Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !!!!!!

Το αρκουδάκι


Κάποτε στις παρυφές του Βορείου Πόλου, η πόρτα του ιγκλού ανοίγει και μπαίνει τρέχοντας το αρκουδάκι. Πηγαίνει στον πατέρα του που διάβαζε τα κατεξοχήν κατεψυγμένα νέα, και με διστακτικό ύφος τον ρωτάει...
- Μπαμπάαα;..

- Τι είναι παιδί μου; απαντάει αφηρημένος ο πατέρας αρκούδος
- Είσαι αρκούδα;
- Μα φυσικά και είμαι αρκούδα γιέ μου...
- Είσαι λευκή αρκούδα;
- Από όσο μπορώ να δω.. και εσύ επίσης.. ναι.. λευκή αρκούδα είμαι..
- Πολική αρκούδα;
- Πολική αρκούδα γιέ μου.. τι σόι ερωτήσεις είναι αυτές;;.. πήγαινε έξω να παίξεις..
Πραγματικά, το αρκουδάκι φεύγει σκεπτικό και αρχίζει πάλι να παίζει στους πάγους. Μετά από λίγο όμως, ξαναμπαίνει τρέχοντας και πλησιάζει και πάλι τον πατέρα του..
- Μπαμπάααα;
- Τι είναι πάλι γιέ μου;
- Η μαμά είναι αρκούδα;
- Φυσικά και είναι αρκούδα γιέ μου.. πελεκάνος θέλεις να ήτανε;
- Λευκή αρκούδα;
- Ναι .... το στανιό μου.. Λευκή αρκούδα είναι..
- Πολική αρκούδα;
- ΝΑΙ!!.. Πολική είναι.. άσε με τώρα να διαβάσω την εφημερίδα μου. Πήγαινε έξω να παίξεις..
Το αρκουδάκι, για ακόμα μια φορά βγαίνει έξω στους πάγους να παίξει.. Σε λιγάκι όμως, να σου το πάλι μπαίνει τρέχοντας και λέει στον πατέρα του..
- Μπαμπάαα;;
- Τι θες πάλι;
- Εγώ είμαι αρκουδάκι;
- ...γβρμ.. την τρέλα μου... ΝΑΙ.. αρκουδάκι είσαι ΚΑΙ εσύ..
- Λευκό αρκουδάκι;
- Αν μπορέσω και συγκροτήσω τα νεύρα μου και δεν σε κάνω μαύρο στο ξύλο... ναι.. λευκό αρκουδάκι είσαι..
- Πολικό αρκουδάκι;
- ΝΑΙ .... ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ.. ΠΟΛΙΚΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΕΙΣΑΙ... γιατί κάνεις ηλίθιες ερωτήσεις;;
και το αρκουδάκι...
- Δεν ξέρω ρε πατέρα.. αλλά εγώ κρυώνω!!

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου