Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ... ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ... ΕΥΧΗ ΤΗΣ !!!

Ευχές για τη Γιορτή της Μητέρας

Ευχές για τη γιορτή της μητέρας. Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι κινητή εορτή προς τιμήν της μητέρας και γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη. Θεωρείται συμπληρωματική εορτή μαζί με την γιορτή του πατέρα.  Πείτε τους Χρόνια πολλά…
1. Μανούλα μου μια φορά με γέννησες και 1000 σε παιδεύω μα 100 σε αγαπώ και 1000 σε λατρεύω…
2. Αγαπημένη μου μητέρα είσαι ότι πιο πολύτιμο και ακριβό έχω στη ζωή μου.
3. Χρόνια Πολλά σε σένα που με αγάπησες περισσότερο και από την ζωή σου!
4. Έχω ένα φιλάκι! Άχ που να το αφήσω; Να μη πάει χαμένο να το αδικήσω; Στην καρδιά ενός κρίνου θέλει να το κλείσω έλα μητερούλα να σου το χαρίσω.
5. Αν δεν είχα και σένα, τι θα χα απογίνει; Να σαι πάντα υγιής και να σκορπίζεις την αγάπη σου στην οικογένεια μας!
6. Είσαι μια μαμά μα τι μαμά! Χρόνια Πολλά!
7. Εσύ που βοήθησες να κάνω τα πρώτα μου βήματα θέλω να είσαι κοντά μου πάντα. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου μαμά.
8. Για όλα όσα με δίδαξες, μου έδειξες, μου έδωσες, ποτέ δεν θα ναι αρκετή καμία ευχή για να σου δώσω, άπλα χρόνια πολλά, να είσαι γερή…. σ’ αγαπώ πολύ!
9. Μανούλα σου κάνα πολλά το ξέρω βεβαία καλά, αλλά εσύ θα μου δείξεις το δρόμο το σωστό ! Σε Αγαπώ πολύ!
10. Η γιορτή της μητέρας πάντα μου θυμίζει πόσο υπέροχο είναι να σε έχω μητέρα. Χρόνια Πολλά!!!
11. Μητερούλα μου θυμάσαι που ήμουν ένα μικρό και γλυκό αγγελουδάκι και σου έκανα τη ζωή εύκολη; Ούτε και εγώ.. Χρόνια Πολλά! Σ΄ αγαπώ πολύ!
12. Μητέρα μου συγνώμη για όσες φορές σε αμφισβήτησα, σε πλήγωσα, σου μίλησα άσχημα, σε στεναχώρησα, σε άγχωσα… Σε αγαπώ πολύ! Χρόνια πολλά!
13. Καλή μου μαμά σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου. Ελπίζω κάποτε να γίνω σαν εσένα. Χρόνια σου πολλά!
14. Με την καρδιά μου γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη στην πιο γλυκιά μάνα του κόσμου.
15. Με το μήνυμα αυτό σου λέω το μυστικό για το πώς θα γίνεις η τέλεια μαμά: «μείνε όπως είσαι». Χρόνια Πολλά!
16. Στην πιο γλυκιά μανούλα του κόσμου εύχομαι… Χρόνια Πολλά!!!
17.
Άν ήσουν χάδι, θα ήσουν το πιο τρυφερό.
Άν ήσουν χαμόγελο, θα ήσουν το πιο γλυκό.
Άν ήσουν αστέρι, θα ήσουν το πιο φωτεινό.
Άν ήσουν άγγελος, θα ήσουν ο φύλακάς μου και
άν ήσουν μονοπάτι, θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο.
Χρόνια πολλά μανούλα και ευχαριστώ που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.

18.
Μανούλα μου χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα,
χρόνια γεμάτα από χαρά και γέλιο στολισμένα.
Μονάχα κάτι θα σου πω σήμερα στη γιορτή σου,
πως είναι δώρο απ΄ το Θεό να είμαι το παιδί σου.

19.
Είσαι η πιο καλή μητέρα.
Είσαι η πιο γλυκιά μαμά.
Αυστηρή γίνεσαι μάνα όταν κάνω ζαβολιά.
Κάθε χρόνο στη γιορτή σου, θα σου λέω σ΄ αγαπώ
και για όλα όσα μου δίνεις πως πολύ σ΄ ευχαριστώ.

20.
Σήμερα στη γιορτούλα σου λουλούδια σου χαρίζω,
χαίρομαι όταν χαίρεσαι κι΄ όταν πονάς δακρύζω.
Είσαι το λιμανάκι μου, είσαι η συντροφιά μου,
να΄ σαι γερή και δυνατή μανούλα μου γλυκιά μου.
Νιώθω πως όταν μου γελάς σε πούπουλα πως μ΄ έχεις
μανούλα μου σ΄ ευχαριστώ που τόσο με προσέχεις.
Το όνομά σου το γλυκό μες στη καρδιά κρυμμένο
και με κορδέλα ολόχρυση το έχω τυλιγμένο.

21.
Εσύ μου έδωσες ζωή, στοργή, φροντίδα, αγάπη,
μου ΄μαθες ν΄ αγωνίζομαι, να προσπερνώ τα λάθη.
Μου χάρισες το είναι σου και όλη τη ζωή σου
και εγώ σου δίνω μια καρδιά σήμερα στη γιορτή σου.
Είναι αυτή που έπλασες με τα δικά σου χέρια,
μαζί με την αγάπη μου που φτάνει ως τ΄ αστέρια.

22. Μας γεννάς, μας μεγαλώνεις, μας προσέχεις, μας υπερασπίζεσαι, μας στηρίζεις, σ΄αγαπάμε! Χρόνια πολλά!

 poly-gelio.gr
ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου