Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Α Ν Ε Κ Δ Ο Τ Ο

Η μαμά νυχτερίδα 

 

 

Ήταν μία νυχτερίδα που είχε τρία νυχτεριδάκια.
- Όποιος μου φέρει περισσότερο αίμα, τους λέει μία μέρα, θα τον αγαπάω πιο πολύ από όλους!
Φεύγει το πρώτο και γυρνάει σε λίγο με αίμα σε όλο το κεφάλι του.

- Που το βρήκες τόσο αίμα, παιδί μου;
- Βλέπεις εκείνο το χωριό, μαμά; Πήγα και ήπια το αίμα όλων των κατοίκων!!
- Μπράβο, παιδί μου!


Φεύγει το δεύτερο και γυρνάει σε λίγο με αίμα στο κεφάλι και τα φτερά του.
- Που το βρήκες τόσο αίμα, παιδί μου;
- Βλέπεις εκείνη την πόλη, μαμά; Πήγα και ήπια το αίμα όλων των κατοίκων!!
- Μπράβο, παιδί μου!


Φεύγει και το τρίτο και γυρνάει βουτηγμένο στο αίμα.
- Που το βρήκες τόσο αίμα, παιδί μου;
- Βλέπεις εκείνη την κολώνα, μαμά;
- Ναι, λέει η μαμά.
- Εεεε, εγώ δεν την είδα!!! 

 

ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου