Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

ΚΑΤΗΧΗΣΕΙΣ ... ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΟΦ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΚΑΤΗΧΗΣΕΙΣ 

ΕΚ ΤΩΝ ΔΙΔΑΧΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΗΧΗΤΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ 

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΟΦ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ 


ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ (31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1975) 

(Κατασκήνωσις Συχαινῶν Πατρῶν) 

Ἐκ τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. 

                          Ἡ Εὐχαριστία ἐστὶ τοιοῦτον Μυστήριον, ἐν ᾧ ὁ Χριστιανός, ὑπὸ τὸ εἶδος τοῦ ἄρτου καὶ τοῦ οἴνου, μεταλαμβάνει τὸ ἀληθὲς Σῶμα καὶ τὸ ἀληθὲς Αἷμα τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Τὸ μυστήριον τοῦτο ὑπερέχει ἁπάντων τῶν λοιπῶν μυστηρίων, κατὰ τά, ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ ὁμολογία, διαλαμβανόμενα. 

"ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ φάγητε τὴν σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα, οὐκ ἔχετε ζωὴν ἐν ἑαυτοῖς. Ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ ἐγὼ ἀναστήσω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. Ἡ γὰρ σάρξ μου ἀληθῶς ἐστι βρῶσις, καὶ τὸ αἷμά μου ἀληθῶς ἐστι πόσις. Ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει, κἀγὼ ἐν αὐτῷ". (Ἰωάν. στ΄ 53-56) 

(Ματθ. κστ΄ 26-29) 

(Λουκ. κβ΄ 19-20) 

(Μάρκ. ιδ΄ 22-24) 

(Α΄ Κορ. ια΄ 23-26)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου