Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!


Θέε μου, δώσε μου φώτιση αύριο...

Γράφει ο Α.
Θεέ μου, αύριο το πρωί δώσε μου φώτιση να ψηφίσω το καλύτερο για τα παιδιά μας, εμάς, την χώρα μας.
Κάνε το χέρι μου, να δώσει ψήφο στον σωστό και όχι σε ένα ακόμα λαμόγιο που θα μας βάλει ακόμα πιο βαθιά στην ύφεση...

Κουράστηκα να βλέπω ανθρώπους πονεμένους. Κουράστηκα να διαβάζω καθημερινά για αυτοκτονίες.

Πονάει γ#@#@ο, να ακούς για νέους ανθρώπους να πονούν.
Έχει σημασία αν είναι δικοί σου άνθρωποι;
Μανούλα έχουν και αυτοί που τους γέννησε, που θέλει να τους σφίξει στην αγκαλιά της, να τους μυρίσει.
Αυτό το μαγικό άρωμα, που έχουν τα παιδάκια μας και μας ακολουθεί για μια ζωή...
Αυτό που δεν αλλάζει ούτε αντικαθιστάτε με κανένα άρωμα πάνω στη γη...

Διάβασα προχθές για το παιδάκι 11 ετών, που ζήτησε δουλειά για να βοηθήσει τους γονείς του.
Διάβασα τη περασμένη εβδομάδα την επιστολή της μικρής στον Βενιζέλο και τον Σαμαρά.

Τι φταίνε τα μικρά παιδιά να δηλητηριάζεται η ψυχή τους;
Να μπαίνουν σε διαδικασίες που δεν πρέπει;

Αυτός είναι ο λόγος που ζητάω τη φώτιση του Θεού.
Αυτή τη φορά η ψήφος μου, η ψήφος σας, έχει πολύ μεγάλη σημασία.
Για τα παιδιά μας, για εμάς, για τον τόπο μας.
Για να φωτίσει ελπίδα στη χώρα μας και να φύγει το μαύρο σύννεφο που έχει κάτσει πάνω από τα κεφάλια μας.

Καλή ψήφο...
ΠΗΓΗ:        http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/05/blog-post_5842.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου