Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

"ΧΑΙΡΕ ΣΤΑΥΡΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΦΥΛΑΞ"

Ο Σταυρός του Κυρίου μας πηγή ζωής και σωτηρίας - Αρχ. Χριστοδούλου Φάσσου

Λοιπόν πως στεκόμαστε μπροστά στο Θεό ; Πέστε μου. Πώς στεκόμαστε ; Πώς τον βλέπουμε το Σταυρό ; Τον βλέπουμε έτσι σαν ένα αντικείμενο που συμβολίζει την πίστη μας ; Τον βλέπουμε σαν ένα φυλαχτάρι ; Καλό είναι να`χουμε κι ένα σταυρουδάκι επάνω μας. Μας φυλάει από κινδύνους . Έτσι τον βλέπουμε τον Σταυρό ; Ως σύμβολο της πίστεως μόνο ; Ως σταυρουδάκι για να μας φυλάει , γι`αυτό βάζουμε κι ένα Σταυρό στο λαιμό ; Το Σταυρό πρέπει να τον βλέπουμε με συμμετοχή . Είμαστε κι εμείς από αυτούς που σταυρώσαμε το Χριστό . Κι έχουμε κι εμείς συμμετοχή στο σταυρικό θάνατο του Κυρίου μας . Κι όταν κοιτάμε το Σταυρό , πρέπει εντόνως να μας διακατέχει η βεβαιότητα ότι Αυτός με το Σταυρό Του σώζει και εμένα και εσένα , τον καθένα από τις αμαρτίες μας .
Να κοιτάμε το Σταυρό και να βλέπουμε το Θεάνθρωπο επάνω στο Σταυρό και να ξέρουμε και να νοιώθουμε και να πιστεύουμε ότι Αυτός απέθανε για μένα και για σένα . Για να μην είμαι εγώ κι εσύ βυθισμένος μέσα στην αμαρτία . Για να μπορώ εγώ και να μπορείς κι εσύ , κι ο κάθε ένας αμαρτωλός από μας , να πάμε τώρα να κοινωνήσουμε και να πάρουμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού μας , που είναι η βάση της σωτηρίας μας και της λυτρώσεώς μας . Μην το ξεχνάμε , λοιπόν , αυτό . Αυτός πέθανε για μας. Αμήν.

          απόσπασμα από ομιλία την Γ΄ Κυριακή των νηστειών -    Της Σταυροπροσκυνήσεως

                                      ''  Η συγκατάβαση του Θεού και η ευθύνη του ανθρώπου ''
ΠΗΓΗ:     http://kl-klekk.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου