Σάββατο 5 Μαΐου 2012


ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΣΑΣ κ. Λοβέρδο!!!

ναρτήθηκε στς π τν/τν filologos10


 Επικοινωνώ μαζί σας γνωριζοντας εκ των προτερων οτι κινδυνευω να χαρακτηρισθω ως προβοκατορας (λογω των ημερων) αλλα απλα αυτες τις ημερες ετυχε να ζησω την κορυφωση της ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ που επιτυχως (για εσας) και αποτελεσματικως (για τους προϊσταμενους σας) επιβαλλατε στη ζωη των ανθρωπων που εχουν αναγκη των υπηρεσιων υγειας.
Ειμαι 80 ετων,συνταξιουχος του ΙΚΑ (μηνιαια συνταξη 520 ευρω) και πασχω απο αυτοανοσο νοσημα απο την νεαρη μου ηλικια,το συγκεκριμενο νοσημα δεν θετει σε κινδυνο τη ζωη μου αλλα υποβαθμιζει τραγικα την ποιοτητά της  η..φαρμακευτικη αγωγη που μεχρι σημερα ακολουθουσα βοηθουσε στο να αντιμετωπιζω και να διεκπεραιωνω την  καθημερινοτητα μου και πιο συγκεκριμενα ο αρμοδιος γιατρος του ΙΚΑ μου συνταγογραφουσε σκευασμα το οποιο προμηθευομουν απο το φαρμακειο (χωρις συμμετοχη λογω ανιατου νοσηματος) και στη συνεχεια στα πλαισια συμμετοχης μου στη διασωση της χωρας με συμμετοχη 25% επι των 60 ευρω που κοστιζει το σκευασμα.
Στις 26-4-2012 ο γιατρος μου μου συνταγογραφησε (στο βιβλιαριο του ΙΚΑ) και παλι το ιδιο φαρμακο και εκει αρχιζει…………..ΤΟ ΔΡΑΜΑ-ΤΟ ΧΑΟΣ-Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ-Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ.
Ο φαρμακοποιος με πληροφορει οτι αυτο πια…χορηγειται στο κεντρικο φαρμακειο του ΙΚΑ (Πλατεια Ομονοιας) κουβαλωντας τα 80 χρονια μου πηγαινω αλλά?……………απο το κεντρικο φαρμακειο του ΙΚΑ με πληροφορουν ότι το φαρμακο αυτο χορηγειται πια………απο το φαρμακειο του Νοσοκομειου Ανδρεας Συγγρος,απο την Ομονοια λοιπον με συντροφια τα 80 μου χρονια πηγαινω στο υποδειχθεν………………αλλά? απο το φαρμακειο του νοσοκομειου με πληροφορουν οτι για να μου χορηγηθει πρεπει να τους προσκομισω γνωματευση (μαζι με την συνταγη του ΙΚΑ) αλλα απο τους γιατρους του Νοσοκομειου Ανδρεας Συγγρος.Ετσι την επομενη το πρωι πηγαινω και παλι στο νοσοκομειο προκειμενου να παρω την γνωματευση που απαιτειτο για να προμηθευτω το ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με την απορια στο μυαλο μου……………..γιατι ηταν αναγκαια η γνωματευση των γιατρων του νοσοκομειου αφου στα χερια μου κρατουσα συνταγη γιατρου του καταστηματος ΙΚΑ Παγκρατιου και στο σωμα μου τα εμφανη σημαδια της ασθενειας παρεα και παλι με τα 80 χρονια μου φθανω 7 το πρωι της 3ης-5-2012 στο νοσοκομειο οπου πριν απο εμενα περιμεναν περιπου 300 ανθρωποι για εξεταση και περιπου 150 για να πληρωσουν τα 5 ευρω………….ΤΗΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ……………..!δηλαδη ειχα σειρα μετα απο 450 επισης δυστυχεις-ταλαιπωρημενους-αγανακτισμενους-εξευτελισμενους και πρωτιστως ΑΣΘΕΝΕΙΣ……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σαν και εμενα.
Οπως αντιλαμβανεσθε η ηλικια μου και η υγεια μου δεν μου επετρεπαν να παραμεινω ………..επεστρεψα σπιτιμου αποφασισμενη να υλοποιησω την ειλικρινη σας προθεση…………………….ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΑ 60 ΕΥΡΩ
και να μη τολμησω να ξανασκεφτω να χρησιμοποιησω ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ξερω πως ολα αυτα σας αφηνουν αδιαφορο ,αλλος ο σκοπος και ο προρισμος σας………………….! και πιθανον να περιμενετε και να σας ζητησω ΣΥΓΝΩΜΗ γιατι ζω ακομη και καταναλωνω συνταξεις και ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη,αλλα
απο τοτε που η συγνωμη ξεστομιστηκε απο χειλη συνοδοιπορων σας με περισση θεατρικοτητα και σκοπιμοτητα εγω   δεν προτιθεμαι να τη ζητησω και θα προσπαθησω να ζω με 520 ευρω πληρωνοντας φαρμακα-χαρατσια-για το 2012 και φορους λογω εισοδηματος  ετησιου ανω των 5000 ευρω  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και σας δινω ενα ραντεβου για την Κυριακη 6 ΜΑ’ΙΟΥ μια και την μοναδικη ενδιαφερουσα για εσας ιδιοτητά μου ξεχασα να σας την γνωστοποιησω,ειμαι ψηφοφορος της Β Αθηνων ,ειμαι επισης γιαγια ενος λαμπρου επιστημονα τον οποιο τον διωξατε απο την χωρα του και μητερα δυ παιδιων που αφου δουλεψαν αξιοπρεπως 35 χρονια τους αποκαλεσατε κοπριτες και τους υφαρπαζετε σταθερα και αδιαλλειπτα τα χρηματα που κατεβαλλαν για 70 χρονια (συνολικα και οι δυο) προκειμενου να τα αποδωσετε στα αφεντικα σας!
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΠΡΟΒΟΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ‘Η να παει στο καλο (μαζι με τα υπαρχοντά μας που μας έκλεψε)…………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου