Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Ελένη, Τάκη, Καλώς Ήρθατε Σπίτι σας! Το Άγιο Χρίσμα έλαβαν σήμερα δυο αδελφοί μας, πρώην ΘΥΜΑΤΑ της δαιμονικής Πεντηκοστιανής πλάνης.

Απριλίου 23, 2013
church_544
Επιστροφή
 Με σπαραγμό κρατώντας τη βαριά καρδιά μου
βρήκα το πατρικό μου σπίτι να κοιτάζει,
μες απ’ τις φυλλωσιές, σαν άλλοτε, τη δύση.
με σπαραγμό κρατώντας τη βαριά καρδιά μου.
Γοργά το τζάκι η μάνα μου τρέχει ν’ ανάψει.
Κ’ενώ απ’ την πόρτα βλέπω τις γλυκές του λάμψεις,
με σπαραγμό κρατώντας τη βαριά καρδιά μου
δε μπαίνω μέσα. Απέξω κάθομαι και κλαίω..
νικηφόρος βρεττάκος

Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν όλες τις χαρές, ούτε και αυτή που νιώθουμε σήμερα όλοι εμείς οι αδελφοί σας. Σας ευχόμαστε η χαρά αυτή να σας συνοδεύει πάντα. Αρκετά πονέσατε, αρκετά κλάψατε. Καιρός για ξεκούραση. Στο ΣΠΙΤΙ σας. Στην Εκκλησία Του Χριστού. 

ΠΗΓΗ:   http://egolpio.wordpress.com/2013/04/23/eleni-takis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου