Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Αγίου Νικοδήμου: Φυλακτήριον της Ψυχής... ΗΜΕΡΑ KA'







ΗΜΕΡΑ ΚΑ΄ : Περι του αβεβαίου της σωτηρίας
Α΄   Εγώ είμαι ένοχος κολάσεως,επειδή αμάρτησα και δεν ξέρω βέβαια αν ο Θεός συγχώρησε τις αμαρτίες μου. 
Β΄   Θα πάω στην κόλαση, αν δεν μετανοήσω και δεν ξέρω βέβαια αν μετανοήσω και αν αντισταθώ στις αιτίες της αμαρτίας.
Γ΄   Θα πάω στην κόλαση, αν δεν αλλάξω ζωή και αν δεν κάνω  έμπρακτη μετάνοια. Δεν ξέρω βέβαια, αν αλλάξω ζωή, πριν πεθάνω. Αχ! εαν μετά την εξομολόγηση από κακή μου συνήθεια μεταπέσω με μια εσωτερική μου συγκατάθεση σ'εκείνη την αμαρτία, την οποία τόσες φορές έκανα, τι θα μου συμβεί;
  Πάρε μια ισχυρή απόφαση να μην αμαρτήσεις ποτέ. Διορθώσου από εκείνη την αμαρτίαν η οποία σου είναι εύκολη να την κάνεις και κλίνει και η θέλησή σου. Και αυτό γιατί αυτή σου κάνει περισσότερο αβέβαιη τη σωτηρία σου.



Επιμέλεια:
π. Παναγιώτης Δ. Ρούβαλης
Απόδοση κειμένου στην καθομιλουμένη:
 Πανωραία Ρούβαλη-Μικρογιαννίδη, Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου