Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ !

ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΡΚΟΥΡΗ: «ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. Η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ Μ΄ΕΣΩΣΕ»

  
Μια συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε η Ειρήνη Μερκούρη μετά την πολύ σοβαρή περιπέτεια υγείας της.  Η τραγουδίστρια νοσηλευόταν για δυο εβδομάδες σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.  Αφού υποβλήθηκε σε δυο χειρουργεία στη σειρά, πλέον μπορεί να χαμογελά ξανά.


«Είχα έναν πόνο πολλές μέρες. Γύρω στις 10 περίπου. Κάποια στιγμή δεν άντεχα άλλο και πήγα στο νοσοκομείο. Κάναμε για 2 μέρες όλες τις εξετάσεις. Δεν έδειξαν κάτι. Αλλά συνέχισα να πονάω. Έμενε άλλη μια εξέταση για να μας δώσει μια τελική απάντηση. Με το που έγινε, μου είπαν πως έπρεπε να μπω αμέσως χειρουργείο. Καταλαβαίνετε πόσο απειλητικό ψυχολογικά και σωματικά ήταν αυτό για τη ζωή μου».

Αμέσως μετά όπως λέει, «παραδόθηκα στον Χριστό. Η πίστη μου μ΄έσωσε!  Όσο θα ζω, αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ και θα ευχαριστώ τον Θεό. Ένιωσα πραγματικά ότι φτάνω στο τέλος!»

«Λίγο πριν μπω στο χειρουργείο, είχα την εικόνα του Χριστού και του Αγίου Δαβίδ. Με το που ήμουν στο δωμάτιο ακόμα με τη νάρκωση, ήρθε κάποιος και με ξύπνησε. Ήταν ο Άγιος Δαβίδ.  Το ένιωσα. Με διαπέρασε. Δεν ήταν παραίσθηση αυτό που είδα! Μες τη νάρκωση, ένιωσα συγκίνηση! Μετά απ΄αυτό, ένιωσα πως όλα θα πάνε καλά!  Θ΄ακουστεί παράλογο αλλά δεν με νοιάζει καθόλου. Και σήμερα και πάντα γίνονται θαύματα.  Αρκεί κάποιος να πιστεύει!»

Πλέον, όπως λέει περιμένει τις τελικές της εξετάσεις, αλλά «είμαι ήρεμη γιατί πιστεύω πως θα βγουν καθαρές!»

Όσο για το αν έχει παράπονα από ανθρώπους που δεν της στάθηκαν; Απαντά πως «όσοι με αγαπούσαν ήταν εκεί. Ο καθένας μπορεί να έχει τα τρεξίματα και τα προβλήματα του. Δεν έχω να πω κάτι κακό για κανέναν!»

Τελικά, οι γιατροί ανακάλυψαν πως «ήταν μια τεράστια κύστη για την οποία περιμένουμε ακόμα τη βιοψία! Αλλά θέλω να πιστεύω πως η εξέταση θα είναι καλή γιατί έγινε θαύμα. Το είδα, το ένιωσα και είναι υποχρέωση μου να το λέω!»

«Πιστεύω ότι με έσωσε η πίστη μου. Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά επίπεδα πίστης στο πώς πλησιάζει τον θεό».

Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπει οράματα:

«Από μικρό παιδί έβλεπα οράματα. Έχω ξαναδεί στο παρελθόν όνειρο με την Παναγία. Είναι φοβερή η αίσθηση και η ευτυχία, η αγαλλίαση που νιώθει κάποιος όταν βλέπει έναν Άγιο στο όνειρο του. Είναι μεγάλη ευλογία και τιμή για έναν Χριστιανό!»

ΠΗΓΗ:    http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6077:eirini-merkouri-parantothika-ton-chrito&catid=99:nea&Itemid=369 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου