Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Κε ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ;;;

Κύριε Σαμαρά είμαι ένας πατέρας τριών ανήλικων παιδιών...




Κύριε Σαμαρά
είμαι ένας πατέρας τριών ανήλικων παιδιών περίμενα πως και πως να πάρω το τριτετεκνικό επίδομα των 520 ευρώ σε συνδυασμό και μας δώσανε 170 ευρώ και  με το Χριστουγεννιάτικο δώρο των 300 ευρώ του πενιχρού μισθού της γυναικάς μου (εγώ είμαι άνεργος) πρέπει να καλύψω ένα μόνο μέρος από αυτά που χρωστάω. Σήμερα 19-12-2012 είμαι με 450 ευρώ στο χέρι και πρέπει να πληρώσω 173 ευρώ εφορία 210 δόση αυτοκινήτου, 265 ευρώ τέλει κυκλοφορίας, 160 ευρώ ρεύμα+ χαράτσι, 85 ευρώ νερό.
Σας παρακαλώ να μου πείτε τι να πληρώσω και τι να μην πληρώσω;  Αλλά να λάβετε υπόψη σας ότι πρέπει να ταΐσω και τα παιδιά μου;
Εύχομαι και παρακαλάω  ένα πράγμα μόνο,  η Παναγία μας γρήγορα να πάρει την σκούπα της και να σκουπίσει όλα αυτά τα παράσιτα που σάπισαν και βρομίζουν την χώρα μας και την ελληνική Κοινωνία. Αλήθεια κύριε πρωθυπουργέ και κύριε Στουρνάρα θα περάσετε ζεστά αυτά τα Χριστούγεννα; Τι θα πείτε στα παιδία σας    για τις οικογένειες των τριών, τεσσάρων, πέντε,,………, και βάλε παιδιών; (αφήστε πια αυτά τα παραμύθια για τους πολύτεκνους Γεωργούς και κτηνοτρόφους που στηρίζετε κανείς δεν σας πιστεύει ποια).
Κ.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου