>> Τι θα έκανες εσύ; Θα διάλεγες, σίγουρα..
>> Μην κοιτάξεις για κάτι αστείο σ' αυτό το κείμενο, δεν υπάρχει, μα
>> διάβασέ το.
>> Η ερώτηση είναι: *Θα έκανες την ίδια επιλογή *;
>>
>> Σε ένα δείπνο, για φιλανθρωπικό σκοπό, ενός σχολείου για παιδιά με
>> ειδικές ανάγκες, ο πατέρας ενός αυτιστικού παιδιού διηγήθηκε την
>> παρακάτω ιστορία, που δεν θα την ξεχάσει κανείς απο όσους την
>> άκουσαν εκείνη τη μέρα.
>>
>> Μετά την τελετή, έκανε μια ερώτηση.
>> "Όταν η φύση δεν παρεμποδίζεται απο εξωτερικές επιρροές, όλα
>> γίνονται τέλεια.
>> Ακόμα ο γιος μου, ο Shay, δεν μπορεί να μάθει τα πράγματα όπως τα
>> άλλα παιδιά. Δεν μπορεί να καταλάβει τα πράγματα όπως τα άλλα
>> παιδιά. Πού είναι η φυσική τάξη των πραγμάτων στο γιο μου;"
>>
>> Όλοι στην αίθουσα αναρωτιόνταν σιωπηλά και γεμάτοι απορία.
>> Ο πατέρας συνέχισε.
>>
>> "Όταν ένα παιδί σαν τον Shay που είναι πνευματικά ανάπηρο, έρχεται
>> στη ζωή, η ευκαιρία να καταλάβεις την αληθινή ανθρώπινη φύση είναι,
>> το πώς οι υπόλοιποι άνθρωποι θα συμπεριφερθούν σ' αυτό το παιδί."
>> Και αφηγήθηκε την παρακάτω ιστορία, που θα σας παρακαλέσω θερμά να
>> διαβάσετε μέχρι το τέλος της..
>>
>> Ο Shay κι εγώ, περάσαμε έξω απο ένα πάρκο, όπου κάποια αγόρια που
>> γνώριζαν τον Shay, έπαιζαν μπέιζμπολ.
>> Ο Shay με ρώτησε, "μπαμπά, νομίζεις ότι θα μ' αφήσουν να παίξω μαζί
>> τους;"
>> Εγώ ήξερα ότι τα περισσότερα αγόρια, δεν θα ήθελαν κάποιον σαν τον
>> Shay στην ομάδα τους.
>> Μα ήξερα, και καταλάβαινα σαν πατέρας, ότι αν του δινόταν η ευκαιρία
>> να παίξει, θα του έδινε πολύ μεγάλη χαρά και επίσης ένα αναγκαίο
>> αίσθημα ένταξης, μαζί με κάποια εμπιστοσύνη που θα γινόταν αποδεκτός
>> από τα άλλα παιδιά, παρά την αναπηρία του.
>> Πλησίασα λοιπόν ένα απο τα παιδιά, και το ρώτησα χωρίς βέβαια να
>> περιμένω και πολλά, αν ο Shay θα μπορούσε να παίξει μαζί τους.
>> Το αγόρι κοίταξε γύρω του σαν να ζητούσε κάποια υποστήριξη, μα στο
>> τέλος απάντησε, "χάνουμε έξι γύρους, και το παιχνίδι είναι στον
>> όγδοο γύρο. Γιατί όχι, μπορεί να παίξει στην δική μας ομάδα, και θα
>> προσπαθήσουμε να τον βάλουμε να παίξει στον επόμενο γύρο, να
>> αποκρούσει τις βολές αν το θέλει.
>> Ο Shay πήγε με δυσκολία μέχρι τον πάγκο της ομάδας, για να φορέσει
>> την μπλούζα της ομάδος. Τον παρακολουθούσα με μάτια δακρυσμένα και
>> μια θέρμη στην καρδιά μου.
>> Τα αγόρια της ομάδας, είδαν την χαρά μου, που τον αποδέχτηκαν στην
>> ομάδα τους.
>>
>> Στο τέλος του όγδοου γύρου, η ομάδα του Shay νικούσε μερικούς
>> πόντους, αλά ήταν ακόμη πίσω τρείς πόντους για να κερδίσουν τον γύρο.
>> Στην αρχή του ένατου γύρου, ο Shay έβαλε το γάντι και έπαιξε δεξιά
>> στο γήπεδο.
>> Αν και οι μπαλιές δεν ήρθαν προς την κατεύθυνσή του, έδειχνε
>> ενθουσιασμένος, δείχνοντας την χαρά του, και μόνο που βρισκόταν
>> εκεί, χτυπώντας όλο χαρά τα χεράκια του.
>> Το χαμόγελό του ήταν απο το ένα αυτί στο άλλο, όταν με κοίταζε που
>> τον χαιρετούσα απο την εξέδρα.
>>
>> Προς το τέλος του ένατου γύρου, η ομάδα του Shay πήρε κι άλλους πόντους.
>> Με δύο παίκτες έξω, και τρείς έξω απο την βάση, οι πιθανότητες να
>> κερδίσει γύρους, ήταν κοντά στην βάση, και ο Shay καθορίστηκε σαν ο
>> επόμενος για να αποκρούσει τις βολές.
>>
>> Σ' αυτό το κρίσιμο σημείο, αναρωτήθηκα αν θα αφήσουν τον Shay να
>> δοκιμάσει να αποκρούσει, και να χάσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν
>> το παιχνίδι.
>> Για μεγάλη μου έκπληξη, ...τον άφησαν!
>>
>> Όλοι γνωρίζανε ότι ήταν αδύνατον να χτυπήσει ο Shay την μπάλα, τη
>> στιγμή που δεν ξέρει καν, πώς να κρατήσει κατάλληλα το ρόπαλο, πόσο
>> μάλλον να στοχεύσει την μπάλα.
>> Εντούτοις, ο Shay πήρε θέση.
>> Ο αντίπαλος παίχτης, που πετάει την μπάλα, αναγνώρισε ότι η ομάδα
>> του Shay έβαλε την νίκη του παιχνιδιού σε δεύτερη μοίρα, για να
>> δώσουν την ευκαιρία στο παιδί αυτό, να χαρεί αυτήν τη στιγμή, γι
>> αυτό και ήρθε πιο κοντά, προσπαθώντας να τον βοηθήσει να τα
>> καταφέρει ρίχνοντας την μπάλα απαλά στον Shay.
>>
>> Στην πρώτη προσπάθεια, ο Shay κούνησε αδέξια το ρόπαλο και αστόχησε.
>> Ο αντίπαλος παίκτης, ήρθε ακόμη πιο κοντά του λίγα βήματα, για να
>> του πετάξει ακόμη πιο απαλά την μπάλα. Ο Shay κούνησε πάλι αδέξια το
>> ρόπαλο, μα αυτή τη φορά βρήκε τυχαία την μπάλα, στέλνοντάς την πολύ
>> κοντά, και μάλιστα σε έναν αντίπαλο.
>>
>> Το παιχνίδι τώρα, κανονικά θα είχε τελειώσει.
>> Ο αντίπαλος όμως, σήκωσε την μπάλα, και, ενώ θα μπορούσε να την
>> πετάξει στην πρώτη βάση, βγάζοντας τον Shay έξω απο το παιχνίδι,
>> πέταξε επίτηδες την μπάλα πολύ ψηλά, πάνω απο το κεφάλι του
>> συμπαίκτη του, και μακρυά κι απο τους άλλους συμπαίκτες του.
>>
>> Όλοι στις εξέδρες, και απο τις δύο ομάδες, άρχισαν να φωνάζουν,
>> "Shay τρέξε στην πρώτη βάση, τρέξε, τρέξε..."
>> Ποτέ στη ζωή του ο Shay δεν έτρεξε τόσο μακρυά, μα έφτασε στην πρώτη
>> βάση γεμάτος ενθουσιασμό και με ορθάνοιχτα απο χαρά μάτια, κοιτώντας
>> γύρω του απορημένα και σαστισμένα, να καταλάβει τι άλλο πρέπει τώρα
>> να κάνει...
>>
>> Η εξέδρα συνέχισε τότε, "Shay, τρέξε στη δεύτερη βάση, Shay
>> τρέξε..τρέξε.."
>> Με την ανάσα κομμένη και άτσαλα, έτρεξε προς τη δεύτερη βάση. Μέχρι
>> όμως να φτάσει ο Shay στη δεύτερη βάση, ο δεξιός αντίπαλος είχε ήδη
>> πιάσει την μπάλα.
>> Ήταν ο μικρότερος της αντίπαλης ομάδας, και είχε πλέον όλη την
>> ευκαιρία, να γίνει ο ήρωας της ομάδας του.
>> Θα μπορούσε να πετάξει την μπάλα στον συμπαίκτη της δεύτερης βάσης,
>> όπου θα έβγαζε έξω τον Shay, μα κατάλαβε τις προθέσεις του συμπαίκτη
>> του που έριχνε τις βολές, και την έριξε ψηλά, πρός τον συμπαίκτη της
>> τρίτης βάσης.
>>
>> Ο Shay έτρεξε πρός την τρίτη βάση σαν ξετρελαμένος, καθώς οι παίκτες
>> της ομάδας του
>> έτρεξαν κι εκείνοι προς τη βάση.
>> Όλοι φωνάζαμε, "Shay, Shay, Shay!!!"
>>
>> Ο Shay έφτασε στην τρίτη βάση, αλά με την κρυφή βοήθεια του
>> αντίπαλου παίχτη της τρίτης βάσης, ο οποίος σταμάτησε να τρέχει να
>> προλάβει την μπάλα, για να δείξει στον Shay την σωστή κατεύθυνση, το
>> πού ήταν η τρίτη βάση, λέγοντάς του "απο δώ, απο δώ Shay.."
>> Καθώς ο Shay πέρασε απο την τρίτη, τα αγόρια και των δύο ομάδων και
>> οι θεατές στις εξέδρες, ξεσηκώθηκαν φωνάζοντας "Shay, τρέξε στη βάση
>> ένα τώρα, τρέξε στη βάση ένα.."
>> Ο Shay έφτασε στη βάση, πάτησε στον βατήρα, κερδίζοντας το παιχνίδι,
>> και όλοι τον ζητωκραύγασαν σαν τον ήρωα, που βοήθησε να νικήσει η ομάδα.
>>
>> Εκείνη την ημέρα, συνέχισε με δάκρυα ο πατέρας, τα αγόρια και απο
>> τις δύο ομάδες, και ο κόσμος στις εξέδρες, βοήθησαν να φέρουν ένα
>> κομμάτι αληθινής αγάπης και ανθρωπιάς σ' αυτόν τον κόσμο, να δώσουν
>> χαρά σε μια ψυχούλα, που τόσο την λαχταρούσε και που τόσο την είχε
>> ανάγκη.
>>
>> Ο Shay δεν τα κατάφερε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, πέθανε εκείνο τον
>> χειμώνα, χωρίς όμως να ξεχάσει ποτέ, πώς ήταν ο "ήρωας" που με έκανε
>> τόσο χαρούμενο εκείνη την ημέρα, και την χαρά που έδωσε στην μητέρα
>> του, και που με δάκρυα αγκάλιασε τον μικρό της ήρωα σαν πήγαμε σπίτι.
>>
>> *Και τώρα, ...κυρίες, ...κύριοι, ...ο επίλογος..*
>>
>> Υπάρχουν χιλιάδες ανέκδοτα που στέλνονται δια μέσου internet, χωρίς
>> δεύτερη σκέψη.
>> Μα όταν πρόκειται για ιστορίες που έχουν να κάνουν με επιλογές ζωής,
>> οι άνθρωποι διστάζουν.
>> Το ακατέργαστο, το χυδαίο, και συχνά άσεμνο, περνάει ελεύθερα μέσω
>> του κυβερνοχώρου, αλλά η δημόσια συζήτηση για την ευπρέπεια, πάρα
>> πολύ συχνά καταστέλλεται, ακόμη και στα σχολεία η και τους
>> εργασιακούς χώρους μας.
>>
>> Εάν σκέφτεσαι να προωθήσεις αυτό το κείμενο, πιθανότατα θα κάνεις
>> ίσως επιλογή, στα άτομα στα οποία θα το στείλεις.
>> Θεωρώ προσωπικά πως ανήκω στα άτομα, που πιστεύουν πως μπορούν να
>> κάνουν τη διαφορά.
>> Όλοι έχουμε χιλιάδες ευκαιρίες στην καθημερινή μας ζωή, να
>> καταλάβουμε την φυσική τάξη των πραγμάτων.
>> Τόσες πολλές, φαινομενικά τετριμμένες αλληλεπιδράσεις μεταξύ δύο
>> ανθρώπων, μας δίνουν μια επιλογή:
>> *Περνάμε κατά μήκος ενός μικρού σπινθήρα αγάπης και ανθρωπιάς;*
>> *ή παραβλέπουμε κάθε ευκαιρία, αφήνοντας αυτόν τον κόσμο ακόμη πιό
>> κρύο; *
>>
>> Ένας σοφός είπε κάποτε, "*/κάθε κοινωνία κρίνεται, από το πώς
>> μεταχειρίζεται τους πιό αδύναμους ανάμεσά της/*"
>>
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ !!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου