Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΝΕΟΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ, Θαύμα τοκετού

OsiosSavvas03.jpg
Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΝΕΟΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ,
Θαύμα τοκετού
Ονομάζομαι Σαββίδου Μαρία.  Είμαι 42 ετών και μένω στην Κάλυμνο.  Πανδρεύτηκα το 1977 και έχω δύο παιδιά.  Όταν ήμουν 20 ετών, ελεύθερη ακόμη, αρρώστησα και έπαθα αλλεργικό στηθικό άσθμα, πολύ βαρύ.  Η νοσηλεία μου ήταν πολύ βαριά.  Οι γιατροί μου έδωσαν κορτιζόνη και ισχυρά φάρμακα.  Το 1978 έμεινα έγκυος.
 Η κατάστασις της υγείας μου έγινε χειρότερη και με πολλά προβλήματα.  Ήμουν συνεχώς στο Νοσοκομείο, στο Αλεξάνδρας, με ορούς και οξυγόνο.  Εξετάσθηκα από πολλούς γιατρούς.  Όλοι από συμφώνου με υποχρέωναν να κάνω διακοπή της εγκυμοσύνης, διότι από τα πολλά και βαριά – ισχυρά φάρμακα που έπαιρνα, μ’ εβεβαίωναν ότι το παιδί που θα γεννούσα θα ήτο τέρας.
        Εγώ από μικρή κοπέλλα, αγαπούσα πολύ τον Θεό και την Εκκλησία και για πολλά χρόνια παρακολουθούσα τα Κατηχητικά σχολεία.  Είχα ακόμη ιδιαίτερη αγάπη στον άγιο Σάββα, τον νεοφανή άγιο της Καλύμνου.  Έτσι, στο Νοσοκομείο, όταν εδέχθηκα την επίμονον πρότασιν όλων των ιατρών να κάνω διακοπήν της εγκυμοσύνης, επεκαλέσθηκα με μεγάλη πίστη τον άγιο Σάββα να με βοηθήση και να με ενδυναμώση στην πίστη, να κρατήσω το παιδί και να δηλώσω τελείαν άρνησιν εις την επίμονον πρότασιν όλων των ιατρών.  Πράγματι, ο άγιος Σάββας, με εβοήθησε.  Μου έδωσε θάρρος και μεγάλην υπομονήν να σηκώσω τον σταυρό της δοκιμασίας μου.
        Η τροφή μου ήταν μόνον με ορούς.  Εμέτρησα μέχρι 2.000 ορούς και έπαυσα πλέον να μετράω.  Έτσι πέρασε όλη αυτή η μεγάλη περίοδος της εγκυμοσύνης μου και έφθασε ο καιρός να γεννήσω.  Η ημέρα που θα γεννούσα ήταν και για τους δικούς μου και για τους γιατρούς ημέρα τρόμου και αγωνίας, διότι περίμεναν να δούνε ένα μωρό παραμορφωμένο, ένα τερατώδες μωρό.  Εγώ, απεναντίας, είχα μεγάλη ηρεμία και πίστη ότι θα γεννούσα ένα υγιέστατο παιδί.  Εγέννησα φυσιολογικώτατα ένα παιδί αρτιώτατο και υγιέστατο.  Εδόξασα τον Πανάγιον Θεόν και τον νεοφανή άγιον Του, τον άγιο Σάββα, για την αγάπην του και την βοήθειάν του, ώστε να ευρίσκωμαι εις την ευχάριστη θέση να βλέπω πλημμυρισμένη από χαρά και ευγνωμοσύνη το χαριτωμένο και γεμάτο από υγεία παιδί μου.
        Όλοι οι γιατροί, εκστατικοί από την αρτιότητα του παιδιού, ανεγνώρισαν το μεγάλο θαύμα.  Και εγώ δεν θα πάψω να ευχαριστώ και να ομιλώ για το θαύμα που μου έκανε ο άγιος Σάββας.
Κάλυμνος 5-9-1992  Μαρία Σαββίδου
Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΝΕΟΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ-ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ
ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
Μέρος Δ΄:  Θαύματα του Αγίου
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου