Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΡΟΤΙΜΕΙΣΤΕ ... ΕΛΛΑΔΑ !!!

Μπορεί το καλοκαίρι να πέρασε αλλά θα ξανάρθει και ως τότε ας έχουμε το νού μας
να "σβήσουμε" τους άθλιους ολλανδούς που μας εκμεταλλέυονται ενώ σιωπούν τα
ντόπια ανίκανα (;) πολιτικά πωλητάρια.

Δήμος


Περί μπύρας...

Η ΜΠΥΡΑ  ΜΥΘΟΣ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΛΛΗΝ ΙΚ Η.
ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
 
ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ μέσω της AMSTEL-HEINEKEN...Αθηναϊκή Ζυθοποιεία ΑΕ

ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ?
 ΑΦΟΥ ΤΗΝ  ΒΕΡΓΙΝΑ ΠΧ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ/ΤΑΒΕΡΝΕΣ .

ΟΛΟΙ ΜΟΝΟ
ΑΜSTEL KAI HΕΙNEKEN  ΕΧΟΥΝ . ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΓΑΡ.ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΠΥΡΕΣ??      ΕΕΕΕ?????
ΟΧΙ ΕΕΕ???

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ
========================================
ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤ ΙΚ Α ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ... ΚΥΡΙΩΣ ... 
  =======================================

ΑΘΗΝΑ ΙΚ Η ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ TO ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Ο  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ  ΜΠΥΡΑΣ   ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ  (ΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΙΟΛΗ) 


 
 
 
 
 
 
 
 
Η
  Επιτροπή  Ανταγωνισμού  στην Ελλάδα είναι  ΥΠΗΡΕΤΗΣ  των συμφερόντων της ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ ΗΣ - ΑΘΗΝΑ ΙΚ ΗΣ  ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑΣ. 
 
Καταγγελίες
  επώνυμες υπάρχουν. 
 
Δημοσιεύσεις
  στις εφημερίδες υπάρχουν. 
 
Δεν υπάρχει όμως διάθεση από το
  κράτος  να λυθεί το  θέμα.
Περιμένουμε
  μόνο  την  παρέμβαση  της  Ευρωπαϊκής   Ένωσης. 
Έχουν  το 85% της Ελληνικής  αγοράς  μπύρας. 
 
Την
  τελευταία   10ετια  έχουν  ΚΕΡΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  9  ΔΙΣ  ΕΥΡΩ. 
 
Οι
  Ολλανδοί  με τα λεφτά του  μέσου  Έλληνα που κερδίζουν,
εξαγοράζουν  άλλα  εργοστάσια  μπύρας στην Ευρώπη. 
Μόνο
  ψίχουλα  από  αυτά τα  κέρδη  επανα-επενδύονται στην Ελλάδα. 
 
Η Ηeineken   πουλιέται  στα  Ελληνικά  Σούπερ  Μάρκετς  60%  υπερτιμημένη 
από τα
  αντίστοιχα   Oλλανδικά !!!!!

Και
  όλα  αυτά με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ  και την ΑΝΟΧΗ του  Ελληνικού  Κράτους. 
 
Το
  ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ  μπύρας  είναι ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. 
 
Εκβιάζει, πιέζει, υποβάλλει
  κανόνες, μπλοκάρει τον ανταγωνισμό. 
 
Στα Σουπερ μάρκετς, πρατήρια, κάβες, χονδρεμπόρους, εστιατόρια, ταβέρνες, σουβλατζίδικα. καφενεία, μπαρ,
  ψιλικατζίδικα, φαστ φουντάδικα, πιτσαρίες κτλ 
δεν
  βρίσκει άλλες μπύρες  παρά  μόνο  της  Αθηναϊκής  Ζυθοποιίας. 
 
Κάνουν
  ΠΑΡΑΝΟΜΑ  ιδιωτικά συμβόλαια για την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων τους. 
 
Γέμισαν την αγορά με ΔΩΡΕΑΝ ψυγεία , όπου υπάρχει χώρος
  ΜΟΝΟ  για τα  προϊόντα  τους. 
 
Μας
  εκμεταλλεύονται ,εξάγουν τα κέρδη τους οι φιλέλληνες  Ολλανδοί, 
 
Και το
  μεγάλο  ευχαριστώ τους βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Heineken www.Heineken.com , 
 
Παρουσιάζουν το FYROM  σαν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. 
 
 
ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ .
 
 
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.
 
 
ΠΕΣ
  OXI ΣΤΟ ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Ο  ΤΣΙΦΛ ΙΚ Ι. 
 
ΠΟΛΕΜΗΣΕ
  ΤΟ  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΠΥΡΑΣ . 
 
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ.
 
 
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ!!!
 
 
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Η ΑΘΗΝΑ ΙΚ Η ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑ.
 
 
...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ
  ΣΑΣ  ΑΡΕΣΕΙ...   
 
==================================================== 
 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ "FIX", Η "CRAFT", H "ΒΕΡΓΙΝΑ" ΚΑΙ "EDELSTEINER" ΤΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ  
 
ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.
 
 
ΟΙ  BLOGGERS  ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.






Μπύρα Βεργίνα: Αυθεντικά ελληνική μπύρα από την Θράκη, που μας κερδίζει με την ποιότητά της.


Την δεκαετία του 1960, όταν κατέρρευσε η Φιξ, η μοναδική ελληνική μπύρα που είχε κατακτήσει το σύνολο της ελληνικής αγοράς, η «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» υποκατέστησε το μονοπώλιο της Φιξ στην ελληνική αγορά για περισσότερο από δύο δεκαετίες. (Βλ. άρθρο μας Μπύρα Fix: Άλλαξαν χέρια τα σήματα της ιστορικής ελληνικής μπύρας.).

Δημήτρης Πολιτόπουλος, δημιουργός της μπύρας Βεργίνα
Όταν πλησίαζε το τέλος της δεκαετίας του 1990, ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, γεννημένος στην Αθήνα, που σπούδασε στην Αμερική Χημικός Μηχανικός στο Siebel Institute of Technology Chigago, αποφάσισε κάτι που φαινόταν παράτολμο: Να επιστρέψει στην πατρίδα του και να δημιουργήσει μια ελληνική ζυθοποιία με στόχο την παραγωγή, την εμφιάλωση και την εμπορία μπύρας ανώτερης ποιότητας που να παράγεται από ελληνικό κριθάρι και να έχει ελληνικό όνομα, αντιμετωπίζοντας ένα πραγματικό «μεγαθήριο» που είχε κατακτήσει την ελληνική αγορά με τις μπύρες «Amstel» και «Heineken».
Έτσι το Φεβρουάριο του 1998 ιδρύθηκε το πρώτο ελληνικό ζυθοποιείο («Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.») στη Ροδόπη, όπου σύμφωνα με την παράδοση, παρήχθη για πρώτη φορά ελληνική μπύρα στους αρχαίους χρόνους. Σαν εμπορική επωνυμία της νέας, αυθεντικά ελληνικής μπύρας, επελέγη το όνομα ενός διάσημου τόπου όπου ο Έλληνας αρχαιολόγος Μανόλης Ανδρόνικος ανακάλυψε ένα ταφικό μνημείο συμπεριλαμβανομένου και του τάφου του Φιλίππου Β' πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου: Βεργίνα.
Η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» σήμερα εδρεύει στην βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής (για την άριστη ποιότητα του νερού που είναι βασικός παράγοντας στην παραγωγή μπύρας ποιότητας) και θεωρείται ?ία από τις πιο ανερχόμενες και πολλά υποσχόμενες εταιρίες στην Ελλάδα. Η βάση πάνω στην οποία στηρίχτηκε το δύσκολο εγχείρημα του Δημήτρη Πολιτόπουλου ήταν η αυστηρή προσήλωση στην ποιότητα, η συνεχής ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού της, η επάνδρωση με επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό υψηλής εξειδίκευσης, η χρησιμοποίηση άριστης πρώτης ύλης, η περιβαντολογική ευαισθησία, η εφαρμογή διεθνών προτύπων ποιότητας (ISO 9001:2000 και HACCP) και η αποφασιστικότητα να αντιμετωπίσει τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της ελληνικής αγοράς που ήταν διαμορφωμένες τότε.

Η μπύρα Βεργίνα
Όπως εκμυστηρεύτηκε πέρσι σε συνέντευξή του στο Capital ο Δημήτρης Πολιτόπουλος «Συναντήσαμε τεράστιες δυσκολίες, σαν απροσπέλαστους τοίχους που υψώνονταν μπροστά μας. Διανομείς της 'κρύας' αγοράς, δεν διένειμαν την μπύρα Βεργίνα γιατί όπως μας έλεγαν τους το είχε απαγορεύσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Αναγκαστήκαμε να γίνουμε «εφευρέτες» στο μάρκετινγκ για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε!» Και συνεχίζει: «Η Βουλγαρία έχει δεκαοκτώ δικές της μπύρες, η Αλβανία έχει τέσσερις, το Μεξικό 500, η ΗΠΑ 3000, η Αγγλία 800, η Γερμανία 1400, η Ζιμπάμπουε έχει δικιά της μπύρα, η Παλαιστίνη, η Τουρκία. Έχουμε φήμη, έχουμε 3500 ετικέτες κρασιού, 500 σήματα ούζου, δεν είχαμε όμως μπύρα ίσως γιατί κανείς δεν το σκέφθηκε ή ήταν τόσο στρεβλό το περιβάλλον γύρω από αυτήν που απέτρεπε οποιονδήποτε σκεφτόταν να το δημιουργήσει. Άρα προφανώς γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο εγχείρημα αλλά κάποιος έπρεπε να αναλάβει να τα κάνει. Δεν νοείται έθνος χωρίς να έχει δική του μπύρα. Ειδικά αυτό που την εφηύρε!»
Συνήθως, ο επιμένων νικά - ιδίως όταν εργάζεται με αρχές, συνέπεια, επαγγελματισμό και σεβασμό προς τον καταναλωτή. Έτσι, 12 χρόνια μετά την ίδρυσή της «Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» η κατάσταση έχει αλλάξει: Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές εκτιμούν την μοναδική ποιότητα της μπύρας «Βεργίνα». Οι αλυσίδες λιανικής άρχισαν δειλά-δειλά να την τοποθετούν στα ράφια τους - ήδη διατίθεται από αρκετές αλυσίδες μεταξύ των οποίων Carrefour, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, ΜΕΤΡΟ, Ατλάντικ και Σκλαβενίτης (σε αρκετά όμως καταστήματα της αλυσίδας αυτής, όταν δεν υπάρχει περίοδος προσφορών, θα πρέπει να γίνετε Ηρακλής Πουαρώ για να την ανακαλύψετε κάπου στα ράφια της). Η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» παρήγαγε παλαιότερα την μπύρα του ΠΑΟΚ και την μπύρα «Θύρα 13» του Παναθηναϊκού, ενώ σήμερα η μπύρα «Βεργίνα» απλώνεται ολοένα και περισσότερο στην Ελληνική αγορά σε διάφορα σημεία πώλησης (ιδιαίτερα στην Βόρειο Ελλάδα), σε ξενοδοχεία (βαρέλι) και εξάγεται στις Η.Π.Α., Αυστραλία, Κύπρο, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία, Αλβανία και Ιαπωνία.
Σήμερα, τα προϊόντα που παράγει η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» είναι τα εξής:

Μπύρα Βεργίνα : Ανήκει στην κατηγορία Premium Lager. Tα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά και βύνη καραμελέ, λυκίσκος και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από τη φρέσκια, πλούσια γεύση της. Η αρμονική συνύπαρξη βύνης και λυκίσκου χαρακτηρίζει το άρωμά της. Διατίθεται σε μπουκάλι των 330 ml & 500 ml, σε κουτάκι των 330 ml & 500 ml, καθώς και σε βαρέλι των 30 L & 50 L.

Μπύρα Βεργίνα κόκκινη : Ανήκει στην κατηγορία Special Beer. Τα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά, σπάνιες καβουρδισμένες και καραμελοποιημένες βύνες, λυκίσκος και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από τη μεστή γεύση της, καθώς και από το κόκκινο «κεχριμπάρι» χρώμα της. Το φρουτώδες άρωμά της θυμίζει εξωτικά φρούτα, βατόμουρο και μέλι. Διατίθεται σε μπουκάλια των 330 ml και 500ml, καθώς και σε βαρέλι των 30 L.

Μπύρα Βεργίνα Weiss : Είναι μια σταρένια, αφρώδης μπύρα με θολή όψη, η οποία προέρχεται από την ειδική αφροζύμη που περιέχει. Tα συστατικά της είναι βύνη σιταριού, βύνη κριθαριού, ειδικά καραμελοποιημένες βύνες σιταριού, αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, αφροζύμη και νερό. Η ειδική αφροζύμη από την οποία παρασκευάζεται, της δίνει ένα πλούσιο, φρουτώδες άρωμα, που θυμίζει γαρύφαλλο και μπανάνα. Διατίθεται σε μπουκάλι των 500 ml καθώς και σε βαρέλι των 30 L.

Μπύρα Edelsteiner : Ανήκει στην κατηγορία Premium Pilsner. Tα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά, λυκίσκος Magnum και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από την ευχάριστη, ανάλαφρη γεύση της, καθώς και από το ιδιαίτερο άρωμα λυκίσκου. Στην αγορά διατίθεται σε μπουκάλι των 330ml & 500ml, σε κουτάκι των 330ml & 500ml, καθώς και σε βαρέλι των 50 L.
Τον Δεκέμβριο του περασμένου χρόνου σε συνέντευξή του στην Θρακιώτικη εφημερίδα «Χρόνος», ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Η αγορά της μπύρας αλλάζει στην Ελλάδα διότι η Θράκη έβγαλε την πρώτη ελληνική μπύρα και είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν και άλλες προσπάθειες παραγωγής μπύρας, οπότε το σκηνικό αλλάζει, φεύγουμε από ένα μονοπωλιακό σε ολιγοπωλιακό και σε πλήρως διευρυμένο σκηνικό στα επόμενα χρόνια, που είναι και το ζητούμενο. Μια χώρα σαν την Ελλάδα να μπορεί να έχει πολλές δικές της μπύρες όπως έχει τόσα πολλά καλά κρασιά ή ούζα. Είμαστε λαός με παράδοση στην παραγωγή οινοπνεύματος!» .
Αν και την περσινή χρονιά η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» είχε αυξητικό ρυθμό +30% πιστεύουμε ότι τα περιθώρια ευρύτερης κυκλοφορίας της εξαιρετικής, αυθεντικά ελληνικής μπύρας «Βεργίνα» είναι τεράστια. Αρκεί οι Έλληνες καταναλωτές να αντιληφθούν επί τέλους ότι η Ελλάδα μπορεί να τους προσφέρει μια ποιοτική μπύρα που παράγεται στην χώρα τους και να σταματήσουν να πληρώνουν τα χρήματα τους στις εισαγόμενες μπύρες από το Μεξικό, την Αμερική, την Δανία, την Αγγλία, την Γερμανία και τόσες άλλες χώρες που έχουν κάνει «κατάληψη» στα ράφια των ελληνικών αλυσίδων λιανικής στερώντας από τους Έλληνες την δυνατότητα να επιλέξουν μια αυθεντικά ελληνική μπύρα!

8 σχόλια:

  1. Αν τα πιστεύουν αυτοί που τα διαδίδουν όλα αυτά για τις ξένες μπύρες, να ψάξουν για να μάθουν καλύτερα. Η ‘ΜΥΘΟΣ’ δεν είναι ελληνική πια. Την αγόρασαν οι πολυεθνικές . Μου έχει έρθει και εμένα καμιά δεκαριά φορές την τελευταία εβδομάδα το μειλ με όλες αυτές τις καταγγελίες για τις ξένες μπύρες. Τέτοια μανια με κάνει να αναρωτιέμαι ποιος έχει τόσο πολύ χρόνο να ασχολείται με αυτά. Πολύ επαγγελματική δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα μια ερωτηση για την παραπανω αναρτηση, οταν μια εταιρεια επενδυει, προσεχει το περιβαλλον, δημιουργιε νεες θεσεις εργασιας, φτιαχνει μπυρες απο ελληνικο κριθαρι δεν ειναι ελληνικη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ! ΤΩΡΑ, ΑΝ ΣΤΑ E-MAILS ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΗ 'Η ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ! ΠΑΝΤΩΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ !

      Διαγραφή
  3. Οι λιστες πολλες τα συμφεροντα επισης πολλα. Βλεπετε καποιοι εχασαν την κοροιδα τον ελληνα. Προσωπικα απεχθανομαι ελληνες επιχειρηματιες της αρπαχτης, δυστυχως δεν υπαρχουν πολλοι, στηριζοντας εταιρειες οπως η αθηναικη η κοκακολα η νεστλε η λιντλ που βοηθανε τους συμπολιτες μας να βρουν δουλεια, προσεχουν το περιβαλλον και ειναι οι μονες τελικα, η ευρωπη εχει αλλη γνωμη, που πιστευουν οτι η ελλαδα δεν ειναι ενα καμενο χαρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντι να προτεινετε στους επιχειρηματιες της αρπαχτης να δουν πως στηριζουν την ελληνικη οικονομια εταρειες σαν την αμστελ τους συμπαρεστεκοσταστε κιολας. Πληρωνε κανεις εφορια απο δαφτους ? το προσωπικο ? η μηπως προσεχαν το περιβαλλον (ασωπος) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι ελληνοποιηση και η ελληνοποιηση εχουν διαφορα. Ειδαμε και βλεπουμε πως παλευουν οι τοπικοι αεριτζηδες μην χασουν το υπερογκο κερδος τους με τις πατατες τα λαδια και το ρυζιο χωρις μεσαζοντες. Το περιεργο ειναι οτι η μπαλα παιρνει εταιρειες που ονομαζονται ξενες αλλα στηριζουν πολλα χρονια την ελληνικο οικονομια με επενδυσεις και νεες θεσεις εργασιας οπως η αθηναικη η κοκακολα η νεστλε και αλλες . Δεν ειναι λαθος αυτο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα "ελληνικά" προϊόντα dear δεν πέρασαν στα χέρια πολυεθνικών με το ζόρι να σου θυμίσω...Βλ. Ελαίς (Unilever), Παυλίδης (Kraft) κ.α. Eπίσης για να σου απαντησω δεν παίρνω το μέρος της Αθηναϊκης Ζυθοποιίας αλλά κάθε εταιρίας που χρειάζεται αυτό το κράτος , (είτε λέγεται ΑΓΕΤ Ηρακλής , ειτε Alusystem , είτε Unilever) ελπίζοντας πως αν μέσα στη κρίση μπορεί να υπάρχει ένας τομέας που δίνει δουλεία μέσω των εταιριών Amstel-Calsberg-Βεργίνα-Heineken-Αλφα ας τις αφήσουμε να το κάνουν , στηρίζοντας τις , αφού στηρίζουμε τους ανθρώπους εκείνους όπου αύριο θα μπούν να ψωνίσουν ψωμί απο το μαγαζί μου , να αγοράσουν τον καφέ απο το μαγαζί σου , να πληρώσουν για συντάξεις και για ταμείο ανεργίας απο τις κρατήσεις τους όπως κάνουμε και όλοι άλλωστε . Μηπως διαφωνεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τουλαχιστον να τα λεμε ολα οπως για παραδειγμα την ελληνικοτατη εταιρεια που συσκευαζει μπυρες σε γειτονικη χωρα. Δεν θελω να μπλεξω με ζυθοποιιες αλλα ειναι περιεργο που δεν τονιζονται χρονια τωρα οι επενδυσεις σε παρα πολλα προιοντα. Για παραδειγμα οι μπυρες εχουνε ξενα ονοματα και ? τι σημαινει αυτο ? η εταιρεια αυτη ολα αυτα τα χρονια επενδυει δινοντας δουλεια σε χιλιαδες συμπολιτες μας ειναι δυνατον να μην το λεμε καθολου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή