Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ

ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ, ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ 17η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011

Αγαπητοί Φίλοι και Συναγωνιστές, σήμερα ξημερώνει 17 Δεκεμβρίου. Συμπληρώνονται 31 χρόνια, από την Τρίτη εκείνη του 1980, όταν στο Αμφιθέατρο των ΚΑΤΕΕ στο Αιγάλεω, δέχθηκα την δολοφονική επίθεση 25 "γνωστών - αγνώστων", οι οποίοι με τραυμάτισαν πολλαπλά σε όλο το σώμα, καθώς και με κοφτερό αντικείμενο στο κεφάλι πίσω από το αριστερό αυτί, που χρειάστηκε ράμματα. Πέντε ώρες, πέρναγα "λαϊκο δικαστήριο" με συνεχείς επιθέσεις, και αμέτρητους ψευτομάρτυρες να μου φορτώνουν ...
ακόμα και τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο... Μόνη "σοβαρή" κατηγορία τα αυτοκόλλητα Χριστιανικής οργανώσεως που έλεγαν "Η ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ"και είχαν γεμίσει την Σχολή (ΤΙΜΗ ΜΟΥ).
Πολλοί ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ έπεσαν θύματα της ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ των νοσταλγών του ΣΤΑΛΙΝ, στην μεταπολιτευτική Ελλάδα. Για κάποιους από εμάς ίσχυσε: "ότι δεν μας σκοτώνει, μας ατσαλώνει". Κάθε ημέρα από τότε, δίνω την ΑΠΑΝΤΗΣΗ μου, στην επιδρομή των ΒΑΡΒΑΡΩΝ.
Διάλεξα όμως την σημερινή ημέρα για να κυκλοφορήσω το νέο μου βιβλίο (374 σελίδων), το οποίο περιέχει δημόσιες παρεμβάσεις και δράσεις μου (και όχι μόνο).
Αποτελεί μια ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ, την οποία ΕΣΕΙΣ οι ΦΙΛΟΙ και ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, πιστεύω πως θα εκτιμήσετε, γιαυτό και του έδωσα τον τίτλο που πιστεύω πως εκφράζει ΟΛΟΥΣ μας : "ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ".
ΣΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑΣ

ΠΗΓΗ: http://ksipnistere.blogspot.com/2011/12/blog-post_9250.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου