Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

«Βολεμένος» #NAI #OXI #Alithines_Istories

SYNTAGMA
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, είμαι 26 χρονών «βολεμένος». Μεγάλωσα με τα λεφτά του μπαμπά, χωρίς να είναι πολλά, αλλά ούτε και λίγα.
Στα 24 μου άνοιξα μια επιχείρηση που λειτουργεί σχεδόν 2 χρόνια με ακαθάριστο τζίρο 300.000 ευρώ το χρόνο.
Απασχολώ 15-20 άτομα, ανάλογα το φόρτο εργασίας και έχω ρίξει αγώνα για να διατηρήσω την επιχείρηση στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα.

Αν ψηφίσω Όχι ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα, αν μείνουν παγωμένες οι εισαγωγές, θα κλείσει η επιχείρηση.
Και έχω φάει μερόνυχτα εκεί μέσα πιτσιρίκο. Αλλά θα σου πω κάτι.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ και ας κλείσει,
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή πλέον ο ένας ζει από το θάνατο των άλλων.
Επειδή έχουμε μάθει όλοι πώς να κλέβουμε το κράτος επειδή, αν δε το κλέψεις εσύ, σε κλέβει αυτό.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή, αν κόβονται όλες οι αποδείξεις, οι επιχειρηματίες μπαίνουν μέσα.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή στα ασφαλιστικά ταμεία είναι τόσο μεγάλες οι εισφορές, που όλοι κρύβουν ώρες και εργαζόμενους
μήπως και γλυτώσουν κανένα ευρώ.

Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή για να περισσέψουν λεφτά στο τέλος του μήνα, τελικά κάποιος πρέπει να μείνει απλήρωτος.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή σχεδόν σε κάθε υπόγειο επιχείρησης υπάρχει και ένα πειραγμένο ρολόι της ΔΕΗ που μειώνει το ρεύμα στο 1/3.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή έχω 2 συνεταίρους , τον φίλο μου και το ΚΡΑΤΟΣ.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή υπάρχουν μήνες που εργαζόμενοι παίρνουν πιο πολλά λεφτά από τα αφεντικά τους αν αυτοί δεν βρουν οποιοδήποτε τρόπο να κλέψουν.
Θα ψηφίσω ΌΧΙ γιατί περνάνε νομοσχέδια που δεν εφαρμόζονται ποτέ, αλλά όταν θελήσουν ρευστό, βγαίνουν και γράφουν για «παραβάσεις».
Θα ψηφίσω ΌΧΙ επειδή τελικά δεν αξίζει τον κόπο.
Δ.
(Αγαπητέ φίλε, μια που γράφετε αυτά, να πω κι εγώ πως το «συμφέρον» μου θα ήταν να ψηφίσω ΝΑΙ. Όπως «συμφέρον» για εμένα θα ήταν να έμενα στα καθεστωτικά ΜΜΕ και να έβγαζα ένα σκασμό χρήματα. Δεν το έκανα. Δεν περίμενα το 2015 -να έχουν περάσει πέντε χρόνια χρεοκοπίας-, για να πάρω την απόφασή μου. Την πήρα πριν την χρεοκοπία. Συμφέρον είναι να σώσεις την ψυχή σου. Μόνο αυτό. Οπότε ΟΧΙ! Να είστε καλά.)
http://pitsirikos.net/2015/07/%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου