Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Η συγκλονιστική μεταστροφή Σαουδάραβα μουσουλμάνου στην χριστιανική πίστη

Η συγκλονιστική μεταστροφή Σαουδάραβα μουσουλμάνου στην χριστιανική πίστη
Παρουσιάζουμε παρακάτω την συγκλονιστική μαρτυρία Σαουδάραβα μουσουλμάνου, ο οποίος μεταστράφηκε στην χριστιανική πίστη με θαυμαστό τρόπο και γλίτωσε με άλλο θαύμα από τον αποκεφαλισμό, ο οποίος περιμένει όσους ασπάζονται τον χριστιανισμό στην χώρα αυτήν. Για ευνόητους λόγους, ο χριστιανός αυτός κρατά την ανωνυμία του.
«Γεννημένος σε μία οικογένεια στη Σαουδική Αραβία, και ζώντας
πολύ κοντά στη Μέκκα, μεγάλωσα με αυστηρές αρχές και τις παραδόσεις του Ισλάμ και του Αραβικού πολιτισμού. Ως έφηβος πήγαινα στο τζαμί πέντε φορές την ημέρα, υπακούοντας στους γονείς μου. Ένα βράδυ, ενώ κοιμόμουν, είδα ένα φρικτό όνειρο για μένα, ότι με οδηγούσαν στην κόλαση. Αυτά που είδα εκεί, μού έφεραν πραγματικό τρόμο. Τα όνειρα αυτά συνεχίζονταν σχεδόν κάθε βράδυ.
Σε αυτό το σημείο άρχισα πραγματικά να αναρωτιέμαι γιατί έπρεπε να βλέπω την κόλαση με αυτόν τον τρόπο. Ξαφνικά μία ημέρα, εμφανίστηκε σε μένα ο Ιησούς και μού είπε:
 «Υιέ μου, είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Και αν θα δώσεις τη ζωή σου σε Εμένα, και Με ακολουθήσεις, θα σε σώσω από την κόλαση που έχεις δει.»
 
Αυτό ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα, γιατί δεν ήξερα ποιος ήταν αυτός ο Ιησούς. Φυσικά, αναφέρεται στο Κοράνι στη Σούρα Μαριάμ. Ο Ίδιος αναφέρεται ως ένας από τους προφήτες μας, αλλά όχι ως Σωτήρας, που θα μπορούσε να μας σώσει από την κόλαση. Έτσι άρχισα να ψάχνω για κάποιον χριστιανό, ο οποίος θα μπορούσε να μου δώσει κάποια συμβουλή σχετικά με αυτόν τον Ιησού, που έχω δει και ενδεχομένως να αποκτήσω ένα από τα χριστιανικά ιερά βιβλία, τα οποία τώρα γνωρίζω ότι είναι η Αγία Γραφή. Αλλά αυτό ήταν πολύ δύσκολο για μένα, να πάρω δηλαδή κάποιον χριστιανό να μου μιλήσει για τον Ιησού. Όπως γνωρίζετε, ο Χριστιανισμός είναι εντελώς απαγορευμένος στη Σαουδική Αραβία και αν κάποιος Χριστιανός συλληφθεί να μιλάει για την πίστη του σε κάποιον μουσουλμάνο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αποκεφαλιστεί.
 
Τότε ο Κύριος με οδήγησε σε κάποιον Αιγύπτιο χριστιανό, ο οποίος ήταν άρρωστος. Προσευχήθηκα για τη θεραπεία αυτού του ανθρώπου και αυτός μου έδωσε μία Βίβλο. Τότε άρχισα να διαβάζω την Αγία Γραφή μόνος μου. Αυτήν την φορά ο Ιησούς είχε γίνει ο στενός φίλος μου. Σύντομα άρχισα να μοιράζομαι την εμπειρία που είχα με όλη την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Σύντομα όμως οι αρχές ενημερώθηκαν ότι είχα ασπαστεί τον Χριστιανισμό. Πιστεύω ότι με κατέδωσε ένα από τα μέλη της οικογένειάς μου.
Όπως αναφέρει το Κοράνι, αν κάποιος φύγει από το Ισλάμ, είναι ένας προδότης της πίστης και θα πρέπει να εκτελεστεί. Για αυτό με συνέλαβαν και με βασάνισαν. Μου είπαν ότι θα αποκεφαλιστώ, αν δεν επιστρέψω στο Ισλάμ. Αλλά είχα ήδη πάρει την απόφασή μου ότι ποτέ δεν θα κάνω πίσω. Έτσι είπα στις αρχές:
«Είμαι πρόθυμος να πεθάνω για τον Ιησού και ποτέ δεν θα επανέλθω στο Ισλάμ».
Μετά από πολλά βασανιστήρια και φυλακίσεις, καταδικάστηκα να αποκεφαλιστώ. Μου έδωσαν την ημερομηνία και την ώρα του αποκεφαλισμού μου, αλλά εγώ τους είπα:
«Προχωρείστε και εκτελέστε με. Πηγαίνω στον ουρανό να δω τον Ιησού. Αλλά προσεύχομαι αυτό που θα κάνετε σε μένα να μείνει στο μυαλό σας και να μην σας δώσει ανάπαυση μέχρι να επιστρέψετε στον Ιησού.»
Ήλθε η καθορισμένη ημέρα και ώρα για την εκτέλεση μου και περίμενα με μεγάλη προσμονή, αλλά πολύ δυνατός στην πίστη μου στον Ιησού. Γενικά, οι εκτελέσεις πραγματοποιούνται στο σύνολό τους την καθορισμένη ώρα και ημερομηνία. Αλλά, προς μεγάλη έκπληξή μου, την συγκεριμένη ώρα δεν εμφανίστηκε κανείς. Πέρασα μία, δύο, τρεις ώρες, όλη η μέρα. Δεν εμφανίστηκε κανείς. Στη συνέχεια, δύο ημέρες αργότερα, οι αρχές επέστρεψαν, άνοιξαν τις πόρτες και μου είπαν:
«Εσύ, δαίμονα! Βγες έξω από εδώ!».
 Επίσης παρατήρησα ότι το κύριο πρόσωπο, που είχε οριστεί να με αποκεφαλίσει, δεν ήταν παρόν όταν ήλθαν να με ελευθερώσουν. Τους ρώτησα, πού είχε πάει αυτός ο τύπος. Με πολύ δισταγμό μού απάντησαν ότι ο γιος του είχε πεθάνει την ίδια ημέρα, πού είχαν προγραμματίσει να με εκτελέσουν! Αν και συνεχίζω να περνώ πολλούς διωγμούς, γνωρίζω ότι το χέρι του Κυρίου είναι επάνω μου.»

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου