Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΓΟΝΕΙΣ ... ΓΙΑ ΣΑΣ ! "Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" !

Απολογία - φρίκης: "Ετσι σκοτώσαμε την μικρή Τόρι"

Δεν πίστευαν στα αυτιά τους όσοι βρέθηκαν στο δικαστήριο του Λονδίνου και άκουσαν την 20χρονη McClintic να περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια πώς αυτή και ο 31χρονος σύντροφος της κακοποίησαν και σκότωσαν τελικά με σφυρί ένα...
οκτάχρονο κοριτσάκι για την εμπειρία. Η νεαρή συνελήφθη το 2009 και ένα μήνα μετά ομολόγησε την ενοχή της. Σήμερα όμως στο δικαστήριο, όπου δικάζεται ο φίλος της, περιέγραψε, μπροστά στους καταρρακωμένους γονείς της Τόρι, καρέ -καρέ μέχρι και το τελευταίο δραματικό λεπτό της κόρης τους. Ακόμα και η ίδια δεν άντεξε στο τέλος και κατέρρευσε.

«Της είπαμε ότι έχουμε ένα κουτάβι στο αμάξι και έτσι μας ακολούθησε. Ο λόγος που την επιλέξαμε είναι πώς δεν την συνόδευε κανείς για το σχολείο», είπε και εξήγησε με κάθε λεπτομέρεια πώς έφτασαν στον τόπο του εγκλήματος και πώς έκαναν στάσεις ενώ είχαν την μικρή μέσα για να προμηθευτούν σφυρί, σακούλες σκουπιδιών και δυνατά παυσίπονα.

«Ήμουν υπό την επήρεια ναρκωτικών. Ήξερα τι θα συνέβαινε και για αυτό βγήκα από το αμάξι. Ήξερα ότι θα την βίαζε… Άκουγα την Τόρι να κλαίει και να φωνάζει για βοήθεια. Μετά από λίγο ο Ράφερτι (ο σύντροφος της) με φώναξε και μου είπε να πάω το κοριτσάκι σε μια τουαλέτα που είχε εκεί κοντά. Η μικρή αιμορραγούσε», περιέγραφε η 21χρονη και οι παρευρισκόμενοι στο δικαστήριο ανατρίχιαζαν.

«Όταν φτάσαμε στην τουαλέτα η Τόρι μου ζήτησε να μην τον αφήσω να της το ξανακάνει αυτό και τότε εγώ της είπα πώς λυπάμαι πολύ για ότι έγινε και πώς είναι δυνατό κορίτσι. «Τόσο όσο εσύ;», με ρώτησε. Της είπα ότι είναι πιο πολύ από μένα και την πήγα πίσω στον Ράφερτι. Η μικρή δεν με άφηνε από το χέρι στην διαδρομή… Μου ζήτησε να μείνω μαζί της. Προσπάθησα να κρατάω το χέρι της αλλά δεν μπορούσα γιατί ήξερα τι θα γίνει. Δεν μπορούσα να παρακολουθώ, έφυγα», είπε στους δικαστές και ξέσπασε σε κλάματα.

Η Mc Clintic αποκάλυψε ότι είχε και η ίδια κακοποιηθεί σεξουαλικά όταν ήταν μικρή.

«Είχα συνεχώς φλας μπακ. Μερικές στιγμές ήταν σαν να μην είμαι καν εκεί. Συνειδητοποίησα πως έπρεπε κάτι να κάνω. Επέστρεψα στο όχημα και όταν είδα τι γινόταν μου ήρθε η εικόνα του εαυτού μου όταν ήμουν στην ίδια ηλικία και όλος ο θυμός και το μίσος και η οργή που είχα και το πώς κατηγορώ ακόμα τον εαυτό μου. Όλα φούσκωσαν μέσα μου. Γύρισα και έβαλα μια σακούλα στο κεφάλι της Τόρι. Πήρα το σφυρί και την σκότωσα», κατέληξε και στην συνέχεια κατέρρευσε μέσα στο δικαστήριο.

Οι δυο δράστες έθαψαν το κορίτσι, πλύθηκαν και έφυγαν. Το άψυχο σώμα της μικρής βρέθηκε μετά από 103 μέρες μέσα στις σακούλες. Η κακοποίηση ήταν τόσο σκληρή που της είχε σκιστεί το ήπαρ.

Ο Ράφερτι κατηγορείται τώρα για πρώτο βαθμού φόνο και βιασμό. Ακόμα και αν περάσει όμως όλη του την ζωή στην φυλακή, οι δραματικές μνήμες των γονιών της από το τέλος της μικρής δεν θα μπορέσουν να ξεθωριάσουν ποτέ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου