Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΓΙΕ ΠΑΤΕΡ !!!

ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ: «ΑΛΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΟΥΝ, ΑΛΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ»


1 Aκολουθεί ανοικτή απάντηση του Μητροπολιτή Σισανίου και Σιατίστης στην ιστοσελίδα HELLAS-ORTHODOXY...
«Διάβασα την ανοικτή προς εμέ επιστολή σας και σας απαντώ επίσης ανοικτά.

1. Λυπάμαι που ξεκινήσατε την επιστολή σας με ένα ψέμα. Την ταύτιση του «πιστού χριστιανού» μόνο με σας.
Έχω σωρεία μηνυμάτων, γραμμάτων από απλούς ακόμη ανθρώπους και ανθρώπων που μου τηλεφωνούν για να μου εκφράσουν τη χαρά και την εκτίμηση τους από κάθε γωνιά της γης... (και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολικό) που εκφράζουν τη χαρά και τον ενθουσιασμό τους για την οριοθέτηση της Ορθοδόξου πίστεως μας με γενική συνισταμένη, «επί τέλους κάποιος μίλησε...» Άρα λοιπόν ψεύδεσθε όταν ταυτίζετε τον «κάθε πιστό» με την άποψη σας. Θα συμφωνούσα ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν, αλλά όχι «κάθε πιστός χριστιανός»

2. Με ερωτάτε: «Μήπως γίνατε εκπρόσωπος κόμματος και δεν το γνωρίζουμε;» Σας ερωτώ λοιπόν και εγώ με την σειρά μου κ. Δημήτριε Σωτηρόπουλε. Αυτό καταλάβατε από τα κείμενα μου;
Η νοημοσύνη σας λοιπόν σε ποιό πολιτικό κόμμα με κατατάσσει ως εκπρόσωπο του; Και βέβαια το ερώτημα δεν είναι ρητορικό, περιμένω την σαφή απάντηση σας. Τα επιχειρήματα με τα οποία έκρινα την «Χρυσή Αυγή» μπορείτε να μου πείτε από την φαρέτρα ποίου πολιτικοί κόμματος εξέρχονται; Γιατί τότε μόνο θα είχε θέση το βαρύγδουπο ερώτημά σας. Αλήθεια σας ενοχλεί τόσο πολύ ότι χρησιμοποιώ χωρία της Αγίας Γραφής για να θεμελιώσω την τοποθέτηση μου. Με εκπλήσσετε ειλικρινά.

3.Πάλιν χρησιμοποιείτε ψευδή επιχειρήματα. Η
θέση μου για το όντως βλάσφημο έργο δεν βολεύει κανένα και η τοποθέτηση μου ότι τέχνη και χυδαιότητα δεν έχουν καμμία σχέση υπήρξε κατηγορηματική όπως και η αναφορά στην ποιότητα των συντελεστών της ταινίας. Διεφώνησα με συμπεριφορές που διαφήμισαν την χυδαιότητα. Τις αναφορές σε εκπροσώπους άλλων πολιτικών χώρων δεν τις προσέξατε η δεν υπηρετούν τις σκοπιμότητές σας. Σας πληροφορώ ότι δεν πήγα σε καμμία απολύτως τηλεοπτική εκπομπή. Δύο μόνο από τα κρατικά κανάλια ήλθαν σε μένα και ξέρετε πολύ καλά ότι δεν ήλθαν για το βλάσφημο έργο, αλλά για την Χ.Α. Μήπως έχετε πάρει ειδικότητα στη στρέβλωση της αληθείας;

4. Αμφιβάλετε λοιπόν ότι όποιος δεν έχει αγάπη δεν μπορεί να λέγεται χριστιανός; Τα παράπονα σας στον Άγιο Ευαγγελιστή Ιωάννη.
Αναφέρεσθε σε ιστορικά περιστατικά για να δικαιολογήσετε την ακύρωση του Ευαγγελίου!; Λησμονήσατε όμως μερικές βασικές λεπτομέρειες που συνιστούν την διαφορετικότητα. Όταν ο παπα-Βλαχάβας σκότωσε τον πρώτο Τούρκο, δεν ξανάβαλε πετραχήλι, όπως και πολλοί άλλοι τότε ιερωμένοι. Ένοιωσε ότι παρόλο που πολεμούσε για την πίστη και την πατρίδα η ιερατική του συνείδηση ΔΕΝ του επέτρεπε να ξαναλειτουργήσει. Και πιο πρόσφατα στον πόλεμο του  40 όταν οι πατέρες μας έπιαναν αιχμαλώτους δεν έπαιρναν τις αλυσίδες για να τους ανοίξουν τα κεφάλια, αλλά τους έδιναν και φαγητό, γιατί ακόμη και τότε οι πατέρες μας δεν έχασαν τον πολιτισμό τους.

5. Λίγο ακόμη και θα πείτε ότι ο Χριστός παραπλάνησε, δίχασε και μπέρδεψε τους αποστόλους Του, όταν αρνήθηκε την υπεράσπιση και το μαχαίρι του Πέτρου. Εγώ προτιμώ να είναι με το Χριστό και όχι με τον Πέτρο. Τ
ο όνομα του Θεού βλασφημείται εν τοις έθνεσι μέσα από τις δικές μας κυρίως συμπεριφορές και όχι από τους άθεους. Από την στρέβλωση της Εκκλησίας σε ιδεολογία. Αν οι εθνικοί ολετήρες βρίσκουν το δρόμο ανοικτό είναι γιατί τους τον άνοιξε η δική μας αμαρτωλότητα, των χριστιανών. Στην προσπάθεια σας να φανείτε ψηλοί ζηλέψατε του κισσού το πλάνο το ψήλωμα.

6. Μιλήσατε για ομολογία. Ακριβώς λοιπόν πιστεύω ότι το κείμενο μου συνιστά και ομολογία και οριοθέτηση της Ορθοδόξου πίστεως απέναντι στο συνοθύλευμα και το μπέρδεμα της «χρυσαυγίτικης ορθοδοξίας» περί της οποίας από την πλευρά σας ουδείς λόγος.
Η Εκκλησία του Χριστού δεν φοβάται ούτε τους άθεους, ούτε τους βλάσφημους και δεν κινδυνεύει από αυτούς γιατί ελπίζει επί Θεόν ζώντα. Κινδυνεύουν όμως πιστοί από το να θεωρήσουν ως ορθόδοξη μια αντιχριστιανική πίστη και διδαχή. Μια εθνική Εκκλησία είναι η «Εκκλησία των Σκοπίων», αλλά αυτή δεν είναι ορθόδοξη.

Δεν μπορεί να υπερασπίζονται τον Χριστό, απύλωτα στόματα με μια απίστευτη χυδαιολογία σαν αυτή που ακούσαμε από τηλεοράσεως και με μια απίστευτη υποτίμηση του ανθρώπινου προσώπου.


7.
Δεν ζήτησα από κανένα να με ακολουθήσει γιατί δεν ψάχνω για οπαδούς. Δεν ανήκω σε κανένα στρατόπεδο αλλά στην Εκκλησία του Χριστού. Χωρίς να το καταλάβετε οι λέξεις πρόδωσαν την ταυτότητα σας. Είσθε ελεύθεροι να πάτε όπου και με όποιους θέλετε.

Με τη χάρη του Θεού απέκτησα την ελευθερία μου και δεν την πουλάω σε κανένα.
Μπορώ να σας αγαπώ και όταν δεν με αγαπάτε. Μπορώ να σας σέβομαι και όταν δεν με σέβεσθε. Και μην ξεχνάτε ότι η λέξη «μπλοκ» έχει και την έννοια της φατρίας.

Είναι ακόμη εντυπωσιακότερο το τέλος σας. Το μεταφέρω αυτούσιο:
"κι’άν έλθουν οι χρυσαυγίτες μαζί μας; Υπομονή! (εκείνοι βέβαια λένε ότι τους καλέσατε και δεν το διαψεύσατε). Θα τους δεχθούμε, γιατί όταν καίγεται το σπιτικό σου δεν κοιτάς τι πιστεύει αυτός που σου φέρνει νερό, αλλά να σβήσετε μαζί τη φωτιά…!» Πιο αποκαλυπτικό τέλος δεν ξέρω αν θα μπορούσε να υπάρξει. Κι’άν τελικά αυτοί αντί για νερό ρίχνουν βενζίνη η φωτιά θα γίνει μεγαλύτερη. Κι’άν στο σπίτι που έσβησε η φωτιά μπουν μέσα και το καταλάβουν και διώξουν εσάς; Αν είχατε προσέξει στα σχόλια των υπερασπιστών της Χ.Α θα είχατε διαπιστώσει ότι η πλευρά των περισσοτέρων από αυτούς απέρριπτε τις θέσεις μου από την σκοπιά των νεοειδωλολατρών και των δωδεκαθεϊστών. Αυτοί που τους καλέσατε να σβήσετε τη φωτιά στα σχόλια τους μιλούν για τον χριστιανισμό που κατέστρεψε την Ελλάδα. Να τους χαίρεστε λοιπόν!

Όσο για μένα ανάμεσα σε δύο βαρβάρους δεν θα διάλεγα κανέναν. Να θυμάσθε όμως και κάτι άλλο, όχι και τόσο ασήμαντο.
Ο Χίτλερ δια της δημοκρατίας κατήργησε την δημοκρατία και έφερε το φασισμό και το ναζισμό με τις εκατόμβες των θυμάτων, τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως και τόσα άλλα των οποίων προσφάτως εμνήσθημεν κατά την εθνική μας επέτειο. Και αλλοίμονο σε εκείνους που ξεχνούν, αλλοίμονο σε εκείνους που συνεργούν.

Με εκτίμηση στο ανθρώπινο πρόσωπο σας

Ο Σισανίου και Σιατίστης ΠΑΥΛΟΣ
»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου