Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

«Ένα θα σου πω μόνο : ο γέροντας εμφανίζεται συνήθως μεσημέρι!»


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicVeeRP5CJ1-wl4MkQe6SQK_L-whsXCe7FnFSdqyW5jPEYlgzMKXEwnlV20QYoPACsijhkJLYX4hCcWllVW9fLTwEn3eqMyv3UuwV7dNuJYSl0lH70SK4jzgDIkoOzNXgDxqo10ZVTswkG/s400/ScreenShot009+.jpg
Ο Β. είναι χρόνια πελάτης μου. Κάθε φορά που έρχεται πιάνουμε κουβεντούλα περί παντός επιστητού. Είναι κομμουνστής - ήταν και οργανωμένος παλιότερα - και είναι από τα άτομα που σέβομαι ιδιαίτερα γιατί αυτά που πιστεύει τα συνοδεύει με επιχειρήματα και μιλάει χωρίς εμπάθεια. Σεβόταν κι αυτός τις δικές μου απόψεις και πιστεύω μου.
Ο Β. είχε να φανεί κανένα 6μηνο και φαντάστηκα ότι τον έπιασαν κι αυτόν τα σκάγια της κρίσης.
Χθες ξαφνικά εμφανίστηκε απρόσμενα και χαιρετιστήκαμε με χαρά. Τον είδα είχε βάλει κάποια κιλά και το πρόσωπό του ήταν αλλιώτικο... Σκυμμένο το βλέμμα κι ήταν αποτυπωμένη πάνω του μία συντριβή. Η φωνή του ελαφρώς σπασμένη και γενικότερα ήταν εμφανής κάποια σοβαρή αλλαγή πάνω του.
«Πού είσαι βρε;» τον ρώτησα.
«Άς τα!»
«Για λέγε!» του είπα.
«Έσπασα το γόνατό μου και ήμουν 5 μήνες στο κρεβάτι!» μου είπε.
«Τι λες βρε παιδί μου. Τώρα όλα καλά;».
«Καλά» μου είπε.
Αφού είπαμε τα γνωστά αρχίσαμε να μιλάμε για τις διαδηλώσεις.
Σε κάποια αποστροφή του λόγου του κι ενώ μιλούσε για το πόσο αναθεώρησε τα πάντα στο κρεβάτι του πόνου, μού λέει «...όπως είπε κι ο γέροντας...»
«Ποιος γέροντας;» τον ρώτησα, νομίζοντας ότι θα μου πει για κανένα ιστορικό στέλεχος του ΚΚΕ...
«Ο γέροντας! Ο γέροντας Παΐσιος...» είπε δειλά...
«Ξέρεις τον γέροντα Παΐσιο;» τον ρώτησα ξαφνιασμένος!
Γύρισε το κεφάλι στο πλάι, κούνησε το χέρι του και βουρκωμένος με σπασμένη φωνή μου είπε «πού να στα λέω...»
«Πες τα ντε!».
«Αδερφέ άλλη φορά...» μου λέει.
«Πες τα βρε τώρα που σε βρήκα!» πετάχτηκα από την καρέκλα μου.
«Δεν μπορώ τώρα... Δεν είμαι σε ψυχολογική κατάσταση τέτοια που να μπορώ...» Και συνέχισε με τσακισμένη φωνή...
«Ένα θα σου πω μόνο : ο γέροντας εμφανίζεται συνήθως μεσημέρι!»
Μπαααφ! Έπεσα κάτω στην καρέκλα εμβρόντητος!
Ο «κομμουνιστής», ο «άθεος» να μου λέει για τον γέροντα Παΐσιο! Δεν το χωρούσε το μυαλό μου...
Σηκώθηκε βιαστικά από την καρέκλα γιατί δεν μπορούσε να κρύψει την συγκίνησή του. Με χαιρέτησε κι έφυγε βιαστικά λέγοντάς μου «θα σου τα πω όλα την άλλη φορά...»
Αναμένω...
ΠΗΓΗ:   http://hggiken.pblogs.gr/2011/10/ena-tha-soy-pw-mono-o-gerontas-emfanizetai-synhthws-meshmeri.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου