Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΜΙΛΗΣΕΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ! ΑΥΤΟ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑ ! ΜΑΖΕΨΤΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ !

Νταλάρας: Το δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα έκανε κακό στην Άννα


Ο Γ. Νταλάρας σε συνέντευξη του στον Τύπο της Κυριακής , η οποία δόθηκε λίγες ώρες πριν τη χθεσινή, δεύτερη επίθεση με νεράτζια κατά τη διάρκεια της συναυλίας του στη Δάφνη και η οποία δημοσιεύεται σήμερα, σχολίασε τα εις βάρος του επεισόδια, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Χτυπούν έναν άνθρωπο αφύλαχτο που τους εκνευρίζει.
Ξεχνούν ότι οι αληθινοί υπαίτιοι της κρίσης είναι άλλοι. Δεν είμαι εγώ αυτός που έφερε την κρίση στην Ελλάδα. Η δικαιοσύνη από την αρχή του Μνημονίου ήταν απούσα. Κουτσουρεύτηκαν οι ελπίδες και τα όνειρα των φτωχών ανθρώπων. Πάντα είμαστε γονατισμένοι στους ξένους. Ο Έλληνας έχει παραχωρήσει εδώ και εκατοντάδες χρόνια την κυριαρχία του. Να φύγει ο αναίσχυντος νόμος περί προστασίας των πολιτικών προσώπων .

Δεν παρέλειψε βέβαια στη συνέντευξή του ν΄αναφερθεί και στο κόμμα με το οποίο εκλέγεται βουλευτής η σύζυγός του Άννα, λέγοντας πως: Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και πρέπει να διαλυθεί .

Επίσης, απαντώντας σε όλα αυτά που τελευταία έχουν ακουστεί για την οικονομική του κατάσταση και την εμπλοκή της συζύγου του με την πολιτική ανέφερε πώς Το δεν μας χέζειςρε Νταλάρα έκανε κακό στην Άννα. Εγώ ό,τι έκανα το κατάφερα δουλεύοντας. Ούτε ο πατέρας μου, μου άφησε περιουσία ούτε κανείς άλλος με βοήθησε. Και επίσης, δεν πήγα ποτέ να πάρω ούτε οικοδάνειο, ούτε διακοποδάνειο, ούτε σεξοδάνειο .

axortagos
ΠΗΓΗ:     http://sarotiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_8325.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου