Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ανέκδοτο: Ο πατέρας της ξανθιάς...



Μια ξανθιά και μια μελαχρινή έχουν βγει για καφέ και ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο της ξανθιάς. Το σηκώνει κι αμέσως ξεσπάει σε σπαρακτικά κλάματα...


Η μελαχρινή φίλη της

προσπαθεί να μάθει γιατί κλαίει. «Τι έγινε; Γιατί κλαις», τη ρωτάει.

Η ξανθιά, μόλις συνέρχεται λιγάκι, της λέει. «Η μητέρα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι μόλις προ ολίγου πέθανε ο πατέρας μου», απαντάει συντετριμμένη και συνεχίζει το κλάμα με αναφιλητά!

«Λυπάμαι πολύ» της λέει η μελαχρινή και την σφίγγει στην αγκαλιά της μέχρι που ησυχάζει λιγάκι. Δεν είχε προλάβει να ηρεμίσει καλά καλά και το τηλέφωνό της ξαναχτυπά. Το σηκώνει και ξαναρχίζει το κλάμα!

Η μελαχρινή ρωτάει ποιος είναι ο λόγος για το νέο ξέσπασμα.

«Δεν θα το πιστέψεις», λέει η ξανθιά με αναφιλητά, «μόλις με πήρε ο αδελφός μου και μου είπε ότι πέθανε και ο δικός του πατέρας»!



ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου