Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !!!

Ο οδηγός


Ήταν ένας οδηγός που έτρεχε πολύ γρήγορα. Τον είδε ένας αστυνομικός και του έκανε νόημα να σταματήσει. Σταματάει ο οδηγός και ακολουθεί ο εξής διάλογος με τον αστυνομικό: 
- "Παρακαλώ το δίπλωμα σας." 
- "Δεν έχω δίπλωμα. Μου το είχε κρατήσει ο αστυνομικός που με είχε σταματήσει επειδή οδηγούσα μεθυσμένος." 
- "Μου δίνετε την άδεια από το ντουλαπάκι;" 
- "Δεν μπορώ να ανοίξω το ντουλαπάκι γιατί έχω το όπλο μου μέσα." 
- "Όπλο;" 
- "Ναι, αυτό που σκότωσα την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου." 
- "Τι κάνατε; Και που είναι το πτώμα;" 
- "Το έχω βάλει μέσα στο πορτ- μπαγκαζ του αυτοκινήτου." 
Τα έχασε ο αστυνομικός και πήρε κατευθείαν τηλέφωνο το διοικητή του και του είπε ότι του είχε πει ο οδηγός. Μετά από δέκα λεπτά φτάνουν στην περιοχή ο διοικητής με ενισχύσεις για να συλλάβουν τον οδηγό και ακολουθεί ο εξής διάλογος μεταξύ του διοικητή και του οδηγού: 
- "Δώστε μου το δίπλωμα σας." 
- "Ορίστε." 
Του το δίνει κανονικά ο οδηγός. Παραξενεύτηκε ο διοικητής. 
- "Μπορείτε να ανοίξετε το ντουλαπάκι;" 
- "Ανοίγει ο οδηγός το ντουλαπάκι. Τίποτα δεν ήταν μέσα." 
- "Μου δίνετε την άδεια σας;" 
- "Του τη δίνει ο οδηγός. Όλα είναι κανονικά." 
- "Ανοίγετε το πορτ- μπαγκάζ παρακαλώ;" 
- "Ανοίγει ο οδηγός το πορτ- μπαγκάζ, τίποτα μέσα." 
Τα είχε χάσει ο διοικητής. 
- "Καλά, πριν μας είπε ο αστυνομικός ότι του είπατε ότι δεν έχετε άδεια και δίπλωμα, ότι έχετε ένα όπλο στο ντουλαπάκι και ένα πτώμα στο πορτ- μπαγκάζ." 
- "Μήπως σας είπε ο αστυνομικός ότι έτρεχα κιόλας;"

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου