Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Αγίου Νικοδήμου: Φυλακτήριον της Ψυχής... ΗΜΕΡΑ KΣΤ'





ΗΜΕΡΑ ΚΣΤ΄ : Περί του Παραδείσου
Α'   Μπαίνοντας στον Παράδεισο θα έχω ευθύς όλα τα αγαθά χωρίς κανένα κακό. Θα χαρώ χωρίς καμιά ενόχληση. Ω! πόσο μεγάλη θα είναι η παρηγοριά μου, η χαρά μου, η ευφροσύνη μου!
Β΄   Όλα τα καλά θα έχω τότε και θα χαίρομαι στη συντροφιά του Ιησού μου, της Υπεραγίας Θεοτόκου,των αγγέλων και των Αγίων. Ω! και αυτή η ένδοξη και ωραία συντροφιά θα είναι δική μου!
Γ΄   Θα χαίρομαι αιωνίως, χωρίς κίνδυνο να χάσω ποτέ μια τέτοια χαρά ω!χαρά ανεκδιήγητη!
   Σε κάθε σου λύπη και χαρά λέγε: Παράδεισε, Παράδεισε, πότε θα σε απολαύσω; Και σε σύγκριση με τον Παράδεισο θα μάθεις να καταφρονείς όλα τα αγαθά της γης και να υπομένεις θεληματικά ολες τις δυστυχίες και τα πάθη.

Επιμέλεια:
π. Παναγιώτης Δ. Ρούβαλης
Απόδοση κειμένου στην καθομιλουμένη:
 Πανωραία Ρούβαλη-Μικρογιαννίδη, Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου