καμμένου στον Αθω λίγες μέρες πριν από τις εκλογές και μάλιστα σ’ ένα μοναστήρι που τόσο η αγιορείτικη κοινωνία όσο και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν απομονώσει ως σχισματικό;
Οχι τόσο στην ικανοποίηση μιας εσωτερικής μεταφυσικής αναζήτησης όσο στους χιλιάδες εκτός Αγίου Ορους ψηφοφόρους παλαιοημερολογίτες που έχουν αναγάγει σε δική τους Ιερουσαλήμ την Εσφιγμένου και εισπράττουν ως υψίστης σημασίας ορθόδοξη χριστιανική πράξη κάθε έξωθεν μορφή συμπαράστασης προς τους (αυτο)έγκλειστους μοναχούς. «Υποβάθμισε τους θεσμούς, κανένας δεν θα τον εμπόδιζε να ζητήσει και να πάρει διαμονητήριο, όπως χιλιάδες άλλοι πιστοί», τόνιζε μια εκ των πηγών.
ΠΗΓΗ: http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7004:lathraia-eiod&catid=99:nea&Itemid=768
Όσοι περιφρόνησαν τους κανόνες του Αγίου Όρους, δεν είχαν καλή συνέχεια στη ζωή τους. Θα βγουν πολλά για τον Καμμένο αργότερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι Μασώνοι δηλαδή πού πάνε με κανονική άδεια στό Άγιο Όρος καί κάνουν τούμπες για να τούς βλέπουν οι ηγούμενοι καί τα ΜΜΕ μετά, είναι νομοταγείς καί ευσεβείς καί ο Καμένος τώρα μάς μάρανε;
ΑπάντησηΔιαγραφήο Καμένος πάει κάπου 15 φορές τον χρόνο στό Άγιο Όρος καί όπως δήλωσε ο ίδιος το διαμονητήριό του ισχύει ακόμη..
Ο άνθρωπος είναι Χριστιανός Ορθόδοξος καί το δηλώνει με θάρρος δημόσια χωρίς να κρύβεται όπως κάποιοι άλλοι.
Αυτό δεν μάς αρκεί δηλαδή;
Ή άν πήγαινε σε καμιά άλλη Μονή έστω καί χωρίς άδεια δεν θα πείραζε αλλά επειδή πήγε στήν "σχισματική" Εσφιγμένου κάνει τζζζζ καί τώρα πειράζει;
Σιγά μή τον βγάλουμε καί αιρετικό τον Καμένο, γιατί εμείς οι Χριστιανοί είμαστε στίς κατακρίσεις καί στην γλωσοκοπανιά πρώτοι καί με δίπλωμα μάλιστα, όταν ψάχνουμε κάποιον να κατηγορήσουμε...
Δέν βλέπουμε πού έχουμε από τήν Δεξιά πλευρά τήν Μασωνία καί από τήν Αριστερή το Χάος καί αντί να συνασπιστούμε μπροστά στόν κοινό κίνδυνο διϋλίζουμε τίς λεπτομέρειες, "τήν ασέβειά του πού δεν πήρε άδεια" ( λές καί είναι ο πρώτος ), καί καθόμαστε καί λέμε "Νέο καί Παλαιό, ΓΟΧ καί ΝΟΧ"...
Αυτή η διχόνοια θα μάς φάει στό τέλος...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΗ διχόνοια καλλιεργείται από αυτόν που προκαλεί το Σχίσμα, όχι από αυτόν που πασχίζει για την ενότητα. Γιατί υπάρχουν παλαιοημερολογήτες που είναι σε κοινωνία με τους «νεοημερολογήτες» χωρίς να ανήκουν στους «Γνησίους» Ορθοδόξους Χριστιανούς.
ΔιαγραφήΥΓ.: Οι Πατέρες της Εκκλησίας τι είναι; ΓΟΧ ή ΟΧ;-> Τραγελαφικά ερωτήματα απόρροια της «γνήσιας» ορθόδοξης εκκλησιολογίας.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ! ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΧΙΣΜΑ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΟΥ ! ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ... ΑΔΙΚΕΙΣ ! π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή