Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ακόμα και αν στα πάρουν όλα... Μην τους αφήσεις να σου πάρουν την ψυχή...

ΠΗΓΗ:  http://ksipnistere.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5305.html  

Μην τους δώσεις το τέλος που αυτοί θέλουν...

Ξημερώματα σήμερα σε όλα τα κανάλια στην τηλεόραση ακούγαμε πανηγυρισμούς ιαχές χαράς "σωθήκαμε... Οι εταίροι μας, μας θέλουν στο ευρώ... Πήραμε την δόση..." πήραμε την δόση μας.


Οι Έλληνες, οι εκπολιτιστές της οικουμένης, οι συγγραφείς κάθε σελίδας της παγκόσμιας ιστορίας, αυτοί που έμαθαν όλη την γη να μιλά και.....

να μην μουγκρίζει, να τιμά του νεκρούς και να μην τους κάνει γεύμα, που έμαθαν σε όλους αυτούς να τιμούν τις μητέρες και τις αδελφές τους και να μην τις ατιμάζουν, οι ίδιοι πήραν την δόση τους. Όλοι αυτοί οι τέως βάρβαροι "τα αγριογούρουνα της Ευρώπης" όπως έλεγε ο Περικλής Γιαννόπουλος έχουν καταστήσει αυτό το λαό σκλάβο.

Με πολιτικές που κατεύθυναν ξένοι οίκοι και εκτελούσαν και εκτελούν οι ντόπιοι δοσίλογοι μας οδηγούν στον γκρεμό. Θρήνησαν θρηνούν τους νεκρούς της επανάστασης της μεταπολίτευσης για τους 4000 νεκρούς που προκάλεσαν αδιαφορούν. Φόροι, χαράτσια, ΔΝΤ, ανεργία, δάνεια, τράπεζες είναι το καθημερινό γαϊτανάκι του θανάτου του Ελληνικού λαού. Εισπρακτικές εταιρίες αναλαμβάνουν την "εκτέλεση" των εντολών και ακούσια και την εκτέλεση δεκάδων Ελλήνων που οδηγήθηκαν σε νοσοκομεία με εγκεφαλικά , κατάθλιψη , ψυχολογικά προβλήματα και αυτοκτονίες μπροστά στην θέα των υπέρογκων υποχρεώσεων που ανήμποροι δε μπορούν να αποπληρώσουν. Οι ανεργία ανέβηκε σε αστρονομικά νούμερα οι απολύσεις συνεχείς οι αποζημιώσεις ανύπαρκτες και οι συντάξεις της πείνας. Θέλουν να μας εξαφανίσουν μας μισούν μας θέλουν σκλάβους ρακένδυτους Έθνος "πρεζάκηδων" που αναζητούμε την δόση μας.


Χτυπούν με κάθε τρόπο κάθε σημείο Ελληνικότητας, την οικογένεια, την θρησκεία μας, τα ήθη και τα έθιμα μας, θέλουν τον Έλληνα μαζάνθρωπο χωρίς Εθνική ταυτότητα, πεινασμένο και άνεργο, έτσι τον θέλουν... Να σερνόμαστε στα πόδια τους... Μας μισούν και το έδειχναν δια μέσου των αιώνων :


«Καταραμένε Έλληνα! Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βρίσκω.

»Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά μου πρώτος και αξεπέραστος.
»Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος εσύ και ανυπέρβλητος!
»Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισοπολιτεία, εσύ μπροστά μου ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος.
»Αθλητισμό γυρεύω, το γιατρικό του κορμιού μου, εσύ μπροστάρης και αξεπέραστος.
»Καταραμένε Έλληνα! Καταραμένη Γνώση! Γιατί να σε αγγίξω; Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός; Γιατί δεν μ’ αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;»
Ο αρχαίος ήταν και είναι «καταραμένος» γιατί εξήγαγε πολιτισμό και γλώσσα, έστηνε σε κάθε πόλη θέατρο και παλαίστρα, γυμναζόταν στον ήλιο γυμνός, θήρευε γνώση, έκτιζε Παρθενώνες...

ΕΛΛΗΝΕΣ... "Είμαι το πνεύμα, το πανάρχαιο Απολλώνειο πνεύμα, που κατέβη πρώτο από τις χιονοσκέπαστες κορφές της Ιστορίας, ο Άρρην Λόγος, ο όρθιος Δωρικός σκοπός, ο Πυθικός προαιώνιος Νόμος. Είμαι η αρχή της Ακτινοβολίας της Ευρυθμίας, της Πειθαρχίας, της Απλότητας, της βασικής κάθε ψυχής και λαού Αυτονομίας, είμ'η αρχή της τέλειας Μνήμης. Είμαι το Γνώθι Σαυτόν, το Μηδέν άγαν, είμαι η Χρυσή Τομή και η Τετρακτύς και ο Άκμων, είμαι το προμήνυμα του νέου χορού του καθαρμού απάνω από το πτώμα του φιδιού, που ρέψαν στη σπηλιά της γήινης ύλης,σκοτεινοί ληθαργημένοι αιώνες.


Περιμένω πια την πιο μεγάλη λύτρωσή μου. Θέλω να σαρώσω με μια υπέρτατη αντίσταση, ό,τι μάταιο και ό,τι σάπιο, από το χώμα. Μη μου κλείτε πια τα στήθη σας, τη σκέψη σας και την ακοή σας. Ξεκινήστε. Εβγάτε να συναντηθούμε στην μεγάλη άπλα, που ό,τι τώρα στη φωνή μου, σας φαντάζει φοβερό, αυτού που βρίσκεστε κλεισμένοι, είναι ο Μέλος και το Μέτρο και ο Ρυθμός, όπ'ώχει πλάσει, ό,τι ανώτερο, γλυκύτερο και αδρότερο στο λαό σας και στους λαούς όλου του κόσμου. Είμαι ο ποταμός της Φωτεινής Αγιότητας, που Σας καλεί να ξαναβαφτιστείτε, στα προαιώνια κρυσταλλένια νάματά του. Βοηθήστε με, να σας βοηθήσω.Δεν μ'ακούτε; Ο βρυχηθμός μου έχει πια ωριμάσει μες στους αιώνες. Μην αργείτε. Ελάτε, ελάτε. Ως πότε πια να σας κράζω;"


Εγερθείτε λοιπόν σηκώστε την βαριά ασπίδα του ήθους και του πεπρωμένου οδηγηθείτε από το βήμα των προγόνων μας που μας βλέπουν από τα Ιλίσια πεδία και είναι σίγουροι για μας σχηματίστε την άρρηκτη φάλαγγα στο πλευρό ο ένας του άλλου μην δίνετε την χαρά στους δυνάστες ότι θα έχουν εύκολο έργο... Θα ματώσουμε θα πονέσουμε ναι αλλά δε θα υποκύψουμε ότι τέχνασμα και αν μηχανευτούν οι βάρβαροι από όποιο σημείο και αν μας επιτεθούν όσο βαριά και να μας πληγώσουν η φάλαγγα θα παραμείνει σταθερή και θα συντρίψει τα ύπουλα και μαύρα σχέδια τους... Ήδη νιώθουν το κρύο ρίγος στην πλάτη τους ξέρουν οι σκοταδιστές ότι δεν έχουν ελπίδα τώρα που ο γίγας αρχίζει να ξυπνά το φως μας θα φωτίσει και θα ελευθερώσει την πατρίδα ξανά όπως γινόταν πάντα και θα δώσει το πυρ της ελευθερίας σε όλη τη γη. Έσεται ημάρ


Μαύρος Καβαλάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου