OIKOYMEΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ (+Ἀρχιμ. Γεώργιος) «∆ιά τούς
Οἰκουμενιστάς ἐκείνους πού συμπροσεύχονται ὄχι μόνο μέ ἑτεροδόξους ἀλλά
καί ἑτεροθρήσκους καί ἀνάβουν κεριά μαζί μέ τούς Ἰουδαίους,
Μουσουλμάνους, Βουδιστάς, Εἰδωλολάτρας, γιά τήν εἰρήνη. Σέ ποιόν Θεό
ἄραγε προσφέρουν τά κεριά αὐτά;»
Ἀπόσπασμα λόγου
«ΟΡΘΟ∆ΟΞΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ»
τοῦ ἐκδημήσαντος Ἀρχιμ. Γεωργίου
Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους
(ἐπί τῇ ἑορτῇ τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας)
ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛ»: Ἐπίκαιρη
θεολογικὴ παρακαταθήκη τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιμ. Γεωργίου, φωτογραφικὴ γιὰ
τὴν σημερινὴ ἡμέρα, τὴν ἁγία Πεντηκοστὴ τοῦ 2014, ἡμέρα μεγάλη ποὺ
βρῆκαν, γιὰ νὰ τὴν μαγαρίσουν. Μάλιστα δὲ μὲ τὴν ἐντυπωσιακὴ ἐπινόηση
οἰκουμενιστικοῦ παραλογισμοῦ: «Δὲν θὰ συμπροσευχηθοῦν ἀλλὰ θὰ εἶναι μαζὶ
ἐν προσευχῇ»…! ὅπως λέμε: «Δὲν θὰ προσφερθεῖ φαγητό στὴν ἐκδρομή, ὁ καθένας θὰ φέρει τὸ δικό του σὲ …τάπερ…»!
. Αὐτόν τόν Θεάνθρωπο δέν
θέλουμε νά προδώσουμε ἀποδεχόμενοι τούς ψευδοθεανθρώπους τοῦ δυτικοῦ
Χριστιανισμοῦ, τοῦ ἀλαθήτου “ Πάπα ”, τοῦ “ἀλαθήτου” Προτεστάντου, τόν
ψευδοθεάνθρωπον τοῦ δυτικοῦ ἀνθρωποκεντρισμοῦ. Μένουμε, χάριτι Χριστοῦ,
πιστοί καί ἀμετακίνητοι στήν ἁγία μας Ὀρθόδοξο Πίστι, τήν «ἅπαξ
παραδοθεῖσα τοῖς ἁγίοις» (Ἰούδα 3) […].
. […] Ἀλλ ̓ αὐτή ἡ φιλτάτη Ὀρθοδοξία μας καί σήμερα
κινδυνεύει. Προσπαθοῦν κάποιοι νά νοθεύσουν τό δυνατό της κρασί, νά
ἀμβλύνουν τά δόγματα, τίς παραδόσεις της, τό ἦθος της, γιά νά μπορῇ νά
συνυπάρχῃ μέ τά ἄλλα “δόγματα”. Τό ἔργο αὐτό ἔχει ἀναλάβει ὁ
Οἰκουμενισμός. Καί δέν ἐννοοῦμε φυσικά ἕναν Ὀρθόδοξο Οἰκουμενισμό, πού
μένοντας πιστός στήν Ὀρθοδοξία θά μποροῦσε νά διαλέγεται μέ τούς
ἑτεροδόξους, γιά νά τούς βοηθήσῃ νά ἀντιληφθοῦν ὅτι ἐπάνοδός τους στήν
Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία εἶναι ἐπάνοδος στό πατρικό τους σπίτι, ἀπό τό ὁποῖο οἱ
πρόγονοί τους ἐμακρύνθησαν. Ἐννοοῦμε τόν συγκρητιστικό Οἰκουμενισμό,
τόν διαχριστιανικό καί διαθρησκειακό. Μέ πόνο χαράσσω τίς γραμμές αὐτές:
- ∆ιά
τούς Οἰκουμενιστάς ἐκείνους πού συμπροσεύχονται ὄχι μόνο μέ ἑτεροδόξους
ἀλλά καί ἑτεροθρήσκους καί ἀνάβουν κεριά μαζί μέ τούς Ἰουδαίους,
Μουσουλμάνους, Βουδιστάς, Εἰδωλολάτρας, γιά τήν εἰρήνη. Σέ ποιόν Θεό ἄραγε προσφέρουν τά κεριά αὐτά; Ξεχνοῦν ὄχι μόνο τούς Ἱερούς Κανόνας, ἀλλά καί αὐτές τίς θεῖες Γραφές. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος;» (Β ´ Κορ. ϛ ´ 14).
- ∆ιά τούς Οἰκουμενιστάς πού χωρίς ἐνδοιασμό συμπροσεύχονται μέ Προτεστάντισσες ἱέρειες.
- ∆ιά τούς
Οἰκουμενιστάς πού συμμετέχουν στό Π. Σ. Ε., χωρίς ὅμως νά τούς
ἐπιτρέπεται νά καταθέτουν ἰδιαιτέρα δήλωσι πού νά ἐκφράζῃ τάς Ὀρθοδόξους
θέσεις, μέ συνέπεια ἡ φωνή τους νά χάνεται μέσα στήν παμπροτεσταντική
χοάνη.
-∆ιά τούς Οἰκουμενιστάς πού κατήρτισαν
τό κείμενο τῆς Συμφωνίας Ὀρθοδόξων καί Ρωμαιοκαθολικῶν τοῦ Balamand, μέ
τό ὁποῖο οἱ Ὀρθόδοξοι γιά πρώτη φορά ἀνεγνώρισαν τόν Ρωμαιοκαθολικισμό
ὡς πλήρη Ἐκκλησία καί ὡς ἀδελφή Ἐκκλησία, χωρίς οἱ Ρωμαιοκαθολικοί νά
παραιτηθοῦν ἀπό τό Filioque, τό “ἀλάθητο” καί τό πρωτεῖο ἐξουσίας τοῦ
Πάπα ἐφ ̓ ὅλης τῆς Ἐκκλησίας, τήν ἑτεροδιδασκαλία περί κτιστῆς Χάριτος
καί τίς λοιπές κακοδοξίες τους.
-∆ιά τούς Οἰκουμενιστάς πού μέ τίς
Κοινές ∆ηλώσεις (κατά τόν διάλογο Ὀρθοδόξων καί Ἀντιχαλκηδονίων )
ἀνεγνώρισαν ὄχι μόνον τούς νῦν Ἀντιχαλκηδονίους ὡς Ὀρθοδόξους, ἀλλά καί
τούς πατέρας αὐτῶν ∆ιόσκορο, Σεβῆρο, Ἰάκωβο Βαραδαῖο καί λοιπούς, τούς
ἀναθεματισθέντας ὑπό Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἐρχόμενοι ἔτσι σέ φανερά
ἀντίθεσι μέ τάς θεοπνεύστους Οἰκουμενικάς μας Συνόδους, ἀλλά καί τούς
μεγάλους Πατέρας, Ἰωάννη τόν ∆αμασκηνό, Μ. Φώτιο, Μάξιμο τόν Ὁμολογητή,
Σωφρόνιο Ἱεροσολύμων καί λοιπούς.
-∆ιά τούς Οἰκουμενιστάς οἱ ὁποῖοι
κηρύττουν ὅτι Ἀνατολική καί ∆υτική Ἐκκλησία εἶναι ἀδελφαί Ἐκκλησίαι καί
ὅτι ἡ μεταξύ αὐτῶν κοινωνία εἶναι ἀντίστοιχος πρός τήν κοινωνία τῶν
τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ὡς ἐάν ἡ ∆υτική προσῆλθε στήν Ὀρθοδοξία. ῎Η
κηρύττουν ὅτι Ἀνατολή καί ∆ύσις εἶναι οἱ δύο πνεύμονες μέ τούς ὁποίους
ἀναπνέει ἡ Ἐκκλησία, ὡς ἐάν ἡ ∆υτική Ἐκκλησία ὀρθοδοξῇ καί δέν πάσχῃ
ἀνιάτως. ῎Η κηρύττουν ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἀνατολή καί ἡ αἱρετική ∆ύσις
ἀποτελοῦν δύο διαφορετικές ὄψεις τῆς ἰδίας Εὐαγγελικῆς Ἀληθείας καί ὅτι
δῆθεν αὐτή εἶναι ἡ Φωτιανή Παράδοσις. Ὁποία διαστρέβλωσις τῆς Ἱστορίας! Ὁ
ὁμολογητής Μέγας Φώτιος, ὁ ἐλέγξας σθεναρῶς τούς κακοδόξους Λατίνους,
νά θεωρῆται ὡς τάχα ἐκφράζων τήν ἴδια πίστι μέ ἐκείνους τούς ὁποίους διά
βίου ἐστηλίτευσε! ∆έν ἀντιλαμβάνονται οἱ τά τοιαῦτα λέγοντες ὅτι
ὑποτιμοῦν τήν νοημοσύνη τῶν ἀκροατῶν καί ἀναγνωστῶν τους; ῞Ωστε λοιπόν
Filioque καί μή Filioque, παποκεντρική ἐκκλησιολογία καί Ὀρθόδοξος
ἐκκλησιολογία, κτιστή καί ἄκτιστος Χάρις, ἐκφράζουν μέ διαφορετικό τρόπο
τήν ἴδια Ἀλήθεια καί ὄχι δύο διαφορετικές διδασκαλίες, ἤτοι μία
Ὀρθόδοξο καί μία αἱρετική; Ἰδού ποῦ καταντᾷ τό Οἰκουμενιστικό παραλήρημα!
Καί ἀφοῦ ὁ λόγος περί ἁγίου Φωτίου, θά πρέπει νά ἐπισημάνουμε, ὅτι
εἶναι τοὐλάχιστον ἄδικο καί ἱστορικῶς ἀναπόδεικτο ὅτι καί οἱ Ὀρθόδοξοι
Πατέρες εὐθύνονται διά τό σχίσμα. Εὐθύνεται ὁ Μ. Φώτιος, ὁ Πατριάρχης
Μιχαήλ Κηρουλάριος, ὁ ἅγιος Μᾶρκος Ἐφέσου, ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς,
οἱ ὁποῖοι ὡς γνήσιοι ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ ἀπέρριψαν τίς
αἱρέσεις τῶν ∆υτικῶν καί ἠρνήθησαν νά ὑποτάξουν τήν Ὀρθόδοξο Ἀνατολική
Ἐκκλησία στόν Πάπα; Ποῖος εὐθύνεται; Οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅταν ἀντιστέκωνται
στούς αἱρετικούς, ἤ ἀντιθέτως οἱ αἱρετικοί, ὅταν μέ ἑωσφορικό πεῖσμα
προσπαθοῦν νά ἐπιβάλουν τήν αἵρεσι σέ ὅλη τήν Ἐκκλησία; Καί μήπως
θέλουμε καλλιτέρα ἀπόδειξι τῆς εὐθύνης καί δολιότητος τῶν ∆υτικῶν ἀπό
τήν ἐπάρατο Οὐνία, ἡ ὁποία προκάλεσε καί προκαλεῖ τόσο πόνο καί τόσους
βιαίους προσηλυτισμούς μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων;
-∆ι
̓ ὅλους τούς Οἰκουμενιστάς πού μέ πράξεις, ἄρθρα καί λόγους ἀμβλύνουν
τό Ὀρθόδοξο αἰσθητήριο τοῦ Ἑλληνορθοδόξου λαοῦ, ὥστε νά τοῦ ἀφαιροῦν
κάθε δύναμι ἀντιστάσεως ἐναντίον ὅσων ἐπιβουλεύονται τήν Ὀρθοδοξία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου