Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ;;; ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΜΑΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ;;;

.         Οἱ εὔκολες κραυγὲς καὶ οἱ ἀφοριστικοὶ ἀλαλαγμοὶ δὲν προσφέρουν ὑπηρεσίες. Ὁ θεολόγος ὑπακούει -καὶ καλὰ κάνει- στὸ Σύνταγμα καὶ στοὺς Νόμους, σύμφωνα μὲ τὶς δηλώσεις του. Μένει νὰ διευκρινισθεῖ ὲὰν τὸν «νόμιμο» συλλογισμό του τὸν ἐπικυρώνει ἡ συνταγματικὴ ἑρμηνεία. Ἀλλὰ μένει ἐπίσης νὰ διευκρινίσει ὁ ἴδιος στὸν ἑαυτό του κάτι: ἂν συμφωνοῦν τὰ λεγόμενά του μεταξύ τους, ἂν αὐτὸ ποὺ λέει περὶ Συντάγματος ταιριάζει μὲ τὸ πρῶτο ποὺ ἰσχυρίζεται, ὅτι δηλ. «Εἶμαι ἄνθρωπος τῆς Ἐκκλησίας»! Τί σημαίνει ἄνθρωπος τῆς Ἐκκλησίας; Καὶ γιατί τὸ προβάλλει ὡς ἐπιχείρημα; Δὲν εἶναι ἆραγε ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ὁ θεολόγος νὰ εἶναι ἄνθρωπος τῆς Ἐκκλησίας; Καὶ ὁ ἄνθρωπος τῆς Ἐκκλησίας, ὁ ὀρθόδοξος θεολόγος δηλαδή, ὑποβάλλει σὲ τέτοια «ἀντικειμενικὴ» δοκιμασία τοὺς μαθητές του; δηλ. ΠΙΣΤΕΥΕΙ ὅτι ἡ Χριστιανικὴ Πίστη εἶναι ὑποκειμενικὴ καὶ ὄχι Η ΑΛΗΘΕΙΑ, τὴν ὁποία ἐκεῖνος ἔχει ὁρκιστεῖ νὰ διδάξει στὰ σχολεῖα;
.         Ἀλλὰ ἐδῶ ποὺ φτάσαμε δὲν μποροῦμε νὰ μιλᾶμε πλέον γιὰ αὐτονόητα. Βυθισμένοι σὲ μιὰ πρωτοφανῆ στὴν ἱστορία Οἰκονομικὴ Κρίση καλοῦμε τὸν Ἰμάμη νὰ διδάξει τὰ παιδιά μας στὸ ΣΧΟΛΕΙΟ.  Ἀποδεικνύουμε δηλαδὴ ἀνάγλυφη τὴν κρίση ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΣ ποὺ κουβαλᾶμε ὡς κοινωνία. Μιὰ κοινωνία ποὺ ἔχει θεοποιήσει τὴν «ἀντικειμενικότητα» καὶ τὴν «ψευτο-ἀνεκτικότητα» δὲν ἔχει πολὺ μέλλον. Χαροπαλεύει μὲ μύθους.
.      Ἀλλὰ ἐπιβεβαιώνεται παραλλήλως καὶ κάτι ἄλλο, γνωστὸ ὡς φυσικὸς νόμος:«ἡ φύση δὲν ἀντέχει τὰ κενά». Ὅταν συνεπῶς κλωτσᾶς τὸν παπὰ ἀπὸ τὸ σχολεῖο, ἀνοίγεις διάπλατη τὴν πόρτα γιὰ να μπάσεις «ἀντικειμενικὰ» τὸν Ἰμάμη, τὸν γκουροὺ καὶ κάθε ἄλλο ἀντικειμενικὸ «πλύστη ἐγκεφάλου».
.         Τελειώνοντας μιὰ ἐρώτηση μόνο: Ἆραγε ὁ Πιστὸς Λάτρης τῆς Θεᾶς Ἀντικειμενικότηταςδοκίμασε προηγουμένως τὸν Ἰμάμη στὸ σπίτι του,στὴν γυναίκα του καὶ στὰ παιδιά του ἢ προτίμησε νὰ ἐκθέσει σὲ μιὰ τέτοια «ἀντικειμενικὴ» δοκιμασία τὰ ξένα παιδιὰ τοῦ «κόσμου»;

«Διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ προσθήσω τοῦ μετατεθῆναι τὸν λαὸν τοῦτον 
καὶ μεταθήσω αὐτοὺς
καὶ ἀπολῶ τὴν σοφίαν τῶν σοφῶν
καὶ τὴν σύνεσιν τῶν συνετῶν κρύψω
(Ἡσ. κθ´ 14-15)


1 σχόλιο:

  1. Τόσο αντικειμενικοί είναι και στο υπουργείο α-παιδείας ώστε θα φτάσουμε σε σημείο να διδάσκουν τα θρησκευτικά οι κοινωνιολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί (γιατί οι φοιτητές της θεολογικής τι βγαίνουν;) ώστε το μάθημα να αποκτήσει περισσότερη «αντικειμενικότητα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή