Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !!!

Παγκοσμιο συνεδριο ευρεσιτεχνιας


Το διεθνές συνέδριο ευρεσιτεχνίας, διεξάγεται στη Γερμανία και οι σύνεδροι περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους προκειμένου να παρουσιάσουν της δημιουργίες τους.
Το συνέδριο παρακολουθεί και ένα Έλληνας εφευρέτης, ο οποίος κάθεται δίπλα σε έναν Ιάπωνα και έναν Κινέζο συνάδελφο.
Ξαφνικά ακούγεται ένα ring tone και βλέπει τον Ιάπωνα συνάδελφο να μιλάει σε ένα αόρατο κινητό κρατώντας τον αντίχειρα υψωμένο και το μικρό δάχτυλο κάθετα τεντωμένο. Τι

είναι αυτό ρε συ, λέει ο Έλληνας στον εφευρέτη .
Είναι η νέα μου εφεύρεση λέει αυτός με στόμφο, έχω βάλει ένα μικροφωνάκι στο μικρό δάχτυλο του χεριού μου και ένα μεγάφωνο στον αντίχειρα με τη μέθοδο της εμφύτευσης, το έχω πάντα επάνω μου και δεν πιάνει καθόλου χώρο, ΜΜ..κάνει ο Έλληνας πολύ καλό.
Μετά απο λίγο, ένα ΝΤΡΙΝΝΝ ακούγεται απο την πλευρά του Κινέζου συναδέλφου. Παρακαλώ..., λέει ο Κινέζος χωρίς να κουνήσει ούτε χέρι ούτε τίποτα. Πού είναι το κινητό σου ρε μεγάλε, ρωτάει ο Έλληνας. Α, απαντά φιλάρεσκα, ο Κινέζος, κατάφερα και έφτιαξα ένα κινητό τόσο μικρό το οποίο και τοποθέτησα μέσα σε ένα δόντι μου. Έτσι μπορώ να μιλάω χωρίς να χρησιμοποιώ τα χέρια μου. ΜΜ.. κάνει ο Έλληνας, πολύ ενδιαφέρον.
Μετά απο μερικές παρουσιάσεις ακόμα και ενώ ο Ιάπωνας ετοιμαζόταν να ανέβει στο βήμα, μια δυνατή κλανιά ακούγεται απο την μεριά του Έλληνα, τον οποίο τον είχε πάρει ο ύπνος. Όλοι οι σύνεδροι έστριψαν τα κεφάλια της προς τη μεριά που ακούστηκε ο ' ήχος '.
Ο Έλληνας τότε λέει : Παιδία μην ανησυχείτε δεν τρέχει τίποτα απλώς ένα Φαξ έστειλα.

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου