Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Η αποκάλυψη του Πυριόχου για το θάνατο του Βαγγέλη Γιακουμάκη…. (Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ)
Η περιγραφή του Άγγελου Πυριόχου κόβει την ανάσα.
Ο Άγγελος Πυριόχος με αφορμή τον θάνατο που συγκλόνισε το πανελλήνιο, του 20χρονο φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη θυμήθηκε ένα απίστευτο περιστατικό, το οποίο διηγήθηκε και μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους στα social media.

«Είμαι σε σύγχυση. Έχω οργή. 

Δεν πιστεύω τίποτα αλλά πρέπει να πιστέψω γιατί παίζουν «αυτοκτονίες». Θυμάμαι. Γυμνάσιο στο νησί. Ένα συμμαθητή από φτωχή οικογένεια, δούλευε στα χωράφια , δεν είχε χρόνο για διάβασμα. Τον βγάζανε δυο καθηγητές- που πολύ ήθελα να τους είχα σκοτώσει-στον πίνακα και τον διαπόμπευαν. Ο ένας ήταν «θρησκευτικός». Έφυγα από το νησί , κράτησα το μίσος στα μάτια του φίλου μου μαζί με το «γιατί» του. Λίγα χρόνια μετά τον είδα πρωτοσέλιδο. Σκότωσε . Καλοκαίρι που γύρισα , έτυχα τον καθηγητή . Τον άρπαξα από τα μούτρα. «Εσύ όπλισες το χέρι σου». Έκανε το σταυρό του.»Μα είχε μάτια δολοφόνου». Το χαστούκι που του έδωσα στην πλατεία είναι από τα πλέον σημαντικά πράγματα που έχω κάνει. Αθήνα. Νυχτερινό στη Λιοσίων ανάμεσα σε μπουρδέλα και πλατεία Βάθη. Ο Γιώργος είχε έρθει με την οικογένεια του από την Αίγυπτο . Τον έχω πάντα στο μυαλό μου. Κοντούλης, σεμνός , δε μιλούσε καλά ελληνικά και ερωτεύτηκε ένα κορίτσι από την τάξη. Και τι τάξη! 16 εγώ, 18 ο Γιώργος , όλοι οι άλλοι από 25 και πάνω. Το κορίτσι που ερωτεύτηκε, είχε πάρει όλο το σχολειό . Όταν τόλμησε να της πει κάτι , εκείνη φώναξε τους μεγάλους , το ανακοινώσε και άρχισε το μαρτύριο. Ο Γιώργος έριξε οινόπνευμα στο σώμα του αλλά επειδή αργούσε ο θάνατος, έτσι όπως καιγόταν, κρεμάστηκε. Όλα στο σχολείο συνεχιστήκαν κανονικά. Η συμμαθήτρια τρία χρόνια μετά άνοιξε μπορντέλο μαζί με δυο αγόρια της τάξης. Σήμερα στο χωράφι τσάπιζα και είχα οργή, είχα και μίσος, μια για τον καθηγητή, μια για την π@τ@να , μια για μένα , πολλές για όλους τους άλλους ευυπόληπτους» έγραψε χαρακτηριστικά στο facebook του.

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου