Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ;;;

Posted: May 28, 2014 at 6:27 pm, Last Updated: May 28, 2014 at 1:10 pm
paidi
Είμαι πολύτεκνος, πατέρας 4 παιδιών. Τόσο εγώ όσο κι η σύζυγός μου είμαστε μισθωτοί.
  1. Για να μετακινηθεί η οικογένειά μου, χρειαζόμαστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πολυθέσιο αυτοκίνητο, ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ σε μικρό αυτοκίνητο. Αυτό που λέω το καταλαβαίνει ο καθένας!!! Δεν είναι πολύπλοκο φορολογικό θέμα. Είναι θέμα απλής λογικής! Ευτυχώς που πριν μερικά χρόνια δεν αγόρασα 2λιτρο αυτοκίνητο και αγόρασα το μόνο 1600σάρι που υπήρχε στην αγορά. Αυτή η κίνηση με έχει «σώσει» γιατί σήμερα δεν πληρώνω:
    1. Αυξημένα τέλη κυκλοφορίας,
    2. ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ – αν είναι δυνατόν μας λέτε ότι τα παιδιά είναι πολυτέλεια!!!
    3. Μεγαλύτερα τεκμήρια – επιβάρυνση φόρου εισοδήματος !!! Αν είναι δυνατόν, επιπλέον φόρος λόγω τεκμηρίων, λόγω χρήσης αυτοκινήτου, δηλ λόγω της ύπαρξης παιδιών!!!
Εγώ γλίτωσα με την αγορά που έκανα. Δεκάδες όμως άλλοι φίλοι μου με 5 και περισσότερα παιδιά ΔΕΝ τους φτάνει το 1600άρι και πήραν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το 2λιτρο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χιλιάδες Πολύτεκνοι σήμερα ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ λόγω του αυτοκινήτου και κόβουν από τα βασικά έξοδα για να πληρώνουν το αυτοκίνητο!!!
  1. Εγώ ως πατέρας, είχα φοροαπαλλαγή για κάθε τέκνο μου. Η σύζυγός μου δεν είχε φοροαπαλλαγή, αυτή αφορούσε μόνο τον ένα μισθό. Κόβοντας αυτή την φοροαπαλλαγή ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, από 1/1/2013 (κυβέρνηση Σαμαρά) επιβαρύνθηκα με 110 € μείωση μισθού κάθε μήνα, ήτοι 110×12= 1.320€, δηλ. περίπου 1,5 μισθός το χρόνο!
Ταυτόχρονα παρατήρησα στην εργασία μου, στη μισθοδοσία των ΑΝΥΠΑΝΤΡΩΝ συναδέλφων μου (2 γυναίκες και 1 άνδρας) ότι ο μισθός τους αυξήθηκε περίπου 25-30 το μήνα!!! Αυτό έγινε γιατί ταυτόχρονα με την κατάργηση της φοροαπαλλαγής για τους έχοντες τέκνα, άλλαξαν και οι φορολογικές κλίμακες και τα αφορολόγητα. Η καραμπόλα αυτών των αλλαγών οδηγεί σε αυτό το αποτέλεσμα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εδώ κι 1,5 χρόνο, 1 πολύτεκνος μισθωτός εργαζόμενος πληρώνει την αύξηση του μισθού 3 ανύπαντρων μισθωτών εργαζόμενων !!!
  1. Εάν δει κανείς τον λογαριασμό της ΔΕΗ σήμερα και τον λογαριασμό της ΔΕΗ πριν 4 χρόνια θα διαπιστώσει ότι υπάρχει ανάλυση του εξόδου, φαίνονται πλήθος χρεώσεων, γεγονός το οποίο είναι σωστό και συντελεί στην διαφάνεια. Δεν υπάρχει όμως κι ένα άθροισμα των επιμέρους χρεώσεων, προκειμένου να υπάρχει μια τελική χρέωση ανά KWh. Αυτό θα διευκόλυνε την σύγκριση της δαπάνης σήμερα σε σχέση με 3-4 χρόνια που δεν υπήρχαν αναλυτικές χρεώσεις.
Αυτή την άθροιση την έκανα μόνος μου, κατανοώντας τον τρόπο υπολογισμού τους στο λογαριασμό της ΔΕΗ, αναλύοντας τον λογαριασμό του σπιτιού μου. Επιπλέον συνέκρινα τρέχοντα λογαριασμό της ΔΕΗ του σπιτιού με αυτόν πριν 3 χρόνια. (Οι υπολογισμοί μου στη διάθεσή σας για επαλήθευση). Θέλετε να μάθετε τα συμπεράσματά μου; Και μην μου πείτε ότι φταίει το ΠΑΣΟΚ για αυτές τις αυξήσεις. Γιατί εγώ θυμάμαι ότι τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ του 2013 (κυβέρνηση ΣΑΜΑΡΑ) έγιναν αυξήσεις στο λογαριασμό της ΔΕΗ.
Από την ανάλυση όμως που έκανα στον τελευταίο μου λογαριασμό, προκύπτει ότι εάν ενσωματωθούν οι “Λοιπές Χρεώσεις” στο τιμολόγιο που γράφει ο λογαριασμός της ΔΕΗ, τότε η χρέωση γίνεται ως εξής:

TI ΓΡΑΦΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 2013TI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ, ΕΆΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣΔΙΑΦΟΡΑ (σε %) σε σχέση με ότι γράφει ο λογαριασμός2011% ΑΥΞΗΣΗΣ 2013 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2011
kWh€/kWh€/kWh €/kWh 
ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΟ (με 4 παιδιά)




0-24000,015490,0654322,2%0,0445746,7%
2401-35000,04690    
>35000,12838    
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ     
Όλες οι kWh0,066100,0961345,4%0,0540078,0%
ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (με 4 παιδιά)
Είναι 46,7% ΑΥΞΗΜΈΝΟ σε σχέση με το 2011,
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ:
Είναι 78,0% αυξημένο σε σχέση με το 2011.
Οι τιμές αυτές ισχύουν από 1.2.2013. Σας θυμίζω τι έλεγε η διακυβέρνηση του Α. Σαμαρά για τις αυξήσεις στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, πριν τις αυξήσεις:
“…………. Για τους οικιακούς πελάτες, οι αυξήσεις, σύμφωνα με τα παραδείγματα του υπουργείου, κυμαίνονται από 8,62% ως 9,19% για ρεύμα, τέλη και φόρους. …………..”

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=112977609
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Για όλους τους οικογενειάρχες (ιδιαίτερα δε για τους πολύτεκνους) αυτές δεν είναι αυξήσεις στο λογαριασμό της ΔΕΗ! Είναι ένας επιπλέον αβάσταχτος φόρος που πληρώνει επειδή έχει παιδιά και πρέπει να βάζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ πλυντήρια ρούχων, πιάτων, σίδερα για σιδέρωμα, φούρνο για μαγείρεμα, θερμοσίφωνο για μπάνιο, λάμπες για διάβασμα κλπ κλπ. ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ δηλ ακόμη μια φορά επειδή έχει ΠΑΙΔΙΑ!!!
  1. Όσον αφορά τα ενδύματα, μεταξύ των πολυτέκνων οικογενειών υπάρχει αλληλοϋποστήριξη. Ρούχα που δεν χρειάζεται μια οικογένεια, επειδή μεγάλωσαν κάποια παιδιά της, δίδονται σε άλλη οικογένεια που τα χρειάζεται και τα ξαναπαίρνει πίσω όταν μεγαλώσουν τα μικρότερα παιδιά. Αυτό όμως δεν συνεχίζεται επ’ άπειρον. Τα ρούχα φθείρονται. Εκεί που δεν μπορεί να εφαρμοσθεί αυτό είναι τα παπούτσια, όπου το σύνηθες είναι η αγορά τουλάχιστον 4 ζευγαριών παπουτσιών ανά εξάμηνο.
Τα τελευταία 4 χρόνια δεν είχα αγοράσει ρούχα για τα παιδιά μου. Η κόρη μου ζητούσε καινούρια ρούχα τα τελευταία 2 χρόνια. Όσα είχαμε ήταν φθαρμένα, με ξεθωριασμένα χρώματα και σχετικά μικρά μεγέθη.
Αντιλαμβάνεσθε ότι δεν μπορούσα να πλησιάσω τα πάσης φύσεως «Εκπτωτικά Χωριά» των οποίων, παρόλη την καλή πρόθεση, οι τιμές είναι απλησίαστες για το εισόδημά μου.
Πριν μερικές εβδομάδες ανακάλυψα τα καταστήματα «ΡΟΥΧΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ». Μπορούσα να αγοράσω φούστα για τα κορίτσια με 6€, μπλουζάκια με 4€, πουκάμισα για εμένα και την σύζυγο με 7€. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Μετά από 4 χρόνια μπήκαν καινούρια ρούχα στο σπίτι και η κόρη έπαψε να παραπονιέται. Ένοιωσα να μου φεύγει ένα βάρος από το κεφάλι. Στους συναδέλφους μου είπα ότι η λαχτάρα μου να αγοράσω ρούχα, συγκρινόταν – τηρουμένων των αναλογιών –  με τους συνανθρώπους μου που άπλωναν τα χέρια τους για να παραλάβουν δωρεάν τρόφιμα… Μην ξεχνάτε η ένδυση κατατάσσεται κι αυτή στις βασικές ανάγκες, όπως και η τροφή….
  1. Εάν όλα αυτά τα υφίσταται μια οικογένεια με 2 μισθούς, οι οικογένειες με ένα ή κανέναν μισθό πόσους περισσότερους λόγους μπορούν να σας καταθέσουν;
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΠΡΙΝ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!!!
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ 4 ΠΑΙΔΙΩΝ

ΠΗΓΗ:  ΚΛΙΚ

2 σχόλια:

  1. Παρατηρήσεις:
    1) Οι αυξήσεις της ΔΕΗ στις λοιπές χρεώσεις είναι από τη χασούρα της ΔΕΗ λόγω των πολλών φωτοβολταϊκών που εγκαταστάθηκαν και με εγγύηση τιμής (!) για 7 χρόνια λόγω της πράσινης ανάπτυξης του ΓΑΠ. Αυτό πληρώσαμε εδώ και 7-8 μήνες. Προ ενός μήνα κόπηκε η χασούρα της ΔΕΗ και η μετακύλισή της στους απλούς καταναλωτές με μείωση της τιμής αγοράς ρεύματος της ΔΕΗ από τους παραγωγούς με το νόμο που ψηφίστηκε στη βουλή και που η αντιπολίτευση έκλαιγε για τη χασούρα των παραγωγών αλλά όχι για το δράμα των απλών καταναλωτών. Διορθώθηκε λοιπόν η αδικία του ΓΑΠ και ο λογαριασμός που ήρθε σοτυς περισσότερους έχει μισή χρέωση για αυτό το θέμα λόγω του ότι ίσχυσε προ ενός μηνός ο νόμος που ψηφίστηκε.
    2) Για τη φοροαπαλλαγή των παιδιών ποιος διαφωνεί ότι πρέπει να διορθωθεί κάπως έστω και με αύξηση των επιδομάτων για τα παιδιά ή με την αύξηση του ορίου στο οποίο καταβάλλονται;
    3) Μιας που είσαι οικονομολόγος, πρέπει να βλέπεις και το πόσο αηδιαστικό ψέμα τάζουν οι επίδοξοι σωτήρες για να πάρουν την εξουσία. Τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι επομένως και ακλό αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσθέσω στην πρώτη παρατήρηση ότι από τον επόμενο λογαριασμό της ΔΕΗ δε θα υπάρχουν καθόλου οι χρεώσεις που αφορούσαν τα φωτοβολταϊκά. Μεγάλη ανάσα.

      Διαγραφή