Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ανέκδοτοοοοοοοοοο! Η επιτροπή



Ήταν μια επιτροπή, τα παλιά χρόνια, που γύρναγαν από γειτονιά σε γειτονιά και ρώταγαν ποιος κάνει κουμάντο στο κάθε σπίτι. Ανάλογα με την...
απάντηση , έδιναν κι ένα δώρο.
Αν έκανε ο άντρας κουμάντο έδιναν ένα άλογο και μια κότα αν η γυναίκα είχε το πάνω χέρι!


Πάνε στο πρώτο σπίτι:
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο;
- Ξέρετε, χμ ... η γυναίκα μου ασχολείται περισσότερο...
- Καλά, πάρτε μια κότα!

Στο δεύτερο σπίτι:
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο;
- Εγώ! (λέει η γυναίκα)
- Μπράβο, πάρε μια κότα κυρία μου!

Στο τρίτο σπίτι βγαίνει ένας άντρας, θεόρατος 2 μέτρα.
- Ποιος κάνει κουμάντο εδώ κύριε; του λέει η επιτροπή...
- ΤΙ ΠΟΙΟΣ; Εμένα δεν με βλέπεις; Εγώ κάνω κουμάντο! λέει με βαριά φωνή
- Πολύ ωραία, έχετε κερδίσει ένα άλογο κύριε! του λέει η επιτροπή
- Τι χρώμα το θέλετε;
- Γυναίκα,ε γυναίκα, τι χρώμα να πάρουμε το άλογο; 


ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου