Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Ε, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ "ΤΡΟΜΑΞΟΥΝΕ" ΚΑΙ 'ΚΕΙΝΟΙ, ΠΟΥ ΜΑΣ "ΤΡΟΜΑΖΑΝ" ΜΙΑ ΖΩΗ !!!

ΤΡΕΜΕΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟΝ ΑΚΗ... ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΟΣ ΤΑ 40 ΕΚΑΤ. ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ.

«Με οργή και αγανάκτηση διαψεύδω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα απίστευτα ψεύδη και τις κακοήθειες κυριακάτικης εφημερίδας ότι δήθεν πέρασαν... 
...δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό τάχα της συζύγου μου. Η εργολαβία λάσπης και χυδαιότητας εναντίον μου και σε βάρος της συζύγου μου συνεχίζεται. Θα απαντήσω στους συκοφάντες μου με όλα τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου».

Αυτή είναι η απάντηση του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, Γιάννου Παπαντωνίου στο πρωτοσέλιδο του Πρώτου Θέματος για τη σύζυγό του, τον κουμπάρο και τα 40 εκατομμύρια. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο άλλοτε ισχυρός άνδρας του ΠΑΣΟΚ έχει χάσει τον ύπνο του από τις αποκαλύψεις των τελευταίων εβδομάδων. Ο μεγαλύτερός του φόβος; Μη γίνει κολλητός με τον... Άκη.

Παράλληλα, σύμφωνα με άλλη κυριακάτικη εφημερίδα, την «Real News», η εισαγγελία ερευνά τη νομιμότητα των συμβάσεων για τον εκσυγχρονισμό 6 φρεγατών το 2003, την αγορά αρμάτων μάχης τύπου Leopard, την αγορά 12 ελικοπτέρων Απάτσι και την προμήθεια συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου. Η εισαγγελία ανακρίνει επίσης τα μη πολιτικά πρόσωπα και για άλλες δύο υποθέσεις, τον εκσυγχρονισμό των γερμανικών υποβρυχίων στον οποίο εμπλέκεται ο Ακης Τσοχατζόπουλος και το σύστημα αυτοπροστασίας των 60 F16, ενώ οι δικογραφίες για τα πολιτικά πρόσωπα έχουν ήδη αποσταλεί στη Βουλή.
Πηγή: makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου