Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ





Και όπως είπε ο Νίτσε (αν δεν κάνω λάθος) ο φανατισμός υπάγεται στην περιοχή της παθολογίας. Και σήμερα ζούμε όχι φανατισμό, αλλά ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ.


Πρώτη ημέρα στο Πολυτεχνείο και πρώτη ώρα μαθήματος. Μην τρομάξετε δεν θα σας πω άλλην ιστορία. Άλλο είναι το θέμα.

Αμφιθέατρο του τότε κτιρίου Γκίνη των Πολιτικών Μηχανικών. Στο αμφιθέατρο οι πρωτοετείς όλων των σχολών πλην των Αρχιτεκτόνων. Τότε μπαίναμε πολύ λίγοι με εισαγωγικές εξετάσεις που γινόντουσαν στο ίδιο το ΕΜΠ. Πχ στον κλάδο μου μπαίναμε κάθε χρόνο τότε μόνον 40. Έτσι χωράγαμε όλοι οι πρωτοετείς στο αμφιθέατρο Γκίνη. Για τους Έλληνες της Κύπρου ήταν τότε ελεύθερη...

η εισαγωγή σε όλες τις σχολές, πλην Πολυτεχνείου και Χημείας Πανεπιστημίου.


Με τα μη περιγραφόμενα συναισθήματα του πρώτου μαθήματος της πρώτης μέρας των σπουδών στο ΕΜΠ βλέπουμε κάποια στιγμή να μπαίνει στο αμφιθέατρο ο Καθηγητής Σαντορίνης (λέγεται ότι το ραντάρ ήταν βασικά δική του ιδέα) κρατώντας ένα ογκώδες μαγνητόφωνο της τότε εποχής.




Σηκωνόμαστε με την είσοδο του (τότε γινότανε)και αφού φτάνει στην έδρα καθόμαστε όλο αυτιά και σιωπηλοί (και όχι όπως γίνεται σήμερα σε Καθηγητές που το ανέχονται) περιμένοντας να ακούσουμε τι θα μας πει.

Αφού πρώτα στιγμάτισε την προσπάθεια κάποιου γνωστού του να τον επηρεάσει υπέρ ενός υποψηφίου (είχε μπει ήταν παρόν τα άκουγε και μόνον που δεν λιποθύμησε) στέλλοντας του τον γραφικό του χαρακτήρα(η θέση του ονόματος στα γραπτά ήταν καλυμμένη με μπλέ κολλημένο χαρτί ) έβαλε μπρος το μαγνητόφωνο και άρχισε να λέει περίπου τα εξής:

Βάζω το μαγνητόφωνο για μην διαστρεβλώσουν καλοθελητές τα λεγόμενα μου.


Και άρχισε να αναλύει ότι η Θρησκεία είναι θέμα πίστεως και ότι ο σκοπός της επιστήμης είναι άλλος. Να ερευνά τα πάντα κτλ. Και αυτό προϋποθέτει ελευθερία σκέψεως και άλλα. Είπε και πολλά άλλα παρόμοια που είχαν σκοπό να κάνουν τον σπουδαστή να ασχολείται με ελεύθερο πνεύμα με όλα. Για να συνεχίσει το μάθημα του για το διάστημα κτλ.

Ομολογώ ότι το πρώτο αυτό μάθημα του αείμνηστου Σαντορίνη ήταν ίσως το καλύτερο μάθημα για κάθε σπουδαστή

Φανταστείτε τώρα συνάδελφοι αν ο αείμνηστος Σαντορίνης ήταν σήμερα σε μία μουσουλμανική χώρα και τολμούσε να πει παρόμοια.


Θα πάθαινε χχειρότερα από ότι έπαθε το θύμα των ζώων – ανθρώπων στη Λιβύη ο Αμερικανός πρόξενος στη Βεγγάζη. Που δυστυχώς η Αμερική «χώνεψε» το για όλην την ανθρωπότητα όνειδος αυτό.

Η πρόοδος του ανθρώπου στηρίζεται στην ελεύθερη διανόηση και όχι στο σκοταδισμό.

Από πολύ παλιά γράφτηκαν βιβλία υπέρ και με κριτική για το Χριστιανισμό, όπως πχ το βιβλίο του Νίτσε Λυκόφως των Θεών και άλλα πολλά.

Κανείς δεν σκέφτηκε να τους ανασκολοπίσει.

Έχουν επίσης γυριστεί και κινηματογραφικά έργα προσβλητικά για το Χριστό και έγιναν πράξεις προσβλητικές για τη θρησκεία όπως αυτές των «ούφο» Ρωσίδων με τα αίσχη τους σε μία Ρωσική εκκλησία και την κ. Κλίντον να χρησιμοποιεί την προπαγάνδα της για τις υποστηρίζει.

Σε ένα πολιτισμένο κόσμο ο κάθε ένας είναι ελεύθερος να γράφει ελεύθερα και αν γράψει ύβρεις ή ψεύδη υπάρχει η δικαιοσύνη να κρίνει γι αυτό.

Σήμερα οι διάφορες κυβερνήσεις, ανάξιες του ηγετικού τους ρόλου, αντί να υποστηρίξουν σθεναρά τα ανωτέρω και να υποχρεώσουν τους μουσουλμάνους να τα δεχθούν, οδηγούν τον κόσμο σε μουσουλμανικό σκοταδισμό χειρότερο από αυτόν του μεσαίωνα.

Η χώρα μας περισσότερο και η Ευρώπη, οδεύουν ταχέως σε μουσουλμανοπόιση και σε σκοταδισμό. Μηδέ των ΗΠΑ ως όλα δείχνουν εξαιρουμένων.

Και όπως είπε ο Νίτσε (αν δεν κάνω λάθος) ο φανατισμός υπάγεται στην περιοχή της παθολογίας. Και σήμερα ζούμε όχι φανατισμό, αλλά ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ.


Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου