Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Συναντήθηκε ο ψηλότερος άνθρωπος στον κόσμο με τον κοντύτερο - ΒΙΝΤΕΟ

Συναντήθηκε ο ψηλότερος άνθρωπος στον κόσμο με τον κοντύτερο - ΒΙΝΤΕΟ
O ένας βλέπει τον κόσμο από τα 2,51 μέτρα, ο άλλος δεν έχει ύψος παρά μόλις 54,6 εκατοστά: ο ψηλότερος άνδρας του κόσμου, ο Τούρκος Σουλτάν Κιοσέν, συνάντησε σήμερα στο Λονδίνο για πρώτη φορά τον κοντύτερο άνδρα παγκοσμίως, τον Τσάντρα Μπαχαντούρ Ντάνγκι από το Νεπάλ. Η συνάντηση αυτή, που
οργάνωσαν οι υπεύθυνοι του Βιβλίου των Ρεκόρ Γκίνες με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών από την καθιέρωση της «Ημέρας των Ρεκόρ», πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της πόλης, σε εξωτερικό χώρο, έναν κήπο που βρίσκεται κοντά στο Παλάτι του Ουέστμινστερ, όπου οι δύο άνδρες ήπιαν μαζί τσάι.

«Είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω από κοντά τον ψηλότερο άνδρα του κόσμου. Ήμουν περίεργος να συναντήσω το ακριβώς αντίθετό μου» δήλωσε ο Ντάνγκι, 75 ετών, που φόραγε μια παραδοσιακή στολή του Νεπάλ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




«Αναρωτιόμουν σε ποιο ύψος θα έφθανα και σε ποιο ύψος θα μπορούσε να φθάσει η γάμπα μου» εξήγησε από την πλευρά του ο Σουλτάν Κιοσέν, 32 ετών, ενώ εξήγησε ότι το μεγάλο του ύψος τού προκάλεσε προβλήματα υγείας.

«Αντιμετωπίζω προβλήματα με τα γόνατά μου και όταν μένω πολλή ώρα όρθιος, κουράζομαι» είπε ο Κιοσέν, που φόραγε ένα μαύρο κοστούμι και μία κόκκινη γραβάτα.

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου