Κάτω τα χέρια από την αθωότητα των παιδιών
Ανθρωποδαίμονες!
Σκοτώσατε την εθνική συνείδηση μέσα στα παιδιά της Ελλάδος, ώστε να μην αναγνωρίζουν πατρίδα. Καταργήσατε τις εθνικές γιορτές στα σχολεία -τύποις υπάρχουν, όπου υπάρχουν.
Σκοτώσατε την εθνική συνείδηση μέσα στα παιδιά της Ελλάδος, ώστε να μην αναγνωρίζουν πατρίδα. Καταργήσατε τις εθνικές γιορτές στα σχολεία -τύποις υπάρχουν, όπου υπάρχουν.
Κατεβάσατε
τις φωτογραφίες των ηρώων του '21 που κοσμούσαν τους τοίχους σε όλα τα σχολεία
και όλα τα αρχαία ρητά “Αιέν αριστεύειν”, “Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί
πάτρης” και τόσα άλλα.
Ξαναγράψατε
την πρόσφατη Ιστορία των Ελλήνων κατά τα κελεύσματα των αφεντάδων σας. Τώρα
προσπερνάτε διδακτικά επί τροχάδην και την ευκλεά αρχαία Ιστορία μας, μέχρις
ότου την καταργήσετε και αυτήν.
Εξαϋλώσατε
τον “Επιτάφιο” και την “Αντιγόνη”, τα πήρατε όλα σβάρνα και δεν αφήσατε τίποτα
όρθιο.
Θάψατε
τη γλωσσική συνείδηση των παιδιών μας, ώστε ο Έλληνας να μην μπορεί να
σκέφτεται, αφού γλώσσα και σκέψη είναι αδέρφια δίδυμα.
Διαστρέψατε
την ελληνική γλώσσα, μέχρι να γίνει αγνώριστη, (όπως αυτήν που ακούμε από τις
τηλεοπτικές περσόνες).
Καταργήσατε
την πολυτονία, τη γραμματική, το συντακτικό, πετάξατε τα διαμάντια της
δημοτικής μας ποίησης από τα σχολεία και αξιόλογα κείμενα Ελλήνων συγγραφέων.
Αντ' αυτών, τα παιδιά μαθαίνουν ανάγνωση και “κατανόηση”, διαβάζοντας δαιμονικά
σκουπίδια: “Ο Αη-Βασίλης που απλώνει τα εσώρουχά του να στεγνώσουν...”
Αυτό
και τα παρόμοια κείμενα στα σχολικά βιβλία αναδεικνύουν όλη τη γελοιότητά σας
και το μίσος σας εναντίον του σύνολου Ελληνισμού. Ο Μέγας Άγιος Βασίλειος
απλώνει τα εσώρουχά του! Αλλά θέλετε να ταυτίσετε μέσα στη συνείδηση των
παιδιών τον Μέγα αυτόν με μια γενειοφόρο, ασπροκόκκινη καρικατούρα.
Σκοτώνετε
τη θρησκευτική συνείδηση στα παιδιά μας. Σας ενοχλεί ακόμα και να ξεκινήσουν τη
μέρα τους με Θεό και καταργήσατε την πρωινή προσευχή. Αλλά αν η μέρα δεν
ξεκινάει με Θεό, αν η ζωή δεν ξεκινάει με Θεό, τότε ξεκινάει με δαίμονες σαν τα
μούτρα σας, στους οποίους προσπαθείτε να παραδώσετε όλη την ελληνική κοινωνία.
Τώρα
προσπαθείτε να σκοτώσετε την αθωότητα μέσα στα παιδιά, την αυθόρμητη και υγιή
ψυχικά ταύτιση με το εκ γενετής φύλο τους, επιχειρώντας να τα διδάξετε την
“ελευθερία” επιλογής του φύλου τους, γιατί εκεί τελικά το πάτε, εσείς,
εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας και των Ελλήνων.
Έχοντας
σκοτώσει όλες τις ταυτότητες που σταθεροποιούν την προσωπικότητα του παιδιού
(του μελλοντικού ανθρώπου), τώρα επιτίθεστε στην τελευταία που του έχει
απομείνει: την ισχυρή, την πηγαία, την αυθεντική ταυτότητα του φύλου του.
Και
δεν κινδυνεύουν μόνον να γίνουν οι αυριανοί κίναιδοι και αρσενοκοίτες, όπως
τους χαρακτηρίζουν οι Απόστολοι του Χριστού ή αμφίφυλα “παρδαλά” υβριδικά
“μη-όντα”, κινδυνεύουν να διαταραχθεί ολόκληρη η προσωπικότητά τους. Όχι
κινδυνεύουν, είναι σίγουρο ότι θα διαταραχθεί.
Επειδή
το παιδί για να αναπτύξει σωστά την προσωπικότητά του έχει ανάγκη από
“στηρίγματα”, από ισχυρές ταυτότητες.
Από
την ταυτότητα που του δίνει η οικογένειά του, το “επώνυμό” του, οι πρόγονοί του
και η ιστορία τους. Όσο πιο “καθαρή” και δυνατή είναι αυτή η ταυτότητα και κάθε
άλλη, τόσο καλύτερα για το παιδί. Η “θολούρα” το βλάπτει!
Από
την ταυτότητα που του προσφέρει η σχέση του με το Θεό, όπως του την δίνει η
οικογένεια, το περιβάλλον (ως ομόθρησκη συνάθροιση/συλλογικότητα), το σχολείο,
έστω και...λειψά. Αν υπάρχει ρίζα, μπορεί ως ενήλικας ν' αναζητήσει την
ολοκλήρωση ή και την απόρριψη αυτής της ταυτότητας, είναι δικό του θέμα. Ο
“άρριζος” όμως ούτε αυτό δεν μπορεί να κάνει, αφού του είναι εντελώς ξένες οι
έννοιες του Θείου και του Ιερού.
Από
την ταυτότητα που του δίνει η πατρίδα του με όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
της θετικά ή αρνητικά, δεν κρίνουμε την ποιότητα αλλά την ισχυρή εθνική
ταυτότητα ως τέτοια. Αυτή γεννάει και την αγάπη προς την Πατρίδα και συνεπώς
την έφεση προς ολοκλήρωση του εθνικού προτύπου, απαλείφοντας τα αρνητικά
στοιχεία. Γι' αυτό και τα παιδιά έχουν ανάγκη από τα μεγάλα εθνικά Πρότυπα.
Από
την ταυτότητα, όσο κι αν ακούγεται παράξενο, της γλώσσας. Όσες γλώσσες και αν
μιλήσει ο άνθρωπος, με μία είναι ταυτισμένος εσωτερικά, με τη μητρική του
γλώσσα. Κι όσοι δεν έχουν ισχυρή αυτήν την ταυτότητα, δεν μπορούν να πάνε “πολύ
μακριά” στη ζωή, για το λόγο ότι και η σκέψη τους είναι αδύναμη. Δεν μπορούν να
ανέβουν στις κορυφές κυρίως του Στοχασμού και της Τέχνης ή και της επιστήμης.
Νεοταξίτικα
ανθρωπάρια, αφού τσακίσατε μέσα στο παιδί όλες αυτές τις ταυτότητες, έρχεσθε
τώρα να μπείτε στο πιο άδυτο οχυρό της προσωπικότητάς του: στην ταυτότητα του
φύλου του. Κι αν μπορέσετε να εφαρμόσετε το πρόγραμμά σας, το παιδί θα
αιωρείται χωρίς “βεβαιωμένη” ταυτότητα φύλου και θ' αναρωτιέται: τι είμαι;
είμαι αγόρι, είμαι κορίτσι, είμαι και τα δύο;
Είναι
ο ασφαλέστερος δρόμος να οδηγήσετε τα παιδιά στην τρέλα. Κι αν όχι στην τρέλα,
οπωσδήποτε σε αστάθεια προσωπικότητας, με όλες τις ψυχο-σωματικές διαταραχές
που αυτό συνεπάγεται.
Ανθρωποδαίμονες,
κάτω τα χέρια από την αθωότητα και την ψυχική υγεία των παιδιών των Ελλήνων.
Αρκετά σας ανεχτήκαμε. Κι αν εσείς είστε τέκνα του σκότους, υπάρχουν και τέκνα
Φωτός σ' αυτή τη χώρα και ώρα είναι να σας νικήσουμε.
Καλούνται
, ως εκ τούτων, να λάβουν θέση επί του θέματος:
Α. Ο Αρχιεπίσκοπος ,
η Ιερά Σύνοδος και οι επίσκοποι ένας προς ένας, ώστε να γνωρίζει το ποίμνιό
τους ποια θέση πήραν -ή δεν πήραν!
Σεβαστοί
πατέρες (συγγνώμη, αλλά το “άγιος” το κρατώ μόνον για τον Θεό και τους
κεκοιμημένους αγίους Του), δεν είναι μόνον το μάθημα των θρησκευτικών
“Θρησκεία”. Θρησκεία για το παιδί είναι τα πάντα: πώς αναπτύσσεται, τι
μαθαίνει, πώς στεριώνει μέσα στη Θεία Χάρη και μέσα στην κοινωνία. Μπορείτε να
μην διδάξετε ούτε μια αράδα “θρησκευτικών μαθημάτων” κι όμως να εκμαιεύσετε
μέσα στο παιδί την πηγαία θρησκευτικότητα και την έφεση προς το αγνό και το
άγιο, που από την παιδική φύση του έχει.
Ο
Ιησούς Χριστός έστησε ένα παιδί στη μέση και είπε: “Αν δε γίνετε σαν αυτό, δεν
μπορείτε να μπείτε στην βασιλεία των Ουρανών”.
Τώρα οι ανθρωποδαίμονες επιχειρούν το αντίστροφο: να βάλουν το παιδί μέσα στην κόλαση μέσα στην οποία οι ίδιοι ζουν και την οποία προορίζουν για όλη την ανθρωπότητα.
Τώρα οι ανθρωποδαίμονες επιχειρούν το αντίστροφο: να βάλουν το παιδί μέσα στην κόλαση μέσα στην οποία οι ίδιοι ζουν και την οποία προορίζουν για όλη την ανθρωπότητα.
Δεν
θα αντιδράσετε σε αυτό; Αν όχι, τα αποτελέσματα δεν θα είναι ευχάριστα για
κανέναν και θα τα υφιστάμεθα “ες αεί”...
Έχετε
την εντύπωση ότι αν τους επιτρέψουμε να αρχίσουν, θα σταματήσουν πριν
εκφυλίσουν (βγάλουν από το φύλο τους) αμετάκλητα τα Ελληνόπαιδα; Και τι ποίμνιο
θα έχετε τότε καλοί ποιμένες; Το μεν εκφυλισμένο, το δε με τέτοια μομφή προς
εσάς ώστε να διαρρηγνύεται η αμοιβαία σχέση εμ-πιστ(η/ο)-σύνης, που ήδη
παραπαίει, ιδίως στους νέους ανθρώπους.
Β. Όλοι οι θεολόγοι
της Ελλάδος, είτε διδάσκουν είτε όχι.
Γ. Όλοι οι
εκπαιδευτικοί σύλλογοι της πατρίδος μας.
Δ. Όλοι οι σύλλογοι
γονέων.
Ε. Οι σύλλογοι
εισαγγελέων και δικαστών και οι νομικοί σύλλογοι, επειδή αυτό που
επιχειρείται από τον Γαβρ-όγλου (“αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψης” ) είναι
αντισυνταγματικό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί. (Και ο Γαβρ-όγλου δεν
είναι βουλευτής!).
Ζ. Καλείται τέλος
κάθε άνθρωπος, που κρατάει μέσα του ζωντανή έστω λίγη από την Ελλάδα που μας
παρέδωσαν οι γονείς και οι προ-γονείς μας, να χρησιμοποιήσει ή να διαδώσει αυτό
το κείμενο με όποιον τρόπο επιθυμεί.
Η. Θα πρόσθετα τους
βουλευτές, αλλά τι να περιμένει κανείς από “πουλημένες ψυχές”; (και να πεις ότι
ζήτησαν κάποιο σπουδαίο τίμημα, ένα μισθούλη των 6χιλ. Ευρώ, άντε 20 μαζί με τα
τυχερά). Τίποτα δεν μπορεί να περιμένει το καλό, το υψηλό , το ευγενές, το
ωραίο... Σκύβαλα, κοπριά μόνον!
“Η
σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα”... αλλά η σωτηρία της ψυχής των
παιδιών μας -η ψυχική τους υγεία εν προκειμένω- ακόμα μεγαλύτερο! Ας δώσουμε
όλοι μαζί τον αγώνα για χάρη τους.
Υ.Γ.
Επειδή πιο σημαντική από όλες θεωρώ την αντίδραση της Εκκλησίας της Ελλάδος και
των δικαστών-εισαγγελέων, θα στείλω αυτό το κείμενο προς τον Αρχιεπίσκοπο, την
Ιερά Σύνοδο και τους συλλόγους δικαστών και εισαγγελέων.
Μια
Ελληνίδα μητέρα
Δείτε σχετικά και:
-Αναφορές στην "ομοφοβία", την "τρανσφοβία" και τα "έμφυλα στερεότυπα" στη Θεματική Εβδομάδα που θα υλοποιήσουν τα Γυμνάσια
ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου