Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΜΑΝΑ ... ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ !

Έχασε τα πόδια της, για να σώσει τα παιδιά της


Η 36χρονη μητέρα από το Marysville των ΗΠΑ, μετά από 26 μέρες νοσηλείας επιστρέφει στο σπίτι της για να πάρει όπως λέει αγκαλιά τα δύο της παιδιά και τον σύζυγό της.

Οι γιατροί που φρόντισαν όλες αυτές τις μέρες την Stephanie μίλησαν για μια πολύ γενναία γυναίκα η οποία είχε τη θέληση να ζήσει.

Ακόμα και σε αναπηρική καρέκλα θα μπορώ να βλέπω τα δύο μου αγγελούδια να μεγαλώνουν. Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι πως είμαι ζωντανή και έχω μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή , είπε η γυναίκα στο περιοδικό People και συνέχισε: Για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έπαθαν τίποτα ο Dominic (8 ετών), και η Reese, (5 ετών).

Όταν ξέσπασε ο ανεμοστρόβιλος τύλιξα τα παιδιά μου με μια κουβέρτα στο υπόγειο του σπιτιού μας. Επεφταν πάνω μου συντρίμμια αλλά τα παιδιά μου έπρεπε να μείνουν σώα. Είμαι ευγνώμων που ζω. Καταφέραμε να επιζήσουμε μέσα από μια μεγάλη καταστροφή. Οταν θεραπευτούν οι πληγές μου θα βάλω προσθετικά μέλη και θα ζήσω μια φυσιολογική ζωή. Θα παίζω ακόμα και μπάσκετ μαζί τους γιατί σε καμία περίπτωση δεν θα μείνω κολλημένη και εγκλωβισμένη σε ένα κρεβάτι .

Από τον ανεμοστρόβιλο που έπληξε την Ιντιάνα και το Κεντάκι στις 2 Μαρτίου 35 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους ενώ τα περισσότερα σπίτια στις περιοχές αυτές υπέστησαν ανυπολόγιστες ζημιές.

Αναδημοσίευση από: tsekouratoi.blogspot.com
ΠΗΓΗ:         http://sarotiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_336.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου