Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

ΟΤΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ! ΓΙΑ ΤΙΣ 10000 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ;;;


Γιώργος Παπακωνσταντίνου «Θα ήταν πράξη πολιτικής δειλίας, αν δεν έβαζα υποψηφιότητα»
ΕΝΩ ΤΩΡΑ...
Σε μια μοναδική συνέντευξη αποκαλύπτει: «Σε αυτές τις εκλογές προβληματίστηκα πολύ σοβαρά αν θα ήμουν υποψήφιος. Θα ήταν μια πράξη πολιτικής δειλίας αν δεν έβαζα υποψηφιότητα». Μιλάει ακόμη: για την οικογένεια του, τα χρόνια που πέρασε στο εξωτερικό, την συνάντηση του με τον Νίκο Θέμελη αλλά και για την αλλαγή του τρόπου ζωής του μετά την ανάληψη του Υπουργείου Οικονομικών.

Γιώργος Παπακωνσταντίνου: «Άλλαξε την ζωή μου η τοποθέτηση ως Υπουργός Οικονομικών. Κυκλοφορώ με διαφορετικό τρόπο, είμαι σε έναν ιδιότυπο κατ’ οίκον περιορισμό. Αισθάνομαι ότι δεν έχουμε κάτσει να τα δούμε με νηφαλιότητα όλα την τελευταία εικοσαετία. Γιατί πήραμε μια… καυτή πατάτα να διαχειριστούμε και χρεώθηκαν λιγότερο αυτοί που την δημιούργησαν. Γεννήθηκα στην Αθήνα, η οικογένεια μου κατάγεται από την Κοζάνη. Εγώ εμφανίστηκα στην Κοζάνη και μου πήρε μεγάλο χρονικό διάστημα επιμονής να γνωρίσω τον κόσμο, τον τόπο και να με εμπιστευτούν. Από το 2000, εκλέχθηκα το 2007 βγήκα πρώτος Βουλευτής, μέχρι το 2009 που ο Γιώργος Παπανδρέου μου ζήτησε να γίνω επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου. Ο πατέρας μου μηχανολόγος μηχανικός δούλευε στην ΔΕΗ, όπως και η μητέρα μου. Δεκαοκτώ χρονών έφυγα για σπουδές στην Αγγλία, στην συνέχεια στην Ν. Υόρκη για μεταπτυχιακό, επιστροφή στο Λονδίνο για διδακτορικό και στην συνέχεια στην Γαλλία στον ΟΟΣΑ, όπου έμεινα 10 χρόνια. Το 1998 μετά από μια τυχαία συνάντηση με τον Νίκο Θέμελη, που έψαχνε Έλληνες του εξωτερικού, που ήθελαν να γυρίσουν για μια νέα προσπάθεια δεν μπόρεσα να αρνηθώ. Την γυναίκα μου την γνώρισα στο Λονδίνο και κατάγεται από την Ολλανδία. Έχει εκδώσει δύο ταξιδιωτικά βιβλία για τα μικρά ξενοδοχεία. Ξέρει την Ελλάδα καλύτερα από εμένα Αποφάσισε και πήρε Ελληνική Υπηκοότητα. Με την κανονική διαδικασία, πέρασε τις εξετάσεις. Δυστυχώς είμαι με ένα κινητό στο χέρι. Τα παιδιά μου είναι πολύ ανοιχτά μαζί μου και κουβεντιάζουμε πολύ. Μου αρέσει να μαγειρεύω, κάνω μια πολύ καλή μαγειρίτσα. Σε αυτές τις εκλογές προβληματίστηκα πολύ σοβαρά αν θα ήμουν υποψήφιος. Θα ήταν μια πράξη πολιτικής δειλίας αν δεν έβαζα υποψηφιότητα».
ΠΗΓΗ:      http://news24gr.blogspot.com/2012/05/blog-post_2660.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου