Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ: ΜΕ ΕΣΩΣΕ Η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ…


1Ο επιχειρηματίας Μανώλης Καραμολέγκος, ο οποίος έπεσε θύμα απαγωγής πριν από λίγες μέρες, μίλησε για πρώτη φορά στα ΜΜΕ για τις ώρες αγωνίας που έζησε, αποφεύγοντας πάντως να προχωρήσει σε λεπτομέρειες από τη στιγμή που η αστυνομική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Ήθελα να δείτε ότι είμαι καλά. Να σας μιλήσω. Να σας ευχαριστήσω που χειριστήκατε το θέμα με λεπτότητα και να σας πω Ότι η έρευνα είναι σε εξέλιξη και δεν μπορώ να απαντήσω στις ερωτήσεις που έχετε. Με έσωσε η πίστη μου. Ήταν θέμα να βρεις την ψυχική ηρεμία να επιβιώσεις. Αν δεν έχεις πίστη. Πως θα επιβιώσω. Πως θα βγω από αυτή την δύσκολη κατάσταση. Η δύναμη ψυχής βοήθησε πολύ. Με σεβασμό μου φέρθηκαν. Μην ξεχνάτε ότι ήταν απαγωγείς. Είχαν ενα σκοπό δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω σε αυτό. Η οικογένεια η γυναίκα μου οι άνθρωποι μου έχουν περάσει και αυτοί τον δικό τους Γολγοθά.
Δεν μπορώ να σας απαντήσω σε ερωτήσεις για την έρευνα. Αισθάνομαι καλά. Θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα προς το καλό. Θα προσέξω λίγο περισσότερο και τους δικούς μου και τον εαυτό μου. Είναι πολύ νωρίς. Φοβήθηκα πολύ. Κάθε άνθρωπος θα φοβόταν. Ούτε στον χειρότερο εχθρό σας τέτοιο πράγμα, αλλά η πίστη με βοήθησε. Δεν έχω κοιμηθεί τρείς μέρες. Οι εποχές είναι πολύ δύσκολες. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο σοβαροί και πιο προβληματισμένοι.

Ήταν πολύ δύσκολο διότι κι εκείνοι έζησαν κάτι πρωτοφανές. Έπρεπε να τους πω αμέσως ποιός είμαι. Ζούσα σε έναν άλλο δικό μου κόσμο. Είμαι περήφανος για τον γιο μου», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Καραμολέγκο 


ΠΗΓΗ:http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=36936:karamolegkos-me&catid=288:eipan&Itemid=787

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου