>>    Τι θα έκανες εσύ; Θα διάλεγες, σίγουρα..
>>    Μην κοιτάξεις για κάτι αστείο σ' αυτό το κείμενο, δεν υπάρχει, μα
>>    διάβασέ το.
>>    Η ερώτηση είναι: *Θα έκανες την ίδια επιλογή *;
>>
>>    Σε ένα δείπνο, για φιλανθρωπικό σκοπό, ενός σχολείου για παιδιά με

>>    ειδικές ανάγκες, ο πατέρας ενός αυτιστικού παιδιού διηγήθηκε την
>>    παρακάτω ιστορία, που δεν θα την ξεχάσει κανείς απο όσους την
>>    άκουσαν εκείνη τη μέρα.
>>
>>    Μετά την τελετή, έκανε μια ερώτηση.
>>    "Όταν η φύση δεν παρεμποδίζεται απο εξωτερικές επιρροές, όλα
>>    γίνονται τέλεια.
>>    Ακόμα ο γιος μου, ο Shay, δεν μπορεί να μάθει τα πράγματα όπως τα
>>    άλλα παιδιά. Δεν μπορεί να καταλάβει τα πράγματα όπως τα άλλα
>>    παιδιά. Πού είναι η φυσική τάξη των πραγμάτων στο γιο μου;"
>>
>>    Όλοι στην αίθουσα αναρωτιόνταν σιωπηλά και γεμάτοι απορία.
>>    Ο πατέρας συνέχισε.
>>
>>    "Όταν ένα παιδί σαν τον Shay που είναι πνευματικά ανάπηρο, έρχεται
>>    στη ζωή, η ευκαιρία να καταλάβεις την αληθινή ανθρώπινη φύση είναι,
>>    το πώς οι υπόλοιποι άνθρωποι θα συμπεριφερθούν σ' αυτό το παιδί."
>>    Και αφηγήθηκε την παρακάτω ιστορία, που θα σας παρακαλέσω θερμά να
>>    διαβάσετε μέχρι το τέλος της..
>>
>>    Ο Shay κι εγώ, περάσαμε έξω απο ένα πάρκο, όπου κάποια αγόρια που
>>    γνώριζαν τον Shay, έπαιζαν μπέιζμπολ.
>>    Ο Shay με ρώτησε, "μπαμπά, νομίζεις ότι θα μ' αφήσουν να παίξω μαζί
>>    τους;"
>>    Εγώ ήξερα ότι τα περισσότερα αγόρια, δεν θα ήθελαν κάποιον σαν τον
>>    Shay στην ομάδα τους.
>>    Μα ήξερα, και καταλάβαινα σαν πατέρας, ότι αν του δινόταν η ευκαιρία
>>    να παίξει, θα του έδινε πολύ μεγάλη χαρά και επίσης ένα αναγκαίο
>>    αίσθημα ένταξης, μαζί με κάποια εμπιστοσύνη που θα γινόταν αποδεκτός
>>    από τα άλλα παιδιά, παρά την αναπηρία του.
>>    Πλησίασα λοιπόν ένα απο τα παιδιά, και το ρώτησα χωρίς βέβαια να
>>    περιμένω και πολλά, αν ο Shay θα μπορούσε να παίξει μαζί τους.
>>    Το αγόρι κοίταξε γύρω του σαν να ζητούσε κάποια υποστήριξη, μα στο
>>    τέλος απάντησε, "χάνουμε έξι γύρους, και το παιχνίδι είναι στον
>>    όγδοο γύρο. Γιατί όχι, μπορεί να παίξει στην δική μας ομάδα, και θα
>>    προσπαθήσουμε να τον βάλουμε να παίξει στον επόμενο γύρο, να
>>    αποκρούσει τις βολές αν το θέλει.
>>    Ο Shay πήγε με δυσκολία μέχρι τον πάγκο της ομάδας, για να φορέσει
>>    την μπλούζα της ομάδος. Τον παρακολουθούσα με μάτια δακρυσμένα και
>>    μια θέρμη στην καρδιά μου.
>>    Τα αγόρια της ομάδας, είδαν την χαρά μου, που τον αποδέχτηκαν στην
>>    ομάδα τους.
>>
>>    Στο τέλος του όγδοου γύρου, η ομάδα του Shay νικούσε μερικούς
>>    πόντους, αλά ήταν ακόμη πίσω τρείς πόντους για να κερδίσουν τον γύρο.
>>    Στην αρχή του ένατου γύρου, ο Shay έβαλε το γάντι και έπαιξε δεξιά
>>    στο γήπεδο.
>>    Αν και οι μπαλιές δεν ήρθαν προς την κατεύθυνσή του, έδειχνε
>>    ενθουσιασμένος, δείχνοντας την χαρά του, και μόνο που βρισκόταν
>>    εκεί, χτυπώντας όλο χαρά τα χεράκια του.
>>    Το χαμόγελό του ήταν απο το ένα αυτί στο άλλο, όταν με κοίταζε που
>>    τον χαιρετούσα απο την εξέδρα.
>>
>>    Προς το τέλος του ένατου γύρου, η ομάδα του Shay πήρε κι άλλους πόντους.
>>    Με δύο παίκτες έξω, και τρείς έξω απο την βάση, οι πιθανότητες να
>>    κερδίσει γύρους, ήταν κοντά στην βάση, και ο Shay καθορίστηκε σαν ο
>>    επόμενος για να αποκρούσει τις βολές.
>>
>>    Σ' αυτό το κρίσιμο σημείο, αναρωτήθηκα αν θα αφήσουν τον Shay να
>>    δοκιμάσει να αποκρούσει, και να χάσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν
>>    το παιχνίδι.
>>    Για μεγάλη μου έκπληξη, ...τον άφησαν!
>>
>>    Όλοι γνωρίζανε ότι ήταν αδύνατον να χτυπήσει ο Shay την μπάλα, τη
>>    στιγμή που δεν ξέρει καν, πώς να κρατήσει κατάλληλα το ρόπαλο, πόσο
>>    μάλλον να στοχεύσει την μπάλα.
>>    Εντούτοις, ο Shay πήρε θέση.
>>    Ο αντίπαλος παίχτης, που πετάει την μπάλα, αναγνώρισε ότι η ομάδα
>>    του Shay έβαλε την νίκη του παιχνιδιού σε δεύτερη μοίρα, για να
>>    δώσουν την ευκαιρία στο παιδί αυτό, να χαρεί αυτήν τη στιγμή, γι
>>    αυτό και ήρθε πιο κοντά, προσπαθώντας να τον βοηθήσει να τα
>>    καταφέρει ρίχνοντας την μπάλα απαλά στον Shay.
>>
>>    Στην πρώτη προσπάθεια, ο Shay κούνησε αδέξια το ρόπαλο και αστόχησε.
>>    Ο αντίπαλος παίκτης, ήρθε ακόμη πιο κοντά του λίγα βήματα, για να
>>    του πετάξει ακόμη πιο απαλά την μπάλα. Ο Shay κούνησε πάλι αδέξια το
>>    ρόπαλο, μα αυτή τη φορά βρήκε τυχαία την μπάλα, στέλνοντάς την πολύ
>>    κοντά, και μάλιστα σε έναν αντίπαλο.
>>
>>    Το παιχνίδι τώρα, κανονικά θα είχε τελειώσει.
>>    Ο αντίπαλος όμως, σήκωσε την μπάλα, και, ενώ θα μπορούσε να την
>>    πετάξει στην πρώτη βάση, βγάζοντας τον Shay έξω απο το παιχνίδι,
>>    πέταξε επίτηδες την μπάλα πολύ ψηλά, πάνω απο το κεφάλι του
>>    συμπαίκτη του, και μακρυά κι απο τους άλλους συμπαίκτες του.
>>
>>    Όλοι στις εξέδρες, και απο τις δύο ομάδες, άρχισαν να φωνάζουν,
>>    "Shay τρέξε στην πρώτη βάση, τρέξε, τρέξε..."
>>    Ποτέ στη ζωή του ο Shay δεν έτρεξε τόσο μακρυά, μα έφτασε στην πρώτη
>>    βάση γεμάτος ενθουσιασμό και με ορθάνοιχτα απο χαρά μάτια, κοιτώντας
>>    γύρω του απορημένα και σαστισμένα, να καταλάβει τι άλλο πρέπει τώρα
>>    να κάνει...
>>
>>    Η εξέδρα συνέχισε τότε, "Shay, τρέξε στη δεύτερη βάση, Shay
>>    τρέξε..τρέξε.."
>>    Με την ανάσα κομμένη και άτσαλα, έτρεξε προς τη δεύτερη βάση. Μέχρι
>>    όμως να φτάσει ο Shay στη δεύτερη βάση, ο δεξιός αντίπαλος είχε ήδη
>>    πιάσει την μπάλα.
>>    Ήταν ο μικρότερος της αντίπαλης ομάδας, και είχε πλέον όλη την
>>    ευκαιρία, να γίνει ο ήρωας της ομάδας του.
>>    Θα μπορούσε να πετάξει την μπάλα στον συμπαίκτη της δεύτερης βάσης,
>>    όπου θα έβγαζε έξω τον Shay, μα κατάλαβε τις προθέσεις του συμπαίκτη
>>    του που έριχνε τις βολές, και την έριξε ψηλά, πρός τον συμπαίκτη της
>>    τρίτης βάσης.
>>
>>    Ο Shay έτρεξε πρός την τρίτη βάση σαν ξετρελαμένος, καθώς οι παίκτες
>>    της ομάδας του
>>    έτρεξαν κι εκείνοι προς τη βάση.
>>    Όλοι φωνάζαμε, "Shay, Shay, Shay!!!"
>>
>>    Ο Shay έφτασε στην τρίτη βάση, αλά με την κρυφή βοήθεια του
>>    αντίπαλου παίχτη της τρίτης βάσης, ο οποίος σταμάτησε να τρέχει να
>>    προλάβει την μπάλα, για να δείξει στον Shay την σωστή κατεύθυνση, το
>>    πού ήταν η τρίτη βάση, λέγοντάς του "απο δώ, απο δώ Shay.."
>>    Καθώς ο Shay πέρασε απο την τρίτη, τα αγόρια και των δύο ομάδων και
>>    οι θεατές στις εξέδρες, ξεσηκώθηκαν φωνάζοντας "Shay, τρέξε στη βάση
>>    ένα τώρα, τρέξε στη βάση ένα.."
>>    Ο Shay έφτασε στη βάση, πάτησε στον βατήρα, κερδίζοντας το παιχνίδι,
>>    και όλοι τον ζητωκραύγασαν σαν τον ήρωα, που βοήθησε να νικήσει η ομάδα.
>>
>>    Εκείνη την ημέρα, συνέχισε με δάκρυα ο πατέρας, τα αγόρια και απο
>>    τις δύο ομάδες, και ο κόσμος στις εξέδρες, βοήθησαν να φέρουν ένα
>>    κομμάτι αληθινής αγάπης και ανθρωπιάς σ' αυτόν τον κόσμο, να δώσουν
>>    χαρά σε μια ψυχούλα, που τόσο την λαχταρούσε και που τόσο την είχε
>>    ανάγκη.
>>
>>    Ο Shay δεν τα κατάφερε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, πέθανε εκείνο τον
>>    χειμώνα, χωρίς όμως να ξεχάσει ποτέ, πώς ήταν ο "ήρωας" που με έκανε
>>    τόσο χαρούμενο εκείνη την ημέρα, και την χαρά που έδωσε στην μητέρα
>>    του, και που με δάκρυα αγκάλιασε τον μικρό της ήρωα σαν πήγαμε σπίτι.
>>
>>    *Και τώρα, ...κυρίες, ...κύριοι, ...ο επίλογος..*
>>
>>    Υπάρχουν χιλιάδες ανέκδοτα που στέλνονται δια μέσου internet, χωρίς
>>    δεύτερη σκέψη.
>>    Μα όταν πρόκειται για ιστορίες που έχουν να κάνουν με επιλογές ζωής,
>>    οι άνθρωποι διστάζουν.
>>    Το ακατέργαστο, το χυδαίο, και συχνά άσεμνο, περνάει ελεύθερα μέσω
>>    του κυβερνοχώρου, αλλά η δημόσια συζήτηση για την ευπρέπεια, πάρα
>>    πολύ συχνά καταστέλλεται, ακόμη και στα σχολεία η και τους
>>    εργασιακούς χώρους μας.
>>
>>    Εάν σκέφτεσαι να προωθήσεις αυτό το κείμενο, πιθανότατα θα κάνεις
>>    ίσως επιλογή, στα άτομα στα οποία θα το στείλεις.
>>    Θεωρώ προσωπικά πως ανήκω στα άτομα, που πιστεύουν πως μπορούν να
>>    κάνουν τη διαφορά.
>>    Όλοι έχουμε χιλιάδες ευκαιρίες στην καθημερινή μας ζωή, να
>>    καταλάβουμε την φυσική τάξη των πραγμάτων.
>>    Τόσες πολλές, φαινομενικά τετριμμένες αλληλεπιδράσεις μεταξύ δύο
>>    ανθρώπων, μας δίνουν μια επιλογή:
>>    *Περνάμε κατά μήκος ενός μικρού σπινθήρα αγάπης και ανθρωπιάς;*
>>    *ή παραβλέπουμε κάθε ευκαιρία, αφήνοντας αυτόν τον κόσμο ακόμη πιό
>>    κρύο; *
>>
>>    Ένας σοφός είπε κάποτε, "*/κάθε κοινωνία κρίνεται, από το πώς
>>    μεταχειρίζεται τους πιό αδύναμους ανάμεσά της/*"

>>