Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Αγίου Νικοδήμου: Φυλακτήριον της Ψυχής... ΗΜΕΡΑ Λ'





ΗΜΕΡΑ  Λ΄ : Περί της αποκρίσεως όπου δίδει η συνείδησις του κάθε ενός
Α΄   Ερωτώ τη συνείδησή μου, για ποιο σκοπό ο Θεός με έβαλε στον κόσμο. Και μου αποκρίνεται ότι με έβαλε,για να σωθώ.
Β΄   Πόσα μέσα μου έδωσε, για να σωθώ; Η συνείδησή μου αποκρίνεται ότι μου έδωσε άπειρα κατά φύση και κατά χάρη.
Γ΄  Τι έκανα εγώ μέχρι τώρα, για να σωθώ; Η συνείδησή μου αποκρίνεται ότι έκανα το χειρότερο που ήταν δυνατόν , και σαν να γεννήθηκα στον κόσμο, για να κολασθώ.
   Εξομολογήσου, αδελφέ, κατάκρινε το κακό που έκανες και αποφάσισε να ζήσεις σύμφωνα με τις εντολές του Κυρίου, γιατί αυτή η ώρα ενδέχεται να είναι η ύστερη ώρα της ζωής σου. Και πρόσφερε όλον τον εαυτό σου στο Θεό με τις δυνάμεις της ψυχής σου και με τις αισθήσεις του σώματός σου.

 Καί τῷ Θεῷ δόξα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου