Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Στη Μητέρα μας






      
      
    Καμιά ρα, καμιά μέρα, καμιά περίσταση το βίου δέν περνάει χωρίς τήν νάγκη μις παρουσίας ζεστς, στοργικς, σχυρς, πού νά κατανοε, νά συμπονάει, νά δίνει μέριστο τό νδιαφέρον, νά νδυναμώνει, νά προσάγει στόν Παντοδύναμο Θεό. Καί ποιά λλη εναι ατή γλυκιά παρουσία πό τή Μητέρα το Θεο καί το νθρώπου, τή Θεοτόκο Μαρία;
Γι’ ατό καί κάθε ποχή το χρόνου χει τή δική της κφραση, τή δική της στροφή στό Πανάγιο πρόσωπό της. Καί κάθε ψυχή χει τό δικό της τρόπο νά στέκει μπροστά της.
 Ὁ γιος ωάννης τς Κροστάνδης, φωτεινός καί φωτισμένος ατός γιος τς πολύπαθης Ρωσικς κκλησίας, πολυαγαπημένος πατέρας το λαο της, γάπησε μοναδικά τήν Παναγία μας.
Κι κφραζόταν μέ λόγους σάν ατούς πού παραθέτουμε, πού τονώνουν τήν κάθε ψυχή καί μέσα στήν πολυτάραχη ποχή μας πλώνουν μιά γαλήνη καί μιά βέβαιη λπίδα γιά τή σωτηρία μας καί τήν αώνια χαρά μας στή Βασιλεία το Θεο. γία κκλησία, ς κοινότης λων τν ρθοδόξων χριστιανν πού γωνίζονται στή γ καί λων τν γίων πού μετοίκησαν στόν ορανό, χει τόση δύναμι, στε μπορε νά νικήση κάθε κακία τν δαιμόνων καί τν νθρώπων πού κινονται π’ ατούς, καί νά καταστρέψη λες τίς σκευωρίες τους. Φτάνει μες νά ζομε ξια τς μεγάλης μας κλήσεως καί νά χουμε κλόνητη πίστι στόν Κύριο καί στήν κραταιά πρεσβεία τς Μητέρας Του καί τν γίων Του.
Γι’ ατό τόσο συχνά στίς λειτουργικές προσευχές της κκλησία μς προτρέπει: «Τς παναγίας, χράντου, περευλογημένης, νδόξου, Δεσποίνης μν, Θεοτόκου καί ειπαρθένου Μαρίας, μετά πάντων τν γίων μνημονεύσαντες, αυτούς καί λλήλους καί πσαν τήν ζωήν μν Χριστ τ Θε παραθώμεθα».Νά γιατί κκλησία χει σχύ καταμάχητη καί νυπέρβλητη γιά λες τίς δυνάμεις το δου!
ταν τενίζης τήν περαγία Θεοτόκο, στή μορφή της βλέπεις προσωποποιημένη λόκληρη τήν κκλησία: τόν Κύριό μας, φο πρξε «σκηνή το Θεο καί Λόγου» ησο Χριστο˙ τόν γγελικό κόσμο, ς «τν γγέλων τόν βίον μφαίνουσαν»˙ τούς γίους το Θεο, φο εναι Παναγία, «γία γίων μείζων»˙ τό σμα τν πιστν, φο εναι «αλή λογικν προβάτων»˙ τέλος, λόκληρη τήν ν Χριστ καί διά το Χριστο νακαινισμένη δημιουργία, φο δι’ ατς «νεουργεται κτίσις».Στό σεπτό πρόσωπο τς Θεοτόκου συγκεντρώνεται κόμη λη θεολογία τς ρθοδοξίας: κείνη εναι «τν δογμάτων Χριστο τό κεφάλαιον» καί τό «στερρόν τς πίστεως ρεισμα».
Θεοτόκος εναι πιό καθαρή εκόνα το Θεο.

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/03/blog-post_4702.html#ixzz1qgeMITqB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου