Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!!

«Έψαχνα ένα μήνα να βρω φάρμακα»: Κραυγή απόγνωσης από καρκινοπαθή

«Έψαχνα ένα μήνα να βρω φάρμακα»: Κραυγή απόγνωσης από καρκινοπαθή Συνεχίζεται ο εφιάλτης των καρκινοπαθών
Χιλιάδες ασθενείς,  με σκλήρυνση κατά πλάκας, καρδιακή ανεπάρκεια, οφθαλμολογικά προβλήματα αλλά ειδικότερα οι καρκινοπαθείς ζουν το τελευταίο διάστημα έναν εφιάλτη αφού ψάχνουν για φάρμακα τα οποία είναι απαραίτητα για τις θεραπείες τους  από νοσοκομείο σε νοσοκομείο.

Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία που δημοσιεύει το Έθνος της 35χρονης Αναστασίας Δ. η οποία κάνει χημειοθεραπείες εδώ και τρεις μήνες, καθώς ο καρκίνος μαστού προχώρησε σε μετάσταση στο ήπαρ. Η κοπέλα απεγνωσμένα αναζητούσε σε νοσοκομεία και φαρμακεία δύο πανάκριβα σκευάσματα που είναι απαραίτητα για την θεραπεία της και όταν δεν τα βρήκε αναγκάστηκε να πληρώσει η ίδια παραλαμβάνοντάς τα με καθυστέρηση.
«Αναζητώ τον τελευταίο μήνα στα νοσοκομεία “Άγιος Σάββας”, “Μεταξά”, αλλά και στο “Ιπποκράτειο” τα δύο πανάκριβα φάρμακα που χρειάζομαι για τη θεραπεία μου.
Τα φάρμακα αυτά κοστίζουν 2.000 και 3.000 ευρώ αντίστοιχα. Μου λένε δεν υπάρχουν, μπορείς να πας σε ιδιωτικό φαρμακείο και να τα πληρώσεις.”
Οπότε πάω από φαρμακείο σε φαρμακείο για να το αγοράσω κι αν δεν το βρω πρέπει να το παραγγείλω, εφόσον εντοπίσω φαρμακοποιό που έχει δυνατότητα να μου το εξασφαλίσει.
Σε κάθε περίπτωση παραλαμβάνω τα φάρμακα με καθυστέρηση. Πρέπει να πληρώνω και κάποια άλλα έξοδα γι’αυτό χρειάζομαι κάθε μήνα συνολικά 7.000 ευρώ. Το φαρμακείο θέλει μετρητά» εξηγεί η 35χρονη Αναστασία.
«Πρόσφατα μου κόψανε την αναπηρική σύνταξη των 500 ευρώ. Έχω αναπηρία 80% και είναι το μοναδικό μου εισόδημα. Ωστόσο, επειδή μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες οφείλουν να διαχωρίσουν τους πραγματικούς από τους εικονικούς αναπήρους, μας καλούν να περάσουμε ξανά από επιτροπές.
Οι συγγενείς μου, ήδη από τον Φεβρουάριο που δημιουργήθηκε ξανά το πρόβλημα μου δάνειζαν χρήματα, που δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να τα πάρω από το Ταμείο να τους τα επιστρέψω. Τελευταία αδυνατούσαν και οι ίδιοι να ανταπεξέλθουν οικονομικά, με αποτέλεσμα να δανείζονται για λογαριασμό μου από φίλους και γνωστούς, ώστε να παίρνω τα φάρμακα έγκαιρα» καταλήγει.
ΠΗΓΗ: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/129686    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου