Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΝΕΚΔΟΤΟΥ !!!

«φερπλεη»



Αγαπητή Ολυμπιάδα
Αν θέλετε δημοσιεύσετε το παρακάτω
Άκουσα σήμερα τον κυρ-Αυτιά να λέει ότι έχει «φερπλεη». Επειδή δεν θυμάμαι κανένα στο χωριό μου να λέει ότι έχει φερπλεη δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι αρρώστια ή κάτι

άλλο. Τηλεφώνησα λοιπόν στο φίλο μου τον Κώστα που έχει πάει και Γυμνάσιο να τον ρωτήσω. Η γυναίκα του
που άνοιξε το τηλέφωνο μου είπε ότι ο Κώστας πλένει τα πιάτα τώρα κι’ αν θέλω να του πω τίποτα. Της είπα την ερώτηση μου, και αυτή μου είπε αυτή ξέρει τι είναι. Είναι λέει μια καινούρια αλοιφή για τα μαλλιά για γυναίκες. Δεν ξέρει γιατί την βάζει ο κυρ-Αυτιάς.
Βρε παιδί μου, αυτοί οι πάρα – μορφωμένοι με έχουν τρελάνει με τις ελληνικούρες πους. Μήπως κάποιος από τους αναγνώστες σας μπορει να βοηθήσει;
Χωριάτης


ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

1 σχόλιο:

  1. Δεν μας άρεσαν τα «Ελληνικά», θέλαμε «Νέα Ελληνικά», «Νεοελληνική Λογοτεχνία», «Νέα Ελληνική Γλώσσα» κτλ. Ας «φάμε» τώρα τις «ελληνικούρες» στη μούρη χωρίς να δικαιούμαστε να διαμαρτυρηθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή