Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !



Ένας άντρας περπατώντας στο Μοναστηράκι βρίσκει και αγοράζει ένα πολύ παλιό λυχνάρι.  Όταν γύρισε στο σπίτι του εκεί που το επεξεργαζόταν , πετάγεται από μέσα ένα τζίνι.
- Μην φοβάσαι , του λέει . Είμαι το τζίνι του λυχναριού . Είμαι κλεισμένος εδώ μέσα για πάνω από 300 χρόνια. Για να σε ευχαριστήσω που με ελευθέρωσες θέλω να που πεις μια επιθυμία
σου και θα στην εκπληρώσω αμέσως. 
Σκέφτεται ο άντρας και του λέει : 
- Έχω ένα σπιτάκι στν Κρήτη που μου αρέσει να πηγαίνω και να ξεκουράζομαι. Το αεροπλάνο το φοβάμαι , με το πλοίο είναι μεγάλη ταλαιπωρία . Αυτό που θα ήθελα να κάνεις είναι να φτιάξεις μια γέφυρα που να ενώνει την Αθήνα με την Κρήτη για να μπορώ να πηγαίνω στο χωριό εύκολα και γρήγορα
 
- Αδύνατον, αυτό δε γίνεται ! Ξέρεις πόσο τσιμέντο και πόσο σίδερο θα χρειαστώ ; Ξέρεις πόσα χιλιόμετρα άσφαλτο πρέπει να φτιάξω ; Πόσοι εργάτες πρέπει να δουλέψουν ; Ξέρεις πόσο ψηλή πρέπει να γίνει η γέφυρα για να περνάνε τα πλοία από κάτω ; Σε παρακαλώ , ζήτησε μου κάτι άλλο ! 
- Καλά , τότε θα σου ζητήσω κάτι άλλο που με βασανίζει χρόνια τώρα . Εξήγησε μου σε παρακαλώ πώς λειτουργεί το γυναικείο μυαλό , πώς σκέφτονται οι γυναίκες ; 
Και το τζίνι του απαντάει :
- Από πού είπες ότι θέλεις να ξεκινά η γέφυρα;
ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου