Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΘΑ 'ΠΕΙ ... ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ;;;

Αποκάλυψε σκάνδαλο βιασμού και εισέβαλε στο σπίτι του το FBI

Ο 26χρονος είναι ύποπτος για σχέση με τους Anonymous

Ο Ντέρικ Λοστάτερ, ένα επίδοξος ράπερ από το Κεντάκι, κατηγορεί το FBI ότι πράκτορές του εισέβαλαν στο σπίτι του πριν από δύο μήνες και αφού το έκαναν «φύλλο και φτερό» κατέσχεσαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά αντικείμενα σε αναζήτηση στοιχείων για πιθανή σχέση του με την ομάδα Anonymous.
Ο Λοστάτερ είχε παίξει σημαντικό ρόλο στην αποκάλυψη ενός σκανδάλου ομαδικού βιασμού μιας 16χρονης στο Οχάιο και τον συνέδεσαν με ένα παρακλάδι των Anonymous, τους KnightSec, οι οποίοι είχαν διεξάγει εκστρατεία για να βρεθούν οι ένοχοι.

Η ανήλικη, το όνομα της οποίας δεν είχε δημοσιευτεί λόγω ηλικίας αλλά και της βίαιης φύσης του εγκλήματος, κατέθεσε στο δικαστήριο ότι δεν είχε αντιληφθεί καν πως είχε δεχθεί επίθεση, μέχρι που έμαθε για το περιστατικό από τα social media την επόμενη μέρα. Εικόνες που έδειχναν ένα φαινομενικά άψυχο σώμα να κακαοποιείται από εφήβους κατά τη διάρκεια ενός πάρτι άρχισαν να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αμέσως ανέλαβε δράση η ομάδα KnightSec, ώστε να οδηγήσει στο εδώλιο τους ενόχους. Δύο παίκτες της ομάδας ράγκμπι ενός σχολείου κατηγορήθηκαν, ενώ ένας εξ αυτών κρίθηκε ένοχος.

Ο Λόστατερ αποκάλυψε πώς έγινε η εισβολή στο σπίτι του: " Κάποιος χτύπησε την πόρτα και όταν άνοιξα είδα μια ντουζίνα πράκτορες του FBI να με σημαδεύουν. Μου πέρασαν χειροπέδες και με κράτησαν έξω όση ώρα «χτένιζαν» το σπίτι μου. Αργότερα έφτασε κι ο αδερφός μου με την κοπέλα του και έμειναν άφωνοι που το FBI βρισκόταν στο σπίτι μου. Φυσικά πέρασαν χειρποπέδες και σ' αυτούς. Οι πράκτορες παράτησαν όλα τα πράγματά μου στο πάτωμα, διέλυσαν με πολιορκητικό κριό την πόρτα του γκαράζ αν και τους φώναζα ότι έχω κλειδί, ενώ έσπασαν και το παράθυρο του τροχόσπιτού μου για να μπουν, ενω΄τους είπα ότι αν σπρώξουν δυνατά τη πόρτα θα ανοίξει".

Ο ομοσπονδιακός δικαστής του Κεντάκι παρόλο που εξέδωσε ένταλμα για τον 26χρονο στις 15 Απριλίου, ακόμη δεν του έχει χρεωθεί κάποιο αδίκημα, ενώ βρίσκεται υπό παρακολούθηση για πιθανή σύνδεσή του με τους Anonymous.
Από το protothema.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου