Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Από την πλάνη της ειδωλολατρίας στο φως του Χριστού.




Μία συγκλονιστική μαρτυρία ενός ανώνυμου αναγνώστη  για το πέρασμα του από την πλάνη της ειδωλολατρίας στην όμορφη ζωή του Χριστού. 
Παρακάτω το σχόλιο του:

 "Δυστυχώς και εγω ειχα γινει παγανιστης και αιρετικος αμφισβήτησα τoν Θεο την Υπεραγια Θεοτοκο και αρχισα να λατρευω την διαβολικη αστρολογια τις αρχαιας Ελλαδας και ακομα χειροτερα τις ρουνες των Βίκινγκς μονος μου εδωσα αφορμες σε δαιμονες να με βασανισουν αλλα ο Αγαθος Θεος δεν με αφησε, ενα πρωι ενο ξυπνησα Δεν μπορούσα να κουνησω το σωμα μου (το παθαινω συχνα αυτο διαβασα πως συμβαίνει επειδη ξυπναω αποτομα συνηθως απο κακη σταση του σωματος και ενο εχει ξυπνησει το μυαλο δεν εχει το σωμα) αρχισα να αναπνεω εντονα απο την μυτη οπως εκανα και τις αλλες φορες ομως οταν ανοιξα τα ματια μου βρισκόμουν σε μια βαρκα στην θαλασσα και μπροστα μου ενα νησι με αρχαιους Ελληνικους ειδωλολατρικούς ναους και μια σοβαρη αλλα ευγενικη φωνη μου ειπε καθαρα "οι Βίκινγκς ειναι φονιαδες και η Βαλχάλα ειναι η κολαση" ημουν ακομα με ανοιχτα τα ματια οταν ολα αυτα χαθηκαν μονο μιας. πραγματι λατρευα πολυ την μυθολογια των βικιγκ και των αρχαιων Ελληνων τοτε μαλιστα ζωγραφιζα ρουνες και πιστευα στην διαβολικη δυναμη τους και μαθαινα γιατα ζωδια αλλα τωρα ξερω την αληθεια! ολα αυτα ειναι πλανες του διαβολου για να δηλητηριασουμε την ψυχη μας και να χασουμε καθε επαφή με τον εναν και πραγματικο Τριαδικο ΘΕΟ" 
Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου φίλε μου να σε έχει ο Θεός καλά.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου